Nyt on oikeasti kova tarve sosiaaliseen kanssakäymiseen! Etä- elämä ja yksinäisyys ajaa kohta hulluksi!
Siis minkä ihmeen takia ei ole olemassa sovelluksia jossa samankaltaiset tai ihan muuten vain voisi asioista jutella? Mä kuolen tähän yksinäisyyteen.
En etsi seuraa VAAN NIMENOMAAN haluan vain jutella ihmisten kanssa.
Kommentit (23)
Miksei muuten netissä ole kahviloita ja baareja joihin mennä ja ollaan kamerat päällä. Taustalla soisi dj:n soittamaa musiikkia, voitaisiin katsoa stand upia yhdessä jne. Varmaan jotain tällaisia on? Olisi mahdollisuus jutella ihmisten kanssa ja tavata uusia ihmisiä. Eikä siis vain seuranhaku/iskumielessä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelottaa olla yksin?
it
Itse olen elänyt koko aikuisikäni (lukuunottamatta muutamaa opiskeluaikana soluasunnossa vietettyä vuotta) itsekseni, joten ei todellakaan pelota olla yksin, mutta ei se sitä tarkoita että haluan istua asunnossani tapaamatta ihmisiä ja käymättä paikoissa. Olen sitä jonkun verran tehnyt, mutta en ole enää ihan hirveän nuori, joten on pidettävä hiukan enemmän varansa. Jotkut ihmiset ovat pljon seurallisempia kuin minä, joten heille yksin oleminen on varmasti paljon raskaampaa - he ovat valinneet liikkuvamman/vilkkaamman elämän siksi, että se sopii heidän temperametilleen/luonteelleen paremmin, eivät siksi että haluavat ärsyttää meitä, jotka pidämme rauhallisemmasta olemisesta ja tosissaan yksinolostakin.
On tässä vuoden aikana sukulaisia sairastunut ja kuollutkin. Ei tosin koronaan vaan niihin muihin normaalielämän sairauksiin. Ei uskallettu edes hautajaisiin mennä, eikä tosin oikein olisi kehdannutkaan kun oli niitä suosituksia.
Että älä luule, että toi korona olisi ihmisten ainoa harmi! Se on kuin piste iin päälle ja kamelin selkä uhkaa katketa.