Nainen , oletko antanut säälistä?
Miehen ja naisen halut ei vaan aina kohtaa. Mies yleensä odottaa enemmän kuin nainen. Oletko naisena antanut jossain tilanteessa vaikka et olisi halunnutkaan. Miten se on vaikuttanut suhteeseen?
Kommentit (61)
En koskaan anna ellei mies täysillä sitä halua. Onko se sitten sääliä?
Muistan vieläkin, kun parikymmentä vuotta sitten annoin puolitutulle miehelle "säälistä". Oltiin vähän humalassa molemmat, mutta en olisi varsinaisesti halunnut seksiä. Kyllä se pilasi suhteen. En vaan ole pystynyt olemaan normaalisti hänen kanssaan sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Muistan vieläkin, kun parikymmentä vuotta sitten annoin puolitutulle miehelle "säälistä". Oltiin vähän humalassa molemmat, mutta en olisi varsinaisesti halunnut seksiä. Kyllä se pilasi suhteen. En vaan ole pystynyt olemaan normaalisti hänen kanssaan sen jälkeen.
Minäkään en pysty olemaan tekemisissä sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa olen harrastanut seksiä vaikka en olisi varsinaisesti halunnut.
Ei vaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
Turha tuollaista on surra. Jokainen nainen on aikanaan joutunut tilanteeseen, jossa on antanut vaikkei ole halunnut, eikä kyse ole mistään raiskauksen uhasta. Nyt ajat on onneksi muuttuneet. Seksiin pitää olla selvä lupa. N55
Vierailija kirjoitti:
En koskaan anna ellei mies täysillä sitä halua. Onko se sitten sääliä?
Tämä. Ei sitä aina haluta, mutta jos mies oikein haluaa, voihan sitä lähteä mukaan. En silti puhuisi säälistä.
Miksi te muut naiset yhä puhutte antamisesta!!! Se on melkoisen alentavaa..itse naisena otan, en anna. Ja otan kun haluan..(tosin haluan jokapäivä.)
Vierailija kirjoitti:
Miksi te muut naiset yhä puhutte antamisesta!!! Se on melkoisen alentavaa..itse naisena otan, en anna. Ja otan kun haluan..(tosin haluan jokapäivä.)
Minä annan ja saan.
Pelkästä antamisesta puhuminen on tosiaan junttia ja alentavaa, mutta ilmeisesti kyseiset naiset eivät itse halua seksiä eivätkä saa siitä mitään, joten siksi puhuvat ”antavansa”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä annan ja saan.
Pelkästä antamisesta puhuminen on tosiaan junttia ja alentavaa, mutta ilmeisesti kyseiset naiset eivät itse halua seksiä eivätkä saa siitä mitään, joten siksi puhuvat ”antavansa”.
Joo tosi ärsyttävä ilmaisu. Mitä miehet sitten tekevät? Ottavat, eivät anna...voi useasti ollakkin noin kyllä; osa totaalisen itsekkäitä, kun täällä saa lukea miehistä jotka vaan jyystävät. Yöks.
Mutta tosiaan joutas mokoma "antaminen" jo romukoppaan! Oikein veetuttaa moinen ilmaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä annan ja saan.
Monet meistä vanhemman sukupolven naisista on juntteja tuossa suhteessa. Vaikka itse esimerkiksi olen työssäni hyvin puolensa pitävä miehiin nähden. Seksi oli niin pitkään piiloteltu ja vähän häpeänkin asia, ettei sitä niin vaan muuta. Iso työ oli päästä edes siihen,, että osasi sanoa tiukasti myös ei.
En säälistä vaan miellyttämisen halusta, arvelen. Halua on itsellä ollut ja on tullut tyydytettyä toista ilman että itse hedonistisesti nauttii tai tyydyttyy. Nauttiihan sitä toisen tyydyttämisestäkin ja omatkin genitaalit saa samalla kosketusta, kun niillä koskettaa toista. Pointti on päänsisäinen juttu, 'antaa' miellyttämistä, miellyttänisen halusta.
Ongelmahan on sitten siinä, jos ei muuta osaa, jää tuohon miellyttämiskuvioon kiinni.
Oma halu ja tarve yhdistettynä kyvyttömyyteen itse nauttia, samalla kun on kiinni päänsä sisällä toisen miellyttämisen kiemuroissa.. Kokeilin tuota ja työtä vaatii päästä noista ongelmista pois.
Säälikään ei kuulosta hyvältä syyltä seksiin.
Jotkut miehet vaan on sellaisia: anna nyt, anna nyt, anna nyt, anna nyt..... Kyllähän siinä voi jossain vaiheessa sitten "heltyä" antamaan, vaikkei niin haluttaisikaan. Mitään pysyvämpää tuon pohjalta ei synny, eikä nuo "ketut" sitä haekaan vaan ovat jo seuraavalla kololla kerjuussa.
Lasten syntymän jälkeen olen antanut ukolle vaan säälistä. Kerran pari vuodessa ettei pääse sanomaan ettei koskaan muka saa.
Oon, kun toinen on kerjänny enkä oo ite päässy ihan mukaan, mut en toki vasten tahtoani. Kun ei mitään niin vastaankaan ollu, niin mikä jottei.
Pimpukkaa en ole antanut. Mutta kesäisenä yönä tanssikyydin olen korvannut suuhoidolla.
Vierailija kirjoitti:
Lasten syntymän jälkeen olen antanut ukolle vaan säälistä. Kerran pari vuodessa ettei pääse sanomaan ettei koskaan muka saa.
Kamalaa..ja veikkaankin, että pian olet entinen vaimo. Luuletko, että parikertaa vuodessa on kellekkään, naiselle tai miehelle, riittävästi? Miksi olet mennyt naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa..ja veikkaankin, että pian olet entinen vaimo. Luuletko, että parikertaa vuodessa on kellekkään, naiselle tai miehelle, riittävästi? Miksi olet mennyt naimisiin?
Rahan takia tietysti. Ei kai naimisiin muuten kannata mennä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä samanlaista vaimon kanssa. Vaimo siis pihtaa ja antaa säälistä.
Vierailija kirjoitti:
En säälistä vaan miellyttämisen halusta, arvelen. Halua on itsellä ollut ja on tullut tyydytettyä toista ilman että itse hedonistisesti nauttii tai tyydyttyy. Nauttiihan sitä toisen tyydyttämisestäkin ja omatkin genitaalit saa samalla kosketusta, kun niillä koskettaa toista. Pointti on päänsisäinen juttu, 'antaa' miellyttämistä, miellyttänisen halusta.
Ongelmahan on sitten siinä, jos ei muuta osaa, jää tuohon miellyttämiskuvioon kiinni.Oma halu ja tarve yhdistettynä kyvyttömyyteen itse nauttia, samalla kun on kiinni päänsä sisällä toisen miellyttämisen kiemuroissa.. Kokeilin tuota ja työtä vaatii päästä noista ongelmista pois.
Säälikään ei kuulosta hyvältä syyltä seksiin.
Surullista, niin surullista.
Kakkosta säälistä kun oli niin pieni pili, eipä tuntunut sekään missään.. ei nähty toiste
En ole törmännyt mieheen joka haluaisi enemmän kuin minä.
Yleensä halut menneet aika tasan tai niin, että minua haluttaa vähän enemmän.
- nainen jolle seksi kelpaa suunnilleen aina (lähinnä tosi sairaana ei)