Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla vippaa pms:n aikaan päässä.

Vierailija
23.04.2014 |

Olen kyllä herkkä ihminen muutenkin, mutta tässä pms-päiväni saldoa: Tuli pari kyyneltä silmiin bussissa istuessani, kun huomasin että pieni joku sellainen alakouluikäinen hentoinen poika, joka yritti juosten ehtiä bussiin ei ehtinytkään, kun kuski ei jäänyt odottamaan. Ja toinen tapaus: Tuli (melkein) kyyneleet silmiin, kun näin kaupassa hieman iäkkämmään selkeästi lesbopariskunnan. Vaivihkaa heitä siinä pariin kertaan silmäilin ihan vain uteliaisuuttani, ja heistä jotenkin niin suloisesti näki sen kaiken heidän keskinäisen rakkautensa. (Loppuillan yritän olla virikkeettömyyden tilassa ja toivon että tästä ikeestä taas pian pääsee.)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika Rahikaisella, vetistelen ihan ihme jutuille.

Vierailija
2/7 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, minä olen tuollainen normaalistikin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taida tosiaan olla hormonitasapaino ihan kunnossa. Kannattaa nyt ainakin alkuun panostaa ravintoon ja liikuntaan erityisesti ennen menkkoja, niin voi vähän tasoittua toi mieliala.

Vierailija
4/7 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin muutama vuosi sitten lääkärin määräyksestä tosin pienen määrän mielialalääkettä käyttämisen PMS-oireisiin. Eli noin viikon verran kuukaudessa syön. Olen saanut ihan uuden elämän. Aikaisemmin OMS teki fyysisesti kipeäksi, olin itkuinen, vihainen, maani myynyt. Nyt ketutukset ei häiritse. Tosin mihikään ne eivät ole kadonneet mutta asian kanssa voi elää :) suosittelen lämpimästi.

Vierailija
5/7 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 20:48"]

No ei taida tosiaan olla hormonitasapaino ihan kunnossa. Kannattaa nyt ainakin alkuun panostaa ravintoon ja liikuntaan erityisesti ennen menkkoja, niin voi vähän tasoittua toi mieliala.

[/quote]

Voi kiitos liikuttavasta huolenpidostasi, mutta liikun todellakin tarpeeksi ja ruokailu on järkevää ja mulle aivan sopivaa. Oliko kenties muuta? Onko sulla tasapaino kunnossa noin muuten, kun et tiedä että ihmiset ovat hyvinkin erilaisia? Mä olin herkkä jo syntyessäni, joten luonne tuli ikään kuin kylkiäisenä. ap

Vierailija
6/7 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut raskaana? Mulla kans pms myrskyjä ja raskausaikana itkin tv mainoksille yms. Ihan rasittavuuteen asti. :)

Vierailija
7/7 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen ihan perseeseen ammuttu karhu :/ Kilahdan ihan turhista asioista ja huudan kuin palosireeni. Ei ole kivaa ei. 

Mulla vaan on sen verran epäsäännölliset kuukautiset että en osaa ennakoida YHTÄÄN milloin ne alkaa. Ja sitten kun ekat "oireet" on niin on myöhäistä syödä esim. mielialalääkkeitä ne kun alkaa vaikuttamaan liian myöhään....

Olen koittanut liikuntaa, ruokavaliota yms mutta ei tunnu mikään auttavan. 

Ja mulla on nämä oireet vaan pahentuntut viimeisen 2 vuoden aikana.

Mitä tehdä :( ?

4 lasta ja lisää en todellakaan aio tehdä, sekä mies että minä olemme käyneet sterilisaatiossa.