E-pillerit ja ruokahalu
Aloitin noin pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa elämässäni e-pillerien syönnin, ja sen jälkeen ruokahaluni on ollut kyltymätön! Tuntuu, että koko ajan tekee mieli syödä, suolaista, makeaa, ihan kaikkea.
Ja sinänsä tää ruokahalun kasvaminen ei oo kyllä huono juttu, oon ollut koko elämäni hoikka, eikä pari lisäkiloa tekis yhtään pahaa tähän varteen, mutta voiko se johtua noista pillereistä vai sattuko tää vaan tulemaan samaan aikaan?
Kommentit (3)
Minulle sanoi lääkäri, että pillerit eivät vaikuta varsinaiseen ruokahaluun, mutta aiheuttavat lievää pahoinvointia, jonka aivot sitten tulkitsevat näläksi. Itselläni oli tosi kova nälkä kun aloitin pillerit, siis samanlainen kuin juuri ennen menkkoja luomutilassa.
Mulla on ollut nuvaring 2 viikkoa ja voisin syödä mitä vaan koko ajan! Yksi yö vedin currytonnikalaa suoraan purkista niin että kastikkeet vain roiskuivat pitkin yöpaitaa. Koko ajan tekisi mieli puputtaa karkkia ja grillin ohi on vaikea ajaa pysähtymättä.. Melkoista itsekuria vaatii, toivottavasti tää helpottaa ajan mittaan.
Mulla pillerit aiheutti kesto-pms:n ja ruokahalu sen mukainen.