Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cyberpunk 2077 on kohta täällä!

Vierailija
08.12.2020 |

Aiotko pelata kyseistä peliä? Itse voisin ostaa tuon jo siitä syystä että ko. peli on saanut radikaalitransit raivon valtaan

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin järjetön hypetys ollut vuosia ettei se voi mitenkään lunastaa kaikkia odotuksia. Eli siis kannattaa odottaa haukkuja ja pettyneitä pelaaja-arvosteluja. Samalla voi olla varma että se on parempi kuin arvostelut kertoo. 

Vierailija
2/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelaa itse mutta kumppani on odottanut tuota kuin kuuta nousevaa ja oli raivoissaan ja pettynyt kun julkaisupäivä on siirtyillyt. Torstaina sitten on hänellä ilon ja onnen päivä :D! Toki pelkää että täyttääkö peli sille ladatut odotukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghost of Tsushimaa lopetellessa ja Horizon Zero Dawn 2:sta odotellessa tuo kyllä kiinnostaa myös.

Vierailija
4/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma pirun buginen vielä. Itse odottelen, että saavat paikattua kuntoon, ei ole kiirettä.

Vierailija
5/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin järjetön hypetys ollut vuosia ettei se voi mitenkään lunastaa kaikkia odotuksia. Eli siis kannattaa odottaa haukkuja ja pettyneitä pelaaja-arvosteluja. Samalla voi olla varma että se on parempi kuin arvostelut kertoo. 

En usko että on niin iso pettymys hypetykseen verrattuna kuin oli vaikkapa Kohiman Death Stranding. 2077stä on sentään ollut juutupessa pitkiä pelijaksoja esillä missä sitä ihan oikeaa pelaamista eikä vain koreita cut scenejä kuin DS:ssä. Pikkaisen otti päähän kun retkahdin DS hypeen, ostin pelin heti tuoreeltaan ja parissa päivässä tajusin että tämähän on pelkkä 20-tuntinen B-skifielokuva johon on jälkikäteen lisätty kävelysimulaattori että sitä voisi kutsua "peliksi".

Vierailija
6/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan sitten, kun sen saa jostain bundlesta vitosella. Ehkä 2025? Ei tässä ole ehtinyt vielä Witchereitäkään pelaamaan.

Vierailija
7/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei ole mun tyylinen peli ollenkaan.

Vierailija
8/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

William Gibson itse luonnehti ko. peliä taannoin näkemänsä perusteella GTA-peliksi pinnallisilla cyberpunk-mausteilla.

Vierailija
9/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelaan vain älykköpelejä ja kokeilen ns. uusia pelejä vasta kun ne on vanhentuneet vähintään kymmenen vuotta.

Nyt pelailen vasta vuosina 2009-13 valmistuneita pelejä.

Olen ns. hienostopelaaja. En pelaa uusinta uutta. Kun luen kirjankin, niin kirjan on oltava sopivan pölyinen ja vanhentunut kantaakseen aikaa.

Jos peli ei kanna aikaa ja en ole saanut luettua arvosteluja ja huomautuksia, niin en noteeraa sitä laisinkaan.

Olen ns. hienostopelaaja.

Pelaan satiinihousuissa ja samettitakissa pelien glassikoita.

Suosituinpia pelejäni on Larryt ja Mankey Ailand- glassikot.

Pidän myös Doom 2 pelistä.

Sittemmin olen pelanut myös testimielessä laajan joukon tusinapaskaa playstationilta aina playstation 2 asti.

Melkoisesti paskaa tuotettu. Vain ne helmet kerään ja vain helmiä pelaan.

Olen ns. hienostopelaaja.

Pelaan satiinihousuissa krokantin värisissä sukissa ja minulla on erityinen lila samettitakki peli-iltoja varten.

Käytän pelilaseja pelisangoilla. Minulla on supper maria three dii lasien sangat.

Vierailija
10/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buginen GTA-klooni pumpattu täyteen wokea. Ei jatkoon. Floppaa pahemmin kuin last of us 2.

Vierailija
11/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuotakin peliä voi odotella vielä kolmisen vuotta ja katsella mitä helvettiä siitä nyt oikein tuleekaan.

Yleensähän nämä ovat ihan pettymyksiä.

Noin viisi vuotta ilmestymisestä on hyvä aika hankkia peli.

Silloin on päivitykset kunnossa ja on kaikki kunnossa saatana.

Ei vituta turhaan kato. Pellet ne uusia pelejä ostelee.

Haluatko olla pelle vai sankari. Se tyyppi joka pelaa vanhoja pelejä. Kyllä sullakin sielä on vielä vanhoja pelejä selvitettävänä.

Turhaa haalit uutta paskaa joululaariin.

Se sellainen on hömpötystä?

Oletko turhan tärkeä hömpöttelijä vai sankari pelaaja, joka pelaa vanhoja pelejä vanhojapelejä kunnioittaen?

Vierailija
12/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

spel dag speeligeeen! kirjoitti:

Eiköhän tuotakin peliä voi odotella vielä kolmisen vuotta ja katsella mitä helvettiä siitä nyt oikein tuleekaan.

Yleensähän nämä ovat ihan pettymyksiä.

Noin viisi vuotta ilmestymisestä on hyvä aika hankkia peli.

Silloin on päivitykset kunnossa ja on kaikki kunnossa saatana.

Ei vituta turhaan kato. Pellet ne uusia pelejä ostelee.

Haluatko olla pelle vai sankari. Se tyyppi joka pelaa vanhoja pelejä. Kyllä sullakin sielä on vielä vanhoja pelejä selvitettävänä.

Turhaa haalit uutta paskaa joululaariin.

Se sellainen on hömpötystä?

Oletko turhan tärkeä hömpöttelijä vai sankari pelaaja, joka pelaa vanhoja pelejä vanhojapelejä kunnioittaen?

Ei ne päivitykset tule nykyään kuntoon vaikka odottaisit sata vuotta. Vanhat pelit on jo pelattu.

Vierailija
13/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buginen GTA-klooni pumpattu täyteen wokea. Ei jatkoon. Floppaa pahemmin kuin last of us 2.

Täh? Sjw:t ovat jo jonkin aikaa kitisseet pelissä ilmenevästä oletetusta rasismista ja transfobiasta, mistä repäisit tuon "täynnä wokea"?

44 arvostelua tähän mennessä ja keskiarvosana 91/100:

https://www.metacritic.com/game/pc/cyberpunk-2077?ref=hp

Vierailija
14/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Sjw:t ovat jo jonkin aikaa kitisseet pelissä ilmenevästä oletetusta rasismista ja transfobiasta, mistä repäisit tuon "täynnä wokea"?

Tuo onkin CD Projektin vahvuus. Puolalaiset eivät ole lähteneet lainkaan tähän jenkkien woke-pelleilyyn mukaan. Jo pelkästään sen vuoksi annan rahallisen tukeni heille. Harmittaa, kun niillä oli aikoinaan hauskoja some-päivityksiä, mutta loivensivat niitä kuitenkin mielensäpahoittajien valitusten takia. Olisi pitänyt vain heittää lisää pökköä pesään, että wokeilijoilta olisi palanut päreet lopullisesti. Woke- ja PC-kulttuuri on täyttä paskaa!

Vierailija
15/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo onkin CD Projektin vahvuus. Puolalaiset eivät ole lähteneet lainkaan tähän jenkkien woke-pelleilyyn mukaan. Jo pelkästään sen vuoksi annan rahallisen tukeni heille. Harmittaa, kun niillä oli aikoinaan hauskoja some-päivityksiä, mutta loivensivat niitä kuitenkin mielensäpahoittajien valitusten takia. Olisi pitänyt vain heittää lisää pökköä pesään, että wokeilijoilta olisi palanut päreet lopullisesti. Woke- ja PC-kulttuuri on täyttä paskaa!

"Lainkaan" tirsk.

Vierailija
16/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä koneessa tehot lähellekkään niin jää ostamatta.

Vierailija
17/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma pirun buginen vielä. Itse odottelen, että saavat paikattua kuntoon, ei ole kiirettä.

Juurikin näin. Semmoiset puoli vuotta julkaisusta, niin voi alkaa katsella että joko pääsee pelaamaan ilman kaikenlaisia enemmän tai vähemmän häiritseviä bugeja. Koen pelit mieluummin parempana kuin ensimmäisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän