Lue keskustelun säännöt.
"Hitto ku oisin sanonu/tehny jotain! -hetkesi
23.04.2014 |
Näin kun erästä tyttöä kiusattiin enkä sanonut/tehnyt mitään. Kassa antoo väärin takaisin (liikaa).
Harmittaa.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eräs lapsuudenkaverini oli perheensä kanssa yökylässä luonani. Vierailun aikana yksi lapsista tuntui jatkuvasti käyvän kaverini hermoille, vaikka poika käyttäytyi ihan normaalisti. Lapsen äiti sätti jatkuvasti poikaa ja raivosi tälle. Yritin rauhoitella lapsen äitiä ja viedä tilannettta toiseen suuntaan. Hieman ennen lähtöään lapsen äiti jopa tukisti poikaa kaikkien nähden ja käyttäytyi kuin tukistaminen olisi ollut oikeutettua.
Siinä vaiheessa minun olisi pitänyt sanoa, että minun kotonani kukaan ei tukista ketään eikä sellaista yleensäkään tehdä. Ei kukaan vanhempi lapselleen.
Omassa lapsuudenkodissani meitä ei lyöty. Oli jotenkin pöyristyttävää ja kamalaa nähdä, että joku toimii noin jopa kylässä ollessaan. Vieläkin olen miettinyt, että mitenköhän tilanne olisi mennyt, mikäli olisin siitä kaverilleni sanonut.
Emme olleet tuolloin enää kovinkaan läheisiä, mutta tuon tapauksen jälkeen emme ole tekemisissä juuri lainkaan.