Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

17 wee poikamme serustelu? puututteko asiaan?

Vierailija
29.07.2006 |

Minua askarruttaa kovasti 17 wee poikaame serustelusuhde. Puututteko lastenne seurusteluun jos huomaatte ettei se oikein toimi ja ei ole reilua molemmille?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti eri lailla kuin pientä lasta, mutta ilman muuta puuttuisin tuollaiseen itse (eli antaisin neuvoja, en pakottaisi mihinkään) mikäli uskoisin, että voisin siten vaikuttaa parin hyvinvointiin.

Vierailija
2/7 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi puhua hyvän kumppanin elämäntavoista, joihin eivät päihdeongelmat, väkivalta ja työn vieronta kuulu.

Nehän enteilevät hankaluuksia tulevaisuudessa.

Sitten voi kehua elämässään hyvin onnistuneita tuttavia ja heidän onnellisia parisuhteitaan ja miksi nämä suhteet ovat onnistuneet ja kestävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan jo itekkin tulla siihen tulokseen että ohjailen ja kerron kuinka itse tekesin! Tuntuu vaan niin hankalalta tuo heidän suhde ja ovat jo kauan olleet.... Halu puuttua ja ohjata poikaamme olla yksinkin ennen armeijaa vaan tuntuisi oikelta...!! Mutta pakko se on äitinä kestää.....!

Vierailija
4/7 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on elämää, että mennään lasten kanssa päivästä toiseen parhaan kyvyn ja ymmärryksen mukaan. Siinä ei mitään Elämää tarvita, eikä tekotaiteellista mystiikkaa. Me ihmisethän toistemme kanssa elämme. Kaikki joukon jäseninä.

Vierailija
5/7 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olimme n. 17-vuotiaita juuri tyyliin " ei kannata olla vaan yhden kanssa, vaan pitää kokeilla muitakin" . Eipä auttanut ja nyt ollaan naimisissa! Ei kaikkien tarvitse " kokeilla muita" tms. jos parisuhde on ok eli rakkautta ja kunnioitusta riittää. Me osasimme kyllä olla aika fiksuja eli valitsimme opiskelupaikat oma kiinnostuksen mukaan ja emme heti rynnänneet yhteen asumaan.

Puuttuisin ehkä lapseni seurusteluun, jos siinä olisi jotain ikäviä piirteitä eli pompottelua, sairaalloista mustasukkaisuutta tai jos lapseni tekisi elämässä typeriä valintoja esim. jättämällä opiskelematta koska tyttöystävä ei halua tms.

Vierailija
6/7 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä henkilöt on 16-vuotiaita ja olleet vissiin vuoden yhdessä. poika käyttäytyy todella törkeästi tyttöä kohtaan. joten itse varmaankin puuttuisin.

Vierailija
7/7 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 15v ja mieheni 16v, kun alettiin oleen kimpassa.

Nyt ollaan 43 ja 44. Kihloihin mentiin 18/19 v. , naimisiin 19/20 v. ja ensimmäinen lapsi syntyi, kun olimme YLLÄTYS YLLÄTYS 34/35 v.

ja neljäs lapsemme (viimeinen), kun olimme 40/41 v.

Ja kaikki on ihan hyvin :)

Aina ei ole ollut helppoa, mutta yhdessä on pysytty. Nyt on hyvä olla.

Eli anna nuorten seurustella, olla yhdessä. Toivon sekä heille että sinulle kaikkea hyvää :)