Voiko tämä muka olla kaksivuotiaan piirtämä?
Itselläni on 2-vuotias lapsi ja pidän mahdottomana että tämän ikäinen olisi piirtänyt uutisen kuvan. Etenkin tuo pilvi sateineen on epäuskottava näin pienen tekemäksi. Enemmän näyttää viisivuotiaan piirtämältä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/onko-suloisempaa-nahty-2-vuotias-hi…
Kommentit (25)
Joo ei 2-vuotias tee vielä noin "tarkkaa" työtä.
En usko, että on. Eikö kaksivuotiaat piirrä vielä niitä "pääjalkaisia"?
Häh?! Mun lapsenlapsi on 2v ja piirtää pelkkää töherrystä. Ei se osaa vielä ihmisiä, eläimiä yms piirtää.
Totta. 5-vuotiaan piirtämäksikin olisi sieltä ikäluokan taitavemmasta päästä.
en tiedä, kuinka lasten piirtäminen menee mutta ehkä tuo kaksivuotias on sellainen joka on täyttänyt tyyliin seuraavana päivänä 3 :D uutisoitu vaan kaksi vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
Jos edes sellaisia. Useimmat piirtää töherrystä, pääjalkaiset tulee sitten 3-4-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jotkut. Monet pelkkää söherrystä.
No ei todellakaan ole 2-vuotiaan piirtämä. Ja jos tuo on Hillan äidin piirtämä, en povaa kovin menestyksekästä taiteilijanuraa Hillallekaan....
Onkohan ikä mennyt vahingossa väärin? Kirjaimetkin ovat todella siistejä, hyvä jos ekaluokkalainen osaa noin siistejä kirjaimia kirjoittaa.
Tuota katsellessa kiinnittää huomiota piirretyn koiran tarkkarajaisuuteen. Ensin on vedetty ääriviivat ja sitten väritetty. Lisäksi voi miettiä kuinka hyvin 2-vuotias osaa kirjoittaa? Ehkä tuossa on hieman annettu apuja. Oma lapsi teki noin 3-vuotiaana ensimmäisiä "pääjalkaisia". Aurinko ei ole kauhean paljon vaikeampi piirtää, salama sen sijaan on.
Kävi mielessä, jos Hilla on itse kirjoittanut korttiin Hilla 5v, mutta numero 5 on kirjoitettu väärinpäin (ainakin meidän lapset monesti tehnyt niin) jolloin se näyttää numerolta 2.
No ei ole kaksivuotiaan tekemä. Ehkä Maikkari haluaa vaan (valheellisesti) mainostaa, miten ihania ja taitavia kaikki lapset ovat jo kaksi vuotiaana. Hanki sinäkin oma lapsi jo tänään!
Tyttäremme on pienestä asti ollut tosi taitava piirtämään, mutta kaksivuotiaana teki todellakin pelkkää "sotkua". Tuo on huomattavasti vanhemman tekele.
2-vuotiaan äiti taitaa olla henkiseltä iältään vielä alle 20, mikäli on lähettänyt kuvan tyttärensä nimissä.
Kyllä voi olla. Itselläni on tallella alle kaksivuotiaana taiteiltu koira, tosin sekatekniikalla. Olen leikellyt muodot paperista ja täplittänyt sen dalmatialaiseksi piirtäen. Aika lailla samalta näyttää.
Voikohan lapsi olla 8v ja toimittaja sekoillut iässä?
Miksi kukaan valehtelisi noin karkeasti?
Ei todellakaan ole 2 vuotiaan. Tai äityli on auttanut 90%. Ehkä lapsi oli sanonut: punainen koira
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi olla. Itselläni on tallella alle kaksivuotiaana taiteiltu koira, tosin sekatekniikalla. Olen leikellyt muodot paperista ja täplittänyt sen dalmatialaiseksi piirtäen. Aika lailla samalta näyttää.
Eli olet saksinut alle kaksivuotiaana? Hmm...
Mitä väliä?