Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit, jos miehesi haluaisi nähdä toisen naisen tissit?

Vierailija
23.04.2014 |

Niin, mitä tekisit, jos miehesi haluaisi nähdä naispuolisen kaverinsa tissit webkamerassa? Ei liity muuten mitään seksuaalista, mutta haluaisi nähdä ne, "koska pitäväthän miehet tissejä hienoina, vaikka seurustelisikin, ei siihen sen enempää tarvitse liittyä". 

Heidän välillään ei olisi koskaan tapahtunut mitään.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet (ja naisetkin) haluavat nähdä naispuoleisen kaverinsa tissit.

Vierailija
2/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa saa mut koskea ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Oletteko tosiaan näin suvaitsevaisia?

Yllätyin. Teen tässä gallupia, koska olemme miespuolisen ystäväni kanssa asiasta eri mieltä.

ap

Vierailija
4/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin kovan pierun, ja virne silmilläni tokaisisin että kuulostipa se märältä.

Vierailija
5/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suuttuisin. !

Vierailija
6/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään tekisi. Mies on minusta erillinen olento ja toimii kuten tykkää. Tiedän parikin miestä, jotka mieluusti näkisivät tissini, mutta web-kamerassa ei kyllä tulisi mieleenikään niitä esitellä. Ei hölmö ole se, joka haluaa. Hölmö on se, joka suostuu. Tai toki jos siitä saa tyydytystä niin siitä vaan paljastelemaan.

Vierailija
7/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi niiiiin paljosta...

Nykyisen miehen kanssa olisi äärimmäisen outoa, koska hänellä ei ole naisia kavereina. Siis toki tuttuja, kavereiden vaimoja yms, mutta ei varsinaisissa ystävissä.

Mun eräs parhaista kavereista on mies enkä osaa kuvitella missä tilanteessa mies haluaisi nähdä mun tissit tai miksi ihmeessä mä haluaisin nähdä ne. Me nähdään toisemme yhtä seksuaalisina olentoina kuin omat sisaruksensa.

Toisaalta, jos tilanne olisi sopiva, kyseessä olisi joku yllytyshullutus, vitsi tms, niin saattaisi tapahtua täysin viattomissa merkeissä.

Olen mäkin "esitellyt" kaverini silikonit omalle miehelleni kaverini suostumuksella, kun pienessä sievässä oltiin mökillä kaverin kanssa saunan terassilla vilvoittelemassa ja mies siihen sattui paikalle. Välit siis avoimet meidän kaikkien kesken ja kyseessä humalainen "haluutko nähdä livenä silikonit?".

Mutta jossain videokeskustelussa? Netissä? Kaveri?

Kuulostaa aika paksulta.

Vierailija
8/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 19:07"]

Niin, mitä tekisit, jos miehesi haluaisi nähdä naispuolisen kaverinsa tissit webkamerassa? Ei liity muuten mitään seksuaalista, mutta haluaisi nähdä ne, "koska pitäväthän miehet tissejä hienoina, vaikka seurustelisikin, ei siihen sen enempää tarvitse liittyä". 

[/quote]

Katselisin miehen selän takaa ja kommentoisin ihailevasti, jos tissit olisivat hienot.

Luultavasti kommentoisin positiivisesti, vaikkeivät olisikaan minun mieleeni ja silloin linkkaisin jollekin personal trainerille jolla on on hyvä selkä-rintalihas-ohjelma.

Sanoisin, että tuon kautta "kauniisi" voisivat ehkä "vieläkin parantua".

(Apu on aina hyvä juttu, mutta se ei mitenkään oikeuta sitä, jos kommentillaan latistasi toista tai tämän itsetuntoa)

Vierailija
9/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin kävisi ja tuntuu ettei pysty millään olemaan ilman toisten naisten tissejä, sen jälkeen ei kyllä nää mun tissejä (tai mua) enää koskaan.

Vierailija
10/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maitorauhasista pitää tehdä elämää suurempi asia? Ne ovat vain kaksi rukkasta, kyllä niitä voi esitellä, ei naisen sielu joudu helvettiin jos piristää miehen päivää. Monet naiset vain pelailevat kummallisia pihtailugeimejään ja panttaavat ihan kaikkea ja joka paikassa. Vallankäytön väline.

Vierailija
11/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 19:30"]

Miksi maitorauhasista pitää tehdä elämää suurempi asia? Ne ovat vain kaksi rukkasta, kyllä niitä voi esitellä, ei naisen sielu joudu helvettiin jos piristää miehen päivää. Monet naiset vain pelailevat kummallisia pihtailugeimejään ja panttaavat ihan kaikkea ja joka paikassa. Vallankäytön väline.

[/quote]

Mun mies on ainakin niin hiton naismainen nössykkä, että tykkää hirveästi mun typeristä maitorauhasista ja todellakin pahastuisi, jos mä sujuvasti esittelisin niitä muille miehille.

Mun mielestä on ihan normaalia näyttää vaikka töissä duunikavereille tissit ja antaa hieroa niitä, mutta jostain syystä tuo urpo aina suuttuu, jos erehdyn kertomaan sille.

Harkitsen jättämistä, koska toi "mies" ei todellakaan omista mua vaan me ollaan kaksi erillistä ihmistä ja mulla pitää olla oileus päättää mun omasta kropasta.

Vierailija
12/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vetäisin itkupotkuraivarit.

Vierailija
13/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 19:11"]

Kaikki miehet (ja naisetkin) haluavat nähdä naispuoleisen kaverinsa tissit.

[/quote]

Ei mua kyllä kiinnosta kenenkään naispuolisen kaverini tissit. Jos haluan tissit nähdä, menen ilman paitaa peilin eteen. 

Jos mieheni haluaisi nähdä jonkun toisen "oikean" naisen tissit, ja koittaisi perustella sitä jotenkin järkisyin ja tissien ihanuudella, olis helvetti irti.

Vierailija
14/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 19:07"]Niin, mitä tekisit, jos miehesi haluaisi nähdä naispuolisen kaverinsa tissit webkamerassa? Ei liity muuten mitään seksuaalista, mutta haluaisi nähdä ne, "koska pitäväthän miehet tissejä hienoina, vaikka seurustelisikin, ei siihen sen enempää tarvitse liittyä". 

[/quote]

mikäs siinä? Hänhän on nähnyt monta kertaa naispuoleisten ystäviensä rinnat mm saunassa. Eipä siinä mitään. Ja saa hän niihin koskeakkin.

Vierailija
15/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 19:07"]

[/quote]

Katselisin miehen selän takaa ja kommentoisin ihailevasti, jos tissit olisivat hienot.

Luultavasti kommentoisin positiivisesti, vaikkeivät olisikaan minun mieleeni ja silloin linkkaisin jollekin personal trainerille jolla on on hyvä selkä-rintalihas-ohjelma.

Sanoisin, että tuon kautta "kauniisi" voisivat ehkä "vieläkin parantua".

(Apu on aina hyvä juttu, mutta se ei mitenkään oikeuta sitä, jos kommentillaan latistasi toista tai tämän itsetuntoa)

[/quote]

Kerrotko sä yleensäkin muille ihmisille neuvoja, kuinka ne saisi kroppaansa muokattua enemmän sun maun mukaiseksi? Siis vaikkei sun mielipidettä ole alunperinkään kysytty?

Vierailija
16/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottaisiin niitä yhdessä :D

Vierailija
17/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisin seiskasta Johanna Tukiaisen yksitissisen kuvan

Vierailija
18/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 19:22"]

Päästäisin kovan pierun, ja virne silmilläni tokaisisin että kuulostipa se märältä.

[/quote]

Tää piereskelijä on nyt joka avauksessa pieremässä :'D 

Vierailija
19/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäiskö se naispuolinen tuttava ne tissit ihan mielellään? 

Kuulostaa vähän naiivilta ajattelulta että mitään muuta siihen ei liittyisi. Älä ole hönäytettävä. 

Vierailija
20/27 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä kyllä voi kuvitella tuollaista tilannetta omalle kohdalleni. Mieheni ei ole täysi idiootti.