Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua on soitettu kuukauden aikana kolmeen eri paikkaan töihin.

Vierailija
23.04.2014 |

Tiedän että työ on monilla aloilla kiven alla. Itsekään en ole vakityössä, mutta aina olen ollut töissä. Vaikka olen töissä ollut nytkin niin työkkärissä olen pitänyt työnhakuani auki. Minua on soitettu kolmeen eri paikkaan töihin. Viimeksi eilen. Olen joutunut kiletäytymään, kun jään äitiyslomalle ihan heti ja siihen asti olen töissä nykyisessä paikassa, jonne minua jo kyseltiin takaisin kun palaan äitiyslomalta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidät työkkärissä hakemusta, jos et ole aikeissakaan ottaa tarjottuja paikkoja vastaan? Aiheutat turhaa ja ylimääräistä työtä työkkärin väelle.

Vierailija
2/11 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 09:55"]

Miksi pidät työkkärissä hakemusta, jos et ole aikeissakaan ottaa tarjottuja paikkoja vastaan? Aiheutat turhaa ja ylimääräistä työtä työkkärin väelle.

[/quote]

Itse he ovat sen sinne halunneet jätää voimaan :D Ei minua haittaisi vaikkei olisikaan, koska olen tosiaan saanut olla säännöllisesti töissä. Sijaisuuksia nuokin olisivat olleet mitä on tarjottu. Kai ne siellä työkkärissä odottaa, että tarjotaan sitä vakituistatyötä, tottakai minä sellaisen ottaisin heti vastaan. Olen vain aina ilmoittanut työkkäriin töiden jatkumisen päivän, mutta kesto minulla harvoin on ollut tiedossa, se on voinut olla useitakin kuukausia. Ja sitten, jos olen jäänyt työttömäksi niin olen ilmoittanut erikseen, että en ole töissä ja toimittanut työtodistukset. Näin he ovat minua pyytäneet toimimaan jo kahden vuoden ajan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala?

Vierailija
4/11 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala?

Vierailija
5/11 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala salee :D

Vierailija
6/11 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala.

ap

Vierailija
7/11 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lähihoitaja, sairaanhoitaja vai lääkäri?

Vierailija
8/11 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hommii on enemmänku ehtii tekee. Itekki luin yläasteen jälkeen lähihoitajaks, tajusin onneks ajoissa et se homma on epäarvostettua ja alipalkattua, et en sitä ala lopunelämää tekee. Menin siis heti amiksen jälkeen amkiin ja pian sieltä valmistun, mut kyl mä kaikki lomat ja viikollaki oon hoitotyötä tehny ku sitä kerra tarjol on ja opintotuel ei kyl elä. T. Viesti 6

Vierailija
9/11 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitaja

ap

Vierailija
10/11 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja on aliarvostettua ja ehkä huonosti palkattuakin. Mutta minä pidän työstäni ja minä tulen ihan hyvin toimeen palkallanikin. Olen oppinut ottamaan sen paskankin niskaan mitä ajoittain sataa, kuitenkin paljon enemmän minulle merkitsee ne pienet oikeat kiitokset joita nykyisin kuitenkin saa. Mielummin teen työtä jossa viihdyn kuin olisin työttömänä tai työssä johon olisi vain velvollisuus mennä.

ap

Vierailija
11/11 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 11:12"]

Hoitoala salee :D

[/quote]

Mikä ihmeen sana on "salee"? Aika huonoa kielenkäyttöä kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan