Onko täällä kukaan naimisissa tunnetun henkilön kanssa?
Millaista on olla tunnetun/menestyneen miehen(/naisen) kumppani? Koetko elämäsi jotenkin erilaiseksi kuin taviksen kanssa? Tai tunnetko alemmuuskompleksia kumppaniasi kohtaan? Mitä haasteita/hyötyjä?
Kiinnostaisi hyvin paljon, joten kiitos vastauksista! (Ja kiitos teille trollaajille myös huikeasta mielikuvituspanoksestanne jo näin etukäteen!:)
Kommentit (3)
Mieheni on tunnettu ammattinsa vuoksi kotikaupungissamme (alle 100 000 asukasta), lähinnä lehtikuvien perusteella. Kotiseudun ulkopuolella häntä ei tunne kukaan.
Itse olen aivan tavisammatissa ja tuntematon (paitsi oman ammattikuntani keskuudessa, koska olen luottamustoimessa siihen liittyen, ennemminkin nimeni on tunnettu kuin kasvot). Olemme uusiopari, mutta olleet jo 10 vuotta naimisissa. Miehen ex-vaimo oli myös "merkkihenkilö" kaupungissa (oman ammattinsa ja mieheni takia) ja siksi seurattu.
Kaupan kassajonossa huomaan ihmisten tuijottavan miestäni. Niin minäkin kai heidän sijassaan tekisin. Samalla minuakin siinä varmaan salaa arvostellaan tyyliin "tuollaiseen se sitten vaihtoi sen kaikkien tunteman, reippaan "Liisan"). Mutta me ihmiset olemme sellaisia, ei se minua haittaa. Harvoin siihen kiinnitän edes huomiota. Itse asiassa en ole tullut ajatelleeksi koko asiaa enää vuosiin, paitsi nyt, kun näin aloituksen. :) Suhteemme alussa kai olin enemmän varuillani ihmisten suhteen, kun tiesin miehen exän olleen hyvin pidetty ja monien tuttu ihminen.
Juu minä olen. Luullakseni muija on tunnettu, ainakin siwan kassaneiti sanoi "hei". Kaiketi tunsi kun heipan heitti.
Tietyissä piireissä tunnetun kyllä. Mutta ei ole siis sellainen julkkis jonka kaikki kadulla tuntisivat. En koe elämääni kovin erikoiseksi, ja olen valinnut pysyä täysin pois julkisuudesta itse. Ehkä jos edustaisin miehen kanssa jne niin voisin tuntea esim. alemmuuttta omasta vaatimattomasta ulkonäöstäni muiden edustusrouvien rinnalla, mutta kun pysyn syrjässä, ei haittaa.