Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3½vuotiasta pitää välillä vielä avittaa syömisessä. Muita?

Vierailija
29.07.2006 |

Ei meinaa millään malttaa itse syödä. On yritetty kannustaa syömisessä, mutta on vaan NIIN laiska. Mites muiden samanikäisten kanssa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on aspergerin syndrooma/lievä autismi, ja unohtuu tosi herkästi vain istuskelemaan, jollei välillä muistuta syömisestä ja kenties auta yhtä haarukallista suuhun. Kyllä hän syödä OSAA, muttei aina keskity asiaan tarpeeksi.

Vierailija
2/6 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hänellä on aspergerin syndrooma/lievä autismi, ja unohtuu tosi herkästi vain istuskelemaan, jollei välillä muistuta syömisestä ja kenties auta yhtä haarukallista suuhun. Kyllä hän syödä OSAA, muttei aina keskity asiaan tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni syö kuitenkin koulussa jo itse:)

Vierailija
4/6 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissä vaan on monta nuorempaa lasta, jotka syövät reippaasti itse.

ap

Vierailija
5/6 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi syö itse juuri sen verran, ettei ole enää kiljuva nälkä eli pari-kolme lusikallista. Sitten olisi ihan valmis lähtemään, ei kerta kaikkiaan malta olla pöydässä ja paikoillaan. Niinpä yleensä syötän loppuun ettei tarvitse puolta tuntia maanitella.

Vierailija
6/6 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osata leikkiä muiden lasten kanssa, ei huomioida muiden tarpeita ja tunteita. Siihen voi liittyä myös nukkumisvaikeuksia, aistiyliherkkyyksiä, maneereja, rutiinien rakastamista, erityislahjakkuuksia.

Googlaa aspergerin syndrooma, löydät lisää tietoa.

Pelkkä hajamielisyys ei riitä as-diagnoosiin, mutta kieltämättä asperger-lapsilla usein on omiin maailmoihinsa uppoutumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä