Millä perusteella olet lopettanut tapailun ?
Joudun luultavasti lopettamaan tapailun aluksi lupaavalta vaikuttaneen miehen kanssa. Syynä on aiemmasta elämästä paljastunut tieto, jonka kanssa en ole varma haluanko ns. riskeerata.
Mitkä asiat teillä lopettaa mielenkiinnon suhteen alussa?
Kommentit (24)
Juu, minunkaan ihastus ei ollut niin rikas kuin aluksi oletin=(
Päihdeongelmat, ellei henkilö ole muuten vakaa ja on hakenut apua ongelmaansa. Vaaatii silti aika paljon että tapailu tässä tilanteessa onnistuisi.
Vakavat mielenterveysongelmat, jotka siis haittaavat ihmissuhdetta merkittävästi. Masennusta en laske tähän mukaaan.
Lisäksi käytöshäiriöt tai jotkut omaan makuun huonot arvot ja asenteet.
Otti jotain unilääkkeitä tms. ennen nukkumaan menoa enemmän, kuin yhden. Teki tämän ihan avoimesti ja olin aika ymmälläni. Tämä oli ensimmäinen yö yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, minunkaan ihastus ei ollut niin rikas kuin aluksi oletin=(
Poikarakkaus on ihanaa:)
Vierailija kirjoitti:
Otti jotain unilääkkeitä tms. ennen nukkumaan menoa enemmän, kuin yhden. Teki tämän ihan avoimesti ja olin aika ymmälläni. Tämä oli ensimmäinen yö yhdessä.
Ja ei siis ollut mitään melatoniinia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei siis ollut mitään melatoniinia :D
Mitäs pahaa unilääkkeessä? Unihäiriöt on yllättävän yleisiä.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ajattelin ottaa opamoxin nyt että saan kunnon unet. Kärsin ajoittaisesta unettomuudesta.
Ja lääkkeitä ei ole edes kirjoitettu minulle vaan jäi tädiltä joka muutti palvelutaloon ja siellä niitä ei tarvinnut. Minulla on kyllä joskus ollut noihin resepti ja varmaan saisin ihan helposti uusittua. Että ihan näin rappiolla sitä ollaan.
Niin ja minulla ei ole ikinä ollut päihdeongelmaa. En käytä edes alkoa juurikaan. Tavallinen perheenäiti olen.
Oli tuomitseva, mustalkoinen ja empatiakyvytön.
Pelasi ihmissuhteilla ja haki aina "jotain parempaa".
Oli pinnallinen ja arvioi muita pelkän ulkonäön perusteella.
Arvotti ihmisiä parempiin ja huonompiin.
Ei kyennyt olemaan itselleen rehellinen.
Onhan näitä.
Nuorena menin treffeille työkaverin kanssa kun hän pyysi. Työpaikalla ihan asialliselta vaikuttanut mies alkoi treffeillä paasata todella aggressiivisesti ja alatyylisesti tietyistä asioista. Tuntui, että hänessä oli hirveästi patoutunutta vihaa.
En halunnut enää tavata, ja mies kosti tämän minulle alkamalla kiusata minua työpaikalla niin että sai varoituksenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ajattelin ottaa opamoxin nyt että saan kunnon unet. Kärsin ajoittaisesta unettomuudesta.
Ja lääkkeitä ei ole edes kirjoitettu minulle vaan jäi tädiltä joka muutti palvelutaloon ja siellä niitä ei tarvinnut. Minulla on kyllä joskus ollut noihin resepti ja varmaan saisin ihan helposti uusittua. Että ihan näin rappiolla sitä ollaan.Niin ja minulla ei ole ikinä ollut päihdeongelmaa. En käytä edes alkoa juurikaan. Tavallinen perheenäiti olen.
Ottaisitko niitä 3 kpl uuden tapaamiskumppanin edessä?
Olen lopettanut tapailun ihan vaan eriävien seksihalujen ja tapojen takia. Muuten äärimmäisen mukava mies, mutta seksimieltymykset aivan eri kuin itsellä. Lisäksi liialliseen mustasukkaisuuteen ja takertuvaisuuteen on homma loppunut kuin seinään.
Ei päädytty edes tapaamaan, koska mies kertoi että syö ainoastaan ulkona eikä osaa laittaa ruokaa. Minä en taas halua kenenkään äidiksi tai kotiapulaiseksi, joten se viestittely loppui siihen. Muuten fiksu ihminen.
Ei ollut kipinää. En etsinyt uusia kavereita.
No kerrohan ap, mikä oli tämä entisestä elämästä paljastunut tieto? Velat?
Tapailin kerran mukavaa ja hauskaa miestä. Kaikinpuolin klikkasi, mutta sitten alkoikin yhtäkkiä meillä ollessa runkata itseään, koska en vielä halunut seksiä. Siinä mun sängyllä alkoi kerjätä ja otti vehkeen esille.
Ei jatkoon, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lääkkeitä ei ole edes kirjoitettu minulle vaan jäi tädiltä joka muutti palvelutaloon ja siellä niitä ei tarvinnut. Minulla on kyllä joskus ollut noihin resepti ja varmaan saisin ihan helposti uusittua. Että ihan näin rappiolla sitä ollaan.Niin ja minulla ei ole ikinä ollut päihdeongelmaa. En käytä edes alkoa juurikaan. Tavallinen perheenäiti olen.
Ottaisitko niitä 3 kpl uuden tapaamiskumppanin edessä?
Esität itsekin muille jotain muuta kuin olet?
Miehellä paljastui vaimo ja lapset. Silti roikkui minussa todella mustasukkaisesti pitkään ja soitti minulle vaimon ollessa vieressä. En jaksa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
No kerrohan ap, mikä oli tämä entisestä elämästä paljastunut tieto? Velat?
En ole ap, mutta ystäväni tapailema mies tunnusti olleensa vankilassa avovaimonsa taposta. Ei jatkunut heidän suhteensa.
Menneisyydestä vaikuttaa rikolliset tai muuten väkivaltaiset/arvelluttavat tekemiset.
Huumeet ja kova alkoholinkäyttö ehdoton ei.
Tapailu on joskus tyssännyt myös huumorintajuttomuuteen, mustasukkaisuuteen, aggressiivisuuteen tai empatiakyvyttömyyteen.
Alkoholismi