Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini kääntää kaikki ongelmat itseensä

Vierailija
23.04.2014 |

Miksi äitini ei voi koskaan kuunnella minun ongelmiani ja ymmärtää tai yrittää kannustaa? Sen sijaan hän kääntää keskustelun itseensä. Esim. nyt olen tilanteessa jossa tuntuu että kaikki kaatuu päälle ja yritän kertoa hänelle asiasta niin hän toteaa että juu aina on rankkaa, hänellä varsinkin nyt kun (tähän joku syy)... Todella rasittavaa!

Ei niin isoa ongelmaa etteikö hänellä olisi jotain vastaavaa, mutta hieman vakampi/tärkeämpi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä ihmisiä. Itselläni on tällainen ystävätär joka koettaa laittaa aina pahemmaksi tai paremmaksi oli sitten kyseessä murhe tai joku ilon aihe. Eihän siinä auta kuin suora keskustelu!

Vierailija
2/6 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini tekee täysin samaa. Siksi en enää kerro hänelle ongelmistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaisia ihmisiä on paljon, mullakin on yksi tällainen kaveri. Mutta onhan se erityisen rankkaa jos läheinen ihminen käyttäytyy noin. Kun sitähän toivoisi, että juuri läheisimmiltä saisi tukea ja apua vaikeissa tilanteissa.

Voithan yrittää keskeyttää äitisi valituksen ja sanoa, että keskusteltaisiinko nyt tästä mun asiasta ensin ja sitten sinun jutuista, muttei se yleensä toimi.

Itsekeskeiset ihmiset eivät pysty keskustelemaan kuin itseensä liittyvistä asioista, koska heillä kyky empatiaan on vaillinnainen.

Vierailija
4/6 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te rasitatte läheisiänne valittamisella?

Vierailija
5/6 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit on niitä, kun aina muilla on ongelmia, tai omat ongelmat johtuu muista...

Muista ap, me kaikki vaan olemme erilaisia, ei sille voi mitään, pitää vaan tajuta ne erot ja jopa hyväksyä suurin osa näistä.

Vierailija
6/6 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen just noin tahallani sille kaverille, joka aina joko valittaa, tai sitten kehuu itseänsä. On meillä muillakin murheita/ilonaiheita. Vaikkei haetakaan koko ajan muilta huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan