Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa mua!! Otin huomnisen vapaaksi, että saan soitettua

Vierailija
22.04.2014 |

asiani tervhoitajalle, hävettää. Siis alapään kutina, juu juu se olen minä klamydia- ja jogurttiavasuksineen. Miten selitän asian? "Hei, alapäätäni kutiaa, epäilen hiivaa" - kun enhän mä nyt kehtaa myöntä äsinne että kerran kävin eikä kondomia ollut :(. mutta jos mä en mee huomenna niin tää taas vaivaa mua joka päivä. Nyt tsempit tänne, kiitos ;)

Ja jos haluut haukkuu tai muuten et tykkää, niin käytä alapeukkua, älä turhaan kuluta tekstiä :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

>No niin, kuppa, tippuri, klamydia, hiv ja hiivatestit menen huomenan ottamaan. oli oikein mukava hoitaja, kysyi että "onko kotimaan asukki vai etelän tuliainen"... ja kerroin muutkin alapäävaivani johon suositteli suoriltaan yksityistä gyneä. t. ap ja ps. pistin jogurttia yöksi, oireet hieman helpottaneet ja hoitajakin epäili hiivaa, mutta tutkitaan nyt kaikki!

Vierailija
2/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 23:10"]Itselleen saa parempaa hoitoa, jos alusta asti sanoo asiat suoraan. Että sanot vaan reippaasti! Ja mulla on klamydia, enkä oo sitä osannut aavistaakaan ennen papatestin tuloksia. Eli kaikkee voi olla jopa tietämättään.

[/quote]

Papassa ei klamydia tule esille ellei sitten ole sovitusti samasta nÄytteestÄ testattu klamydia, ns.normipapassa se ei tule ilmi vaikka sitÄ sairastaisikin.

t.labrahoitsu

[/quote]

itseltä otettiin kyllä pap ja sain tietää tulosten yhteydessä myös, että klamydia oli puhdas. Ei oltu puhuttu halastua sanaa klamydiasta testinotto hetkellä

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 20:35"]

>No niin, kuppa, tippuri, klamydia, hiv ja hiivatestit menen huomenan ottamaan. oli oikein mukava hoitaja, kysyi että "onko kotimaan asukki vai etelän tuliainen"... ja kerroin muutkin alapäävaivani johon suositteli suoriltaan yksityistä gyneä. t. ap ja ps. pistin jogurttia yöksi, oireet hieman helpottaneet ja hoitajakin epäili hiivaa, mutta tutkitaan nyt kaikki!

[/quote]

ei varmasti ole noilla sanoilla kysynyt!

Vierailija
4/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se noin kysy. tai jotain sinnepäin, ulkomaantuliainen ainakin pisti korvaani. t. ap

Vierailija
5/22 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kovin krapulaisena mene. Ilmoitat vain, että alapäässä on kutinaa ja muutakin vaivaa, ja olet vastikään ollut suojaamattomassa yhdynnässä. Piste.

Vierailija
6/22 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiivan kutina on todella voimakasta ja vuoto kokkaremaista. kerrot oireesi niin eiköhän terkka ehdota sp-testejä. en lukenut aiempaa ketjua enkä tiedä klamydian oireita, mutta hiivan olen kokenut. reseptittä saatavat puikotkin helpotti nopeasti.

Vierailija
7/22 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiivan kutina on todella voimakasta ja vuoto kokkaremaista. kerrot oireesi niin eiköhän terkka ehdota sp-testejä. en lukenut aiempaa ketjua enkä tiedä klamydian oireita, mutta hiivan olen kokenut. reseptittä saatavat puikotkin helpotti nopeasti.

Vierailija
8/22 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemp tsemp!

Vierailija
9/22 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimakas kutina juu, ei valkovuotoa. klamydiassa jossain vaiheessa alavatsakipuja, niitä ei oo ollut. On mulla muitakin ongelmia, emättimessä joku laskeuma? tuntuu ikävältä. 

ap

Vierailija
10/22 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain reippaasti että olit yhdynnässä ilman kondomia. Tuskin olet ensimmäinen ja rehillisyyttä varmasti arvostetaan enemmän kuin asian piilottelua joka taas vaikeuttaa diagnoosin tekemistä.

Vierailija
11/22 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkipäiväähän sp-taudit terveydenhuoltoalan ammattilaisille ovat. Tärkeintä on hoitaa pois etteivät leviä.

Vierailija
12/22 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleen saa parempaa hoitoa, jos alusta asti sanoo asiat suoraan. Että sanot vaan reippaasti! Ja mulla on klamydia, enkä oo sitä osannut aavistaakaan ennen papatestin tuloksia. Eli kaikkee voi olla jopa tietämättään.

Vierailija
13/22 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 23:10"]

Itselleen saa parempaa hoitoa, jos alusta asti sanoo asiat suoraan. Että sanot vaan reippaasti! Ja mulla on klamydia, enkä oo sitä osannut aavistaakaan ennen papatestin tuloksia. Eli kaikkee voi olla jopa tietämättään.

[/quote]

papa-testi puhdas, tosin otettu ennen tätä tapausta. Saanko tulla tänne sitten vuodattamaan miten kävi? t. ap

Vierailija
14/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Hiivatulehdus, kaikki muut oli puhtaita. ap

Vierailija
15/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Papalla ei testailla sp.tauteja. Muista sitten, itämisajat ottaen huomioon, testauttaa kaikki. Eli klamdia, tippuri, hepatiitit, herpeksen vast.aineet verestä, kuppa ja HIV.

Vierailija
16/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 23:10"]Itselleen saa parempaa hoitoa, jos alusta asti sanoo asiat suoraan. Että sanot vaan reippaasti! Ja mulla on klamydia, enkä oo sitä osannut aavistaakaan ennen papatestin tuloksia. Eli kaikkee voi olla jopa tietämättään.

[/quote]

Papassa ei klamydia tule esille ellei sitten ole sovitusti samasta nÄytteestÄ testattu klamydia, ns.normipapassa se ei tule ilmi vaikka sitÄ sairastaisikin.

t.labrahoitsu

Vierailija
17/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

t.labrahoitsu

Vierailija
18/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

t.labrahoitsu

Vierailija
19/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

t.labrahoitsu

Vierailija
20/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori puhelimen temppuilu......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi