heh vaimo pimppiragee
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 23:24"]
Mies-29 puhuu asiaa
[/quote]
Missä asiassa? Siinä, ettei hänen mielestään (miehenä) kuukautiset ole mikään juttu, vai siinä, ettei hänen mielestään väkivaltaa miehiä kohtaan tule hyväksyä?
[/quote]En sanonut etteikö kuukautiset olisi mikään juttu; mutta ne ovat juhlan asia monissa kulttuureissa ja liittyvät naisen elinvoimaisimpiin vuosiin. Alapääpotku ei ole terveyden ja juhlan aihe tai merkki. Saattaahan jotakin ärsyttää sydämen sykkiminenkin mutta moniko haluaisi ettei sydän sykkisi? Harva nainen haluaa myöskään vaihtaa vaihdevuosiin kaksikymppisenä. a
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 23:24"]
Mies-29 puhuu asiaa
[/quote]
Missä asiassa? Siinä, ettei hänen mielestään (miehenä) kuukautiset ole mikään juttu, vai siinä, ettei hänen mielestään väkivaltaa miehiä kohtaan tule hyväksyä?
[/quote]En sanonut etteikö kuukautiset olisi mikään juttu; mutta ne ovat juhlan asia monissa kulttuureissa ja liittyvät naisen elinvoimaisimpiin vuosiin. Alapääpotku ei ole terveyden ja juhlan aihe tai merkki. Saattaahan jotakin ärsyttää sydämen sykkiminenkin mutta moniko haluaisi ettei sydän sykkisi? Harva nainen haluaa myöskään vaihtaa vaihdevuosiin kaksikymppisenä. a
-Mies 29v-
[/quote]
En alennu vertaamaan potkua kiveksille kuukautiskipuihin, koska olet oikeassa, ettei niitä ole ok verrata toisiinsa. Toinen on väkivaltaa, ja toinen vailla kenenkään syytä. Samoin juhlitaan esinahan leikkausta, mutta minusta moinen väkivallan esiintymä ei ole ok, vaan tuomittavaa. En tiedä sinusta.
Monikin nainen haluaisi vaihdevuodet parikymppisenä, se ei ole vain vain muutama nainen. Vaihdevuosia yhtään vähättelemättä. Kuukautiskivut ei ole kaikista mikään juhlittava juttu, vaan kammottava, kärsittävä pakko. Joillekin löytyy helpotus, toisille ei.
Joo, oli se vähän tyhmä vertaus että potkaistaan munille, se ei oikein mulle auennut. Mutta nyt kyllä mies pisti uutta tietoa mulle, minä olen aina kuvitellut lukeneeni että kierukka nimenomaan lisää kuukautisvuotoa, esim. ystävätär ei voinut pitää kierukkaa, heti nousi kuume ja ties mitä kauheeta. Hormoneilla eli ehkäisypillereillä voi pidentää kiertoa kai aika pitkälle, yhdellä ystävättärellä on endometrioosin takia vain 4 kertaa vuodessa kuukautiset.
Itselläni on lyhyt kuukautiskierto, ja kyllä sen huomaa että naisella vaikuttaa eri hormoni joka viikko. Minulla on nykyään viikon ennen kuukautisia aivan järkyttävä väsymys, voisin nukkua koko viikon, ja siihen päälle tuppaa tulla vielä äkillisiä vitutuskohtauksia. Ja kuukautiskivut eivät ole mikään helppo juttu. En ole kyllä kuullut koskaan että jollain olisi täysin oireettomat kuukautiset, ja vaikka ei olisikaan, onhan se verenvuotaminen aika vittumaista joka tapauksessa, aina sen joutuu ottamaan elämässä huomioon ja noloja tilanteita voi tulla koska vaan.
Olen kuullut että naiset voivat jopa mennä tajuttomaksi kuukautiskipujen takia, ja joutua sairaalaan, mutta pitäähän sitä miehen taas sitäkin naisten vaivaa vähätellä, ja samaan syssyyn vielä synnytystäkin, eihän se ole homma eikä mikään kun on luonnollinen asia.
Synnyttäminen on luonnollinen asia, mutta myös hengenvaarallinen, sekä äidille että lapselle. Jokainen synnytys on riski. Meillä Suomessa se on aika pieni riski, mutta silti niitäkin vieläkin sattuu, muista maista puhumattakaan.
Se luonnollisuus ei myöskään vie sitä kipua pois, joillain käy todella hyvä tuuri eikä synnytys ole niin kauheaa, mutta suurimmalle osalle naisista se on helvetillistä, sitä ei kukaan tekisi jos siitä ei olisi luvassa kunnon palkintoa, eli lasta.
Minä en esimerkiksi välttämättä suostuisi synnyttämään toiselle lasta edes miljoonasta eurosta, miettisin todella, todella tarkkaan vaarantaisinko rahan takia henkeni (eli lasteni äidin) vaikka olemmekin köyhiä ja velkaisia.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 12:46"]
Kerrankin olen mies-29:n kanssa samaa mieltä O__O Onko teidän ihan pakko tulla raportoimaan noista kuukautisongelmistanne joka ketjuun?
T. Nainen, joka selviää kuukautisistaan ilman jatkuvaa valitusta
[/quote]
Koetko olevasi jollain lailla parempi tai kovempi kuin ne naiset, jotka valittavat kuukautisistaan? Ei ole tullut sitten mieleen, että joillain naisilla ne kuukautiset ovat kivulias ja hirvittävä asia?
Enkä ole huomannut, että naiset raportoisivat kuukautisongelmistaan täälläkään joka ketjuun. Olisikohan sinulla nyt silmälasireseptin uusiminen edessä...
t. Nainen, jonka kuukautiset ovat nykyään helppo juttu, mutta joka joutui sairaalaan kahdesti kuukautisten vuoksi nuorena, muttei (onneksi?) kyennyt valittamaan silloinkaan
Kerrankin olen mies-29:n kanssa samaa mieltä O__O Onko teidän ihan pakko tulla raportoimaan noista kuukautisongelmistanne joka ketjuun?
T. Nainen, joka selviää kuukautisistaan ilman jatkuvaa valitusta
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 21:01"]On naiset ärsyyntyneitä muistakin syistä kuin puolukoista. Mutta on ne joo tosi vituttavii eikä niissä oo mitää hauskaa. Sama kun sua potkaisis nivusiin ja naurais päälle. Yhtä kivaa.
[/quote]
No nyt oli aika autistimainen vastaus