Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko kampaajallanne maksaa hiusten leikkaus, sekä raidat?

Vierailija
24.04.2014 |

Koitan tässä hieman pohtia, mikä on kallista...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolipiitkään tukkaan 120 euroa (Helsingissä).

Vierailija
2/6 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä maksan väristä (raidat halutessani) ja leikkauksesta 150. Kampaamo on tosi hyvä ja käyn siellä, koska olen niin tyytyväinen, vaikka halvemmallakin asian voisi hoitaa. Leikkaus on lyhyeen/puolipitkään tietynlaiseen malliin niin oleellinen juttu, että sitä ei kaikki osaa täydellisesti tehdä. Monesta paikasta saa väri+leikkaus 100-120.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 09:37"]

Helsingissä maksan väristä (raidat halutessani) ja leikkauksesta 150. Kampaamo on tosi hyvä ja käyn siellä, koska olen niin tyytyväinen, vaikka halvemmallakin asian voisi hoitaa. Leikkaus on lyhyeen/puolipitkään tietynlaiseen malliin niin oleellinen juttu, että sitä ei kaikki osaa täydellisesti tehdä. Monesta paikasta saa väri+leikkaus 100-120.

[/quote]

Joo kyllä hyvästä kannattaa maksaa... Itsekin kävin ennen Punavuoressa tunnetussa ja hyvässä kampaamossa, jossa maksoi 150 euroa tuo homma... Sitten kerran kiireessä käväisin työpaikan lähellä olevassa ns. lähiökampaamossa, ja yllättäen sieltä löytyikin melkoinen helmi kampaajaksi, ja vaihdoin... Mutta tosiaan on lähinnä tuuria löytää edullisesta paikasta erityisen hyvä kampaaja. Tuolle itse suosimalleni onkin aina ajanvarauksia enemmän kuin paikan muille kampaajille, muutkin huomanneet että on hyvä...

Vierailija
4/6 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla väri + raidat, leikkaus ja kampaus 95e lyhyeen tukkaan

Vierailija
5/6 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hyvä ja halvempi kampaaja, mutta en tiedä, tekikö se liian halvalla, koska otti aina liikaa asiakkaita sillä seurauksella, että oli aina myöhässä. Kun säännöllisesti jouduin odottamaan ainakin puoli tuntia yli varatun ajan ennen kuin mun hiuksia alettiin käsitellä, kyllästyin ja etsin paremman kampaajan. Haluan myös hyvää palvelua, kun kerran ainakin sen satasen palvelusta maksan. Kerran voin ymmärtää, että ollaan myöhässä, mutta en säännöllisesti.

t.3

Vierailija
6/6 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset, puoleen selkään. Väri ja leikkaus 95e. Pori. Erinomainen työnjälki ja mukava kampaaja.

Raidoista en osaa sanoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi