Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin vahingossa että tapailemani mies sai Tinder viestin

Vierailija
07.12.2020 |

Itse tavattiin Tinderissä ja eihän me olla nähty kuin neljä kertaa. Ei olla sovittu mitä ollaan tai muuta. Silti tuli vähän paha olo. Ja itsehän olen myös nähnyt muita ihmisiä. Joten ei tässä mitään ongelmaa pitäisi olla..Pitäisi vaan ilmaista nyt mitä itse haluaa, jos halut ei kohtaa niin turhaan sitä enää pitkittää..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih! Kárusellissa sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
2/7 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että lopettaa sen hòron kanssa viestittelyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Tinder maailmaan! Pari tapailukertaa vielä, ja juuri kun luulet hänen olevan sinusta tosissaan kiinnostunut, hän katoaa.

Tinderissä koko ajan etsitään, osuisiko vielä vähän parempi tilalle (mikään ei enää riitä, loputon suo).

Vierailija
4/7 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö.

Tiedän toki että olen vähemmistöä, mutta selasin tinderiä seuraavanlaisesti:

Kaikki vasuriin, kunnes vastaan tuli yksi superlike vuorokaudessa (sen verran ainakin keväällä sai ilmaisversiossa) ja selailu loppui siihen.

Jos tuli osuma, selailu tauolle kokonaan kunnes hänen kanssa juttelut juteltu, tai päätös jatkosta.

N kk meni ja löytyi upea nainen. Kohta siis jo vuosi yhdessä.

Mihin teillä on kiire tinderissä kun täytyy haalia kasa matcheja, jonka jälkeen ette enää keskity kehenkään heistä, ja menetätte molemmat kiinnostuksen kun ette panosta yhtään.

Eihän sieltä kukaan katoa vaikka selaisittekin vähän hitaammin, ja jos katoaa, ette te ikinä sitä saisi tietää...

M40, hän 30.

Vierailija
5/7 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vahingossa"

Vierailija
6/7 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

Kaikki vasuriin, kunnes vastaan tuli yksi superlike vuorokaudessa (sen verran ainakin keväällä sai ilmaisversiossa) ja selailu loppui siihen.

Jos tuli osuma, selailu tauolle kokonaan kunnes hänen kanssa juttelut juteltu, tai päätös jatkosta.

Mihin teillä on kiire tinderissä kun täytyy haalia kasa matcheja, jonka jälkeen ette enää keskity kehenkään heistä, ja menetätte molemmat kiinnostuksen kun ette panosta yhtään.

Eihän sieltä kukaan katoa vaikka selaisittekin vähän hitaammin, ja jos katoaa, ette te ikinä sitä saisi tietää...

M40, hän 30.

Minäkin tunnen naisena olevani vähemmistöä, koska kuukauden tinderöinnin jälkeen minulla on 15 matchia, joista ehkä puolen kanssa on keskustelu aloitettu (ja kuopattu) ja vain yhden kanssa juttu oikeasti luistaa. Naisena on tietysti helpompi olla nirso, mutta kun parisuhdetta etsii niin mieluummin sellaisen kanssa, joka miellyttää niin henkisesti kuin fyysisesti.

Vierailija
7/7 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

M40, hän 30.

Wau