Onko joulukin pilattu tyyliin: "ilmastoystävällistä joulua".. tai vastaavaa?
Olen niin surullinen kun nuo sosialistit haluavat politisoida kaiken nykypäivänä. Edes lapsia eivät jätä rauhaan. Myös Führer käytti lapsia hyväkseen propagandassaan.
Nykyään nuo äärilaidat saavat vapaasti provosoida toisiaan ja koko maailma on polarisoitunut. Ei voi olla sattumaa vaan joku tätä kansan vastakkain asettelua edistää.
Kommentit (12)
Suomen virallinen uskonto ei ole ev.lut. vaan ilmastouskonto. Kaikki maksaa sitä kirkollisveroa halusi tai ei.
Joo, älä syö sikaa vaan pureskele heiniä. Maailma pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
Nämä nykynuoret ovat saaneet kaiken haluamansa läpi ja ovat siksi itsekkäitä. Eivät välitä muiden mielipiteistä vaan paasaaavat ideologiaansa kun haluavat. Oli se sopivaa tai ei.
Ilmastonmuutoksesta paasaus tuodaan varmasti kohta hautajaisiinkin.
No varmasti. Mätänevä liha pilaa maaperää ja krematorioista tulee pienhiukkasia.
Ei ole pilattu. Mahdollisimman saasteista joulua sulle! Ja maailmanlaajuisen lämpimästi toivottaen.
Ei mun joulua mikään tuollainen pilaa, mä elän mun elämääni just niin kuin mä haluan, en anna muiden säädellä tai pilata siitä mitään ,miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Nämä nykynuoret ovat saaneet kaiken haluamansa läpi ja ovat siksi itsekkäitä. Eivät välitä muiden mielipiteistä vaan paasaaavat ideologiaansa kun haluavat. Oli se sopivaa tai ei.
Nykynuoret ovat saaneet perinnöksi pilatun planeetan. En yhtään ihmettele, että ovat vihaisia, kun me vaan edelleen levitellään käsiämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykynuoret ovat saaneet perinnöksi pilatun planeetan. En yhtään ihmettele, että ovat vihaisia, kun me vaan edelleen levitellään käsiämme.
Ja samalla nykynuoret eivät pysty elämään ilman kokista ja pepsiä:
https://www.hs.fi/talous/art-2000007667408.html?share=bca51bf4d75882932…
Tuossa jutussa ei mitenkään mainita, että nykynuoret erityisesti joisivat kolajuomia. Coca-Cola tuli Suomeen 1952.
Nykynuoret vaihtaa myös kännyköitä joka vuosi vaikka heillä ei ole hajuakaan mitä niiden valmistukseen kuuluu ;) Nykynuoriso saa mun puolesta tehdä mitä huvittaa, vain niille muutamille harvoille oikeasti fiksuille nuorille kuuluu tämä meidän maa.
Lanttulaatikko kiellettävä, pilaa ilmastoa!
Jaa a. Miljoonien kuusien hiilensitominen keskeytyy kun kaadetaan turhaan jouluksi
Yhteenlaskettuna hirmuinen metsä