Haaveilen LV:n alma laukusta, onko muita?
Siis siitä epi nahkaisesta ja mustana. Tällä hetkellä ei ole varaa siihen mutta mietin säästäisikö tai saisiko sitä sen verran säästettyä. Tarvisi vielä 1000€ rahaa lisää. Onko teistä liian kallis laukuksi. Entä onko liian hieno arkilaukuksi?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 13:26"]
Miksi mun laukku haaveiluni herättää närkästystä? Parempi laukkuun investoida kuin laittaa ne johonkin huonompaan. Laukut ja muut niihin liittyvät vain kiinnostaa mua. Mitä vikaa? Musta alma on sitäpaitsi yksi kauneimpia laukkuja.
Ap
[/quote]
[/quote]
Huuto.netistä/tori.fistä kannattaa etsiä pikkasen halvemmalla. Itse löysin omani huuto.netistä. Säästät n. 20-30%, mikä on aika hyvä diili
Miksi mun laukku haaveiluni herättää närkästystä? Parempi laukkuun investoida kuin laittaa ne johonkin huonompaan. Laukut ja muut niihin liittyvät vain kiinnostaa mua. Mitä vikaa? Musta alma on sitäpaitsi yksi kauneimpia laukkuja.
Ap
Ap
LV:t tehdään ranskassa. Ne teidän H&M:n rupulaukut tehdään siellä bangladeshilaisessa hikipajassa. Ei mulla muuta.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 13:29"]
LV:t tehdään ranskassa. Ne teidän H&M:n rupulaukut tehdään siellä bangladeshilaisessa hikipajassa. Ei mulla muuta.
[/quote]
Haista sinä.
"LV-tuotteiden perustana ovat aina olleet puhtaus, turvallisuus ja kotimaisuus. Tuotteet valmistetaan suomalaisella työllä Bernerin omilla tehtailla Heinävedellä."
Tässä vain yksi tätä paskamuotia käsittelevistä artikkeleista:
"Luksusmuoti syntyy laittomissa hikipajoissa Italiassa
Tuhannen euron käsilaukku valmistuu täällä muutamalla kymmenellä eurolla.
Poliisikierros Firenzen periferian tehdashalleihin jatkuu, ja vain hikipajoissa valmistettavien luksustuotteiden nimet vaihtuvat: Louis Vuitton, Dolce&Gabbana, Prada, Richmond, Ferragamo, Montblanc, Dior ja monta muuta"
Aivan helvetinmoista kusetusta. Samalla rahalla saat suomalaisen nuoren designerin juuri sinulle suunnitteleman uniikin laukun, käsityönä tehtynä. Vähän coolimpaakin kuin muovin makuinen, isolla rahalla rakennettu LV-pörssiyritysbrändi, vai?
Ja laukku väsätty jossain Bangladeshissa, missä ihmiset on lukittu työtiloihin (ja välilä sattuu kivoja tulipaloja) työpäivän ajaksi klo. 06-22 ja palkka kympin viikko. Samalla kun osakkeenomistajat kieriskelevät miljardeissa ja nauravat partaansa idiooteille laukunostajille. Kyllähän noin eettisestä laukusta kelpaa haaveilla.
Suosi Suomalaista ja osta tällaista LV kamaa!
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 12:35"]
Samalla kun osakkeenomistajat kieriskelevät miljardeissa ja nauravat partaansa idiooteille laukunostajille.
[/quote]
Osakekurssi noussut näemmä +250 prosenttia reilun viiden vuoden aikana. Ihmisten seksin ja statuksen halu on kyllä varsinainen myyntimiehen Graalin malja.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 13:26"]
Ap
[/quote]