Mitä ajatuksia herättää tämä artikkeli? Pahimmat CO2-päästöskenaariot eivät ole toteutuneet eivätkä tule toteutumaan – eikä niitä pitäisi käyttää päätöksenteossa
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vastoin ”Virallista Totuutta” ja siitä ei saa Suomessa keskustella. Asiasta saa täällä olla vain yhtä mieltä.
Mielestäni inhottavaa pelotella ihmisiä uhkakuvalla, joka ei edes ole hirveästi suomalaisten aikaansaannosta. Ilmasto muuttuu, mutta onko yhden Matin yksityisautoilu ja pihvi syynä. Ja ei se ollutkaan niin paha, kuin meille halutaan syöttää? Enpä usko. Ap
Ilmasto on ollut ennen jääkausia nykyistäkin lämpimämpi, mitä todistavat fossiililöydökset esim. Tundran "ikiroudan" alueelta.
Tosin silloin Suomeakin ovat silloin edustaneet Puijo, Koli ja Rukatunturi saarina keskellä Ancylusjärveä.
Vihreiden ilmastopaniikki on siis turhaa puhetta. Korkeintaan tuohon tilanteeseen vain palataan.
Takaisin luontoon!
"Jos hyönteiset häviäisivät maailmasta, 50 vuoden kuluttua eloperäinen elämä maapallolta loppuisi. Jos ihmiskunta häviäisi maailmasta, 50 vuoden kuluttua maailma olisi kasvi- ja eläinkunnan paratiisi."
En mä nyt välttämättä haluaisikaan, että ne pahimmat uhkakuvat olisivat totta.
Ihminen ei mahda mitään ilmastomuutokselle, se on vain selitys rahan lypsämiselle.
Suomen velvollisuus on elättää autioituvasta Åfriikasta tulevat påk0laiset vaikka velkarahalla!
Vierailija kirjoitti:
En mä nyt välttämättä haluaisikaan, että ne pahimmat uhkakuvat olisivat totta.
En minäkään. Olen nyt vanhempana vähentänyt autoilua ja lihaa ihan terveyssyistäkin. Ei lapsuudessani syöty näin paljon lihaa, kuin nykyään. Moni vanhempi ihminen on paljon ekologisempi, kuin nuoret. Ei osteta koko ajan ja syödään aikalailla perunaa, porkkanaa yms. Silti on mielestäni ikävää sälyttää esim. nyt täällä Suomessa vastuuta ilmaston lämpenemisestä meille taviksille. Jo lapsia aivopestään pelkäämään ja masentumaan maapallon tilasta. Monilla tiukkaa rahasta ja lapsia vaikeaa tasapainoilla muutenkin. Korona tässä uhkana lisäksi ja monesti etätöissä kotona niiden mukuloiden kanssa. Sitten lisäksi siihen joutuu kuunnella moraalisaarnaa oman elämänsä Gretalta vielä kotisohvallakin, kun uskalsi syödä makaronilaatikkoa. Ap
Tuo on vastoin ”Virallista Totuutta” ja siitä ei saa Suomessa keskustella. Asiasta saa täällä olla vain yhtä mieltä.