Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle: vauva.fi-sivuilla tahallista ja systemaattista propagandaa

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolla nyt väliä enää. Katselin juuri kuinka Kuukeli tietää tasan tarkkaan missä oon käynyt joka päivä jo vuosien ajalta. Kilmoetritkin sillä on metrilleen selvillä. Täytys varmaan toi älyvekotin heivata hornantuuttiin.

Sitä paitsi jos vaihtoehtona on kuolema tai tuo rokote niin kyl minä sen rokotteen otan mieluummin.

Vierailija
22/83 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, mikä on mielenkiintoista, niin mediatalot eivät oikein halua puhua koronarokotteen toimintamekanismista. Tämä on aivan uudenlainen rokote, jossa viruksen piikkiproteiinin rakennusohjeet sisältävä RNA tunkeutuu solun tumaan ja solu itse valmistaa viruksen rakenneosia.

Itse asiassa se RNA ei tunkeudu tumaan, mutta solun sisälle muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos solut muttuvat rokotteen vuoksi piikkiproteiinitehtaiksi, niin onko se tieteellisesti todistettu, että se piikkiproteniinien valmistus loppuu jossain vaiheessa? Mitäs jos se ei lopu? Onko seurauksena yleisiä tulehdustiloja ja autoimmuunisairauksia?

Vierailija
24/83 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanasti annetaan ymmärtää että rokotteesta kieltäytyjät on jotain salaliittohulluja tai ääriuskovaisia. En ole kumpaakaan ja olen laittanut lapsilleni kaikki rokotusohjelman rokotteet ja muutaman muunkin. Mutta en luota lääkeyhtiöihin. Ne tekevät bisnestä. Ne myyvät tässä tilanteessa mitä tahansa puolivalmista. Odotan että vaikutuksia on seurattu pidempi aika ennen kuin otan tuon.

Eli olet salaliittohullu.

Kyse ei ole muuten siitä että jotkut ei ota sitä itselleen vaan siitä että porukka kulkee saarnaamassa samaa uskoa "seuraajilleen" kuin mitkäkin profeetat, vaikkeivat selkeästi ymmärrä lääketieteestä sen enempää kuin mistään muustakaan. Tässä on samalla näkyvissä suurin ongelma nykyaikana eli kaikenmaailman huomiota kerjäävistä tyhjäpäistä tehdään somessa vaikuttajia vaikkei nuo ymmärrä ollenkaan asioita joissa nuo koittavat seuraajiaan neuvoa. Tähän väliin iskee sitten moskovan tietotoimisto ja muut roskapostaajat. 

No jos se on salaliittoon uskomista, että uskoo yritysten voiton maksimoimiseen niin sitten varmaan olen. Mutta ylen sivuilla annetaan ymmärtää että rokotteesta kieltäytyjät jotenkin yleisesti uskoisi johonkin Bill Gatesin asentamiin siruihin ym. niin tuo nyt on vaan aika paksua. Ihan tavallisia ihmisiä tässä ollaan. Vähän nyt jotain ymmärrän suuryritysten toiminnasta ja siitä miten tärkeää niiden on olla tuossa kisassa ensimmäisiä. Osakkeiden arvo räjähtää sillä firmalla joka kilpajuoksun voittaa.

Vierailija
25/83 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanasti annetaan ymmärtää että rokotteesta kieltäytyjät on jotain salaliittohulluja tai ääriuskovaisia. En ole kumpaakaan ja olen laittanut lapsilleni kaikki rokotusohjelman rokotteet ja muutaman muunkin. Mutta en luota lääkeyhtiöihin. Ne tekevät bisnestä. Ne myyvät tässä tilanteessa mitä tahansa puolivalmista. Odotan että vaikutuksia on seurattu pidempi aika ennen kuin otan tuon.

Kyse ei ole muuten siitä että jotkut ei ota sitä itselleen vaan siitä että porukka kulkee saarnaamassa samaa uskoa "seuraajilleen" kuin mitkäkin profeetat, vaikkeivat selkeästi ymmärrä lääketieteestä sen enempää kuin mistään muustakaan. Tässä on samalla näkyvissä suurin ongelma nykyaikana eli kaikenmaailman huomiota kerjäävistä tyhjäpäistä tehdään somessa vaikuttajia vaikkei nuo ymmärrä ollenkaan asioita joissa nuo koittavat seuraajiaan neuvoa. Tähän väliin iskee sitten moskovan tietotoimisto ja muut roskapostaajat. 

Yksityiset yritykset tekevät voittoa, vaikka turvallisuus kärsisi. Tässä ei ole mitään salaliittoa, koska mitään salaista tai liittoa ei ole.

Vierailija
26/83 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se on salaliittoon uskomista, että uskoo yritysten voiton maksimoimiseen niin sitten varmaan olen. Mutta ylen sivuilla annetaan ymmärtää että rokotteesta kieltäytyjät jotenkin yleisesti uskoisi johonkin Bill Gatesin asentamiin siruihin ym. niin tuo nyt on vaan aika paksua. Ihan tavallisia ihmisiä tässä ollaan. Vähän nyt jotain ymmärrän suuryritysten toiminnasta ja siitä miten tärkeää niiden on olla tuossa kisassa ensimmäisiä. Osakkeiden arvo räjähtää sillä firmalla joka kilpajuoksun voittaa.

Näytä mulle yksikin yritys joka ei tuota voittoa niin näytän sinulle yrityksen joka on hetken päästä nurin eikä tuota enää mitään tavaroita tai palveluja. Eli siis olisi hauska nähdä miten käytännössä elät elämääsi käyttämättä sellaisten firmojen tavaroita tai palveluksia jotka ei tuota voittoa.

Tosin täähän on internet eli luultavasti puhut silkkaa soopaa ja olet joku moskovansönköttäjä. 

Vierailija
27/83 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva.fi: Ylen sivuilla, uutisissa ja ajankohtaisohjelmissa tahallista ja systemaattista propagandaa. Uskon tähän ennemmin kuin ylenantoon.

Rokotushysteerikot on asia mistä ehkä on syytäkin olla huolissaan, mutta ylen uskottavuutta syö se poliittisesti värittynyt globalistinen agendajournalismi joka puskee päälle suurimman osan aikaa. Silloin siihen peittyvät myös oikeat jutut eikä kukaan enää kuuntele.

Vierailija
28/83 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen trollit tuli alapeukuttamaan oikein urakalla.

Mutta sanoihan se Nohynekkin vai mikä sen nimi olikaan, että ihmisten pitää punnita hyödyt ja haitat.

No niin mä teenkin. En ota rokotusta koska se vaikuttaa vaarallisemmalta juuri nyt.

Vierailija
29/83 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityiset yritykset tekevät voittoa, vaikka turvallisuus kärsisi. Tässä ei ole mitään salaliittoa, koska mitään salaista tai liittoa ei ole.

Moskovanpellet spämmii harhaisia väitteitään vaikka turvallisuus kärsii. Se on ainoa fakta tässä ketjussa. Toisin kuin lääketehtaat, moskovanpellejen väitteitä ei testata ollenkaan ennen levitystä. Lääkkeiden levitys taas on vahvasti säädeltyä joten väitteesi siitä että lääkefirmat ei välitä turvallisuudesta on todistetusti soopaa. 

Vierailija
30/83 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on todella pimeetä sakkia, yritin eilen seurata keskustelua itsenäisyyspäivän juhlasta mutta kommentointi oli kyllä harvinaisen törkeää jopa vauvan mittapuun mukaan. Varmaan samoja kalluja jotka itkevät twitterissä kun fazer mainostaa ruskeaa suklaata.

Olihan se hirveää estotonta mädätystä, enkä edes ole pietarin trolli.

Vierailija
31/83 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi mainittu! Hiekkalaatikolle!

Vierailija
32/83 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori yle, täällä on vaan koko väestön mielipiteet esillä, nekin joita te ette tue tai julkaise.

Vierailija
33/83 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusien rokotteiden pitkän aikavälin sivuvaikutuksia ei voi tietää mitenkään. 

Vierailija
34/83 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä mulle yksikin yritys joka ei tuota voittoa niin näytän sinulle yrityksen joka on hetken päästä nurin eikä tuota enää mitään tavaroita tai palveluja. Eli siis olisi hauska nähdä miten käytännössä elät elämääsi käyttämättä sellaisten firmojen tavaroita tai palveluksia jotka ei tuota voittoa.

Tosin täähän on internet eli luultavasti puhut silkkaa soopaa ja olet joku moskovansönköttäjä. 

Tottakai tekevät voittoa ja saavatkin tehdä. Mutta yleensä sitä valvotaan millaisia tuotteita nämä yritykset saavat kaupata, on testaus joka kestää tietyn aikaa ja sitten tulee myyntiluvat. Jos näitä ei vaadittaisi niin nämä lääkeyritykset toisivat normaalistikin nopeammalla aikataululla myyntiin uusia lääkkeitä ja rokotteita, joiden testaukset olisi hoidettu pika-aikataululla. Nyt niillä on lupa tehdä tämä kaikki paljon nopeammin kuin yleensä. Ja nopein saa suurimmat voitot. Minulle on ihan yksi lysti mitä muut tekee, en yritä ketään käännyttää, mutta kai nyt minullakin on oikeus kertoa miksi minä en sitä ensimmäisenä halua olla ottamassa.

Vierailija
35/83 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina väärät mielipiteet ovat propagandaa, yle? Ovatko myös teidän ideaalienne mukaiset mielipiteet propagandaa, ei varmaan?

Vierailija
36/83 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai propagandaa. Taitaa Ylen toimittaja olla niin nuori, ettei muista Pandemrix-katastrofia. En vain luota enää tällaisiin pikakehiteltyihin rokotteisiin.

Vierailija
37/83 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
38/83 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en ihmettele miksei palstalla saa kirjoittaa mitään mistään kun ylen silakat ovat aina valppaina.

Vierailija
39/83 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin hyödylliset idiootit levittävät salaliittoteorioita.