tajusin juuri, että ostin ruokaa viimeksi viime vuonna
Nyt alkaa kuiva-aine kaappi olla tyhjä.
Aamupalaksi söin jugurtin. Kaurapuuroa ja leivän kinkulla. Jälkkäriksi viinirypäleitä.
Ja asun/olen kotona yhden lapsen kanssa.
Kukaan muukaan ei osta/tuo ruokaa meille
Kommentit (27)
No kerros nyt sitten mistä sitä hyvää tavaraa löytyy, eiks kauppojen roskikset oo yleensä lukkojen takana jne?
Kyllä lapsi ja minä syödään toisten roskikseen heittämiä ruokia.
Eilen syötiin ruualla jauhelihakastiketta, parsakaalia ja makaroonia.
Toissa päivänä oli ruokana kalaleikkeitä, perunaa. Tilli kastiketta. Salaattia
sitä edellisenä oli Hernekeittoa ja pannukakkua.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 09:26"]No kerros nyt sitten mistä sitä hyvää tavaraa löytyy, eiks kauppojen roskikset oo yleensä lukkojen takana jne?
[/quote]
kierrän ns. Hyvällä alueella. HIRVEESTI hyvää tavaraa. Neuvolassa tietävät duukkauksesta. Kehoittivat olemaan varovainen. Käsittelemään hyvin tavarat. En ota mitä tahaansa. Yleensä yhdestä talosta saa pari päivää vielä parasta ennen olevaa tavaraa. -ap-
Hyvä että dyykkaat, ap. Kotitalouksissa heitetään tolkuton määrä syömäkelpoista ruokaa pois. Ei osata jatkojalostaa tähteitä eikä käytetä pakastimiakaan.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 09:25"]Mistä saat lapselle maitoa?
[/quote]
Lapsi ei juo säännöllisesti kotona maitoa. Hoidossa kylläkin. Itse en syö edes töissä muuta ruokaa. Tänä aamuna löytyi porsaan ulkofilettä parasta ennen eilen.Tänään keksin siitä jotain. Kohta joudun käydä kaupassa kuivatuotteita ostamassa. Kohta lähen töihin, joten katoan linjoilta -ap-
Mistä saat lapselle maitoa?