Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sitten vaivaa ihmisiä jotka kertovat tuntemattomista vain nimillä?

Vierailija
07.12.2020 |

Joku saattaa siis selittää ummet ja lammet kuinka Ake teki sitä ja Make tätä, jolloin Pera nauroi että ei kun näin ja sinulla kuulijana ei ole aavistustakaan keitä nämä ihmiset ovat kunnes kysyt ja selviää että he ovat kertojan lapsen päiväkotikavereiden vanhempia tai vastaavaa. Mitä koko juttu edes sinulle toisaalta kuuluu saati sitten että kertoja jotenkin olettaa että tajuat heti keistä puhuu? Eikä selitä juttua niin että tyttären päiväkotikaveri Ake, isänsä Make sekä opettaja Pera tekivät niin näin noin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on semmoinen harha, mikä esim mun entisellä pomolla oli: Kaikki tietävät täsmälleen samat asiat kuin he itsekin. 

Hullua, mutta ihmiset on.

Vierailija
2/4 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vetävät herneet nenään päinvastaisesta, eli kun ei kerrota nimiä vaan että "Valtterin päiväkotikaverin äiti teki...". Eli aivan sama miten asian kertoo niin joku ei siitä pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten nämä pelkillä nimillä mainitut ovat kertojan lähisukua, lapsia, lastenlapsia tai puoliso. Heitä ei haittaa, että kuulija ei ehkä koskaan ole kuullut heidän nimiään, eikä osaa tietenkään yhdistää random-nimiä kehenkään. 

Vierailija
4/4 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan samaa mitä kolmonen eli sillä ei ole varsinaisesti väliä, keistä on kyse, vaan se pointti on se tapahtuma tai hyvä lohkaisu. Eli että tämmöistä olin todistamassa, eikös ollutkin hassu tilanne/hyvin sanottu.

Tuollaiset tarinoitsijat ovat sosiaalisia ja kiinnostuneita ihmisistä. Minä en ole kovinkaan kiinnostunut edes omien tuttavien ja ystävien asioista, siksi en ole facessa tai instassa. Toki eriskummalliset ihmiskohtalot voivat olla kiinnostavia, mutta rehellisesti sanoen keskustelisin mieluummin vaikka Venäjän ulkopolitiikasta tai uusimmasta tavasta hoitaa rintasyöpää kuin jostain never-met-in-my-lifesta.

Mutta ymmärrän, että olemme ihmisinä erilaisia ja siksi en kuvittele olevani ominaisuuksieni puolesta ainoa mahdollinen ja etsi jotain "vaivaa" niistä, jotka ovat erilaisia. Tämä ikäänkuin nyt vinkkinä ap, että sinunkin kannattaisi opetella tällainen elämänasenne, muiden erilaisuuden äimistely antaa sinusta aika kapeakatseisen vaikutelman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän