Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Miten saan sisareni ja sen miehen häädettyä asunnostani!

Vierailija
07.12.2020 |

Olivat myyneet vanhan asuntonsa, uusi katsottuna mutta tarvitsivat kortteerin viikoksi tai pariksi enkä kehdannut kieltää kun systeri kysyi että saako he asua mun kämpässä, 3h+k asun yksin, vierashuoneessa ton aikaa.

MUTTA! Kauppa kusi ja se niiden syynäämä asunto meni toiselle joka tarjos enemmän tms. En jaksa selittää tässä.

NYT sitten ovat olleet mun nurkissa yli 3 viikkoa eikä loppua näy. Riitelevätkin keskenään kuin mitkä tosta asuntojutusta.
Ilmoitin että koska mitään tietoa ei ole milloin uusi asunto taas löytyy, vai löytyykö?, heidän on muutettava pois, Forenomille tms. tai jonkun muun sukulaisen/kaverin luo

Systeri rupes huutamaan että kuin kehtaan käskeä omaa sisartani häipymään? Ei se ole heidän vika että näin kävi, eikö he ole maksaneet osansa kuluista? Jne. Soitti äidillemme joka soitti mulle että häpeä nyt vähän, ajattele muitakin kuin itsees. Veri on vettä jne.

En antanut, enkä anna, periksi vaan haluan ne ULOS! Ihan sama vaikka menis välit pysyvästi. Tahdon oman kotini takas!
Soitanko poliisille vai mitä? Neuvokaa!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

xidneme kirjoitti:

Ensimmäinen ajatus on, että ohhoh, ihan melkein kuukauden ollut? Onhan se jo. Ei taida olla kummoiset välit, jos ei jaksa omaa siskoa katsella kuukautta pitempään ja että välit poikki, läppä. Eriasia olisi, jos olisi mennyt useamman kuukautta tms. Pyydä sitä äitiäsi ottamaan ne nurkkiinsnsa, koska vettä veri sakea jne. problem solved.

No haloo, kuka jaksaa yli kuukauden katsella riitelevää pariskuntaa? Etenkin kun nyt on korona, joten siellä kotona pitää olla normaalia enemmän. Mulla on hyvät välit siskoon, mutta en tosiaan jaksais kauaa kuunnella toisten riitelyä omassa kotona. Kyseessä ilmeisesti kerrostaloasunto vieläpä eli ei pääse edes pihahommiin karkuun tuota pariskuntaa.

Vierailija
22/29 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n sisar on röyhkeä. Valitettavasti muu ei toimi kuin olla vielä röyhkeämpi. Pahimmillaan heillä ei ke aikomustakaan lähteä kuukausiin ellei todella tee ilkeästi.

Tuo jo, että äiti on sotkettu asiaan niin osoittaa, että sisar on joku äidin lellikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lesbo, ap? Järjestä kunnon "tyttöin ilta" kotiisi, fisting, strapon... meiningein niin sisko ja sen äijä lähtevät tulen väkenä.

Vierailija
24/29 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

xidneme kirjoitti:

Ensimmäinen ajatus on, että ohhoh, ihan melkein kuukauden ollut? Onhan se jo. Ei taida olla kummoiset välit, jos ei jaksa omaa siskoa katsella kuukautta pitempään ja että välit poikki, läppä. Eriasia olisi, jos olisi mennyt useamman kuukautta tms. Pyydä sitä äitiäsi ottamaan ne nurkkiinsnsa, koska vettä veri sakea jne. problem solved.

Kyse ei ole siskon katselemisesta vaan mukana on siskon mies ja he riitelevät. Miten pitkään itse haluat katsella riitelevää pariskuntaa kotonasi? Jos menee toisen nurkkiin, niin käytöstavat pitäisi olla hallussa.

Vierailija
25/29 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap mihin ratkaisuun päädyit!

Vierailija
26/29 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikkään siskosi ei ole vielä itsenäistynyt.

Saatikka sisäistänyt omia eikä muiden "normaaleja rajoja".

Eihän te voi enää toimia samalla tavalla kuin lapsina ja nuorina toisianne kohtaan.

Pitää antaa vapaus, rauha ja kunnioittaa toisen elämää.

Hankala tilanne. Toivotaan, että heille järjestyisi pian uusi majapaikka. 👍🏻

Vierailija
27/29 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuuttako vai mikä...pihalle....sovittu aika umpeutuu.. Oma rauhaa,, joulukin tulollaan.

Ei siinä oo omassa kotonaan, jos porukkaa pyörii, vaikkakin sisko ja sen mies. Ei viikoiksi lojumaan toisen kotiin. Miten ilkeevät. Sukulaisuussuhde vaikkakin, silti ulos.

Näitä oon nähnyt. Poliisi ilmoitus viimekädessä.

Vierailija
28/29 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy vain sanoa, että haluat nyt oman kotirauhasi ja sosiaalisen elämäsi takaisin ja pyydät heitä etsimään uuden majapaikan, niin kauan kuin olette vielä väleissä. Äidille ei tarvitse kenenkään kannella, olettehan aikuisia. Jos tarvitsee, niin äidin luona on oikea osoite asuntokauppansa sössineelle siskolle. Siitähän tässä on kyse.

Vierailija
29/29 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän