Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kohteli sinua viimeksi väärin? AVAUDUTAAN!

Vierailija
22.04.2014 |

Minua kohteli viimeksi väärin pomo töissä. Olen niin vihainen, että mielikuvituksessani lyön pomoa nyrkillä naamaan yhä uudestaan ja uudestaan.  Toivottavasti tämä "woodoo" toimii niin, että hänellä on huomenna migreeni.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo

Vierailija
2/18 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo! :0

Huusi meille vaikka parhaamme teimme. :( myyntityö. .

Vierailija
4/18 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äippä

Vierailija
5/18 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tarkemmin kuinka teitä on kohdeltu väärin, niin annetaan sitten aitoa av-tukea toisillemme.

Minun anoppini lähtee taas miehen veljen vaimon kanssa teatteriin ja taaskaan minua ei kutsuttu mukaan. Aina sillointällöin kun pojat perheineen ovat anoppilassa, puhutaan,mettä " me naiset" voitaisiin tehdä yhdessä jotain. Aina se menee siihen, että minua ei pyydetä kuitenkaan mukaan.

Vierailija
6/18 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkalaiseni. Hän on tainnut suuttua minulle jostain tai naamani vain tympii? En tiedä, mutta pahalta tuntuu tuollainen ilkeily. Täysin erilaisia ihmisiä ollaan, mutta ennen kuitenkin ollut mukava. Ei toki ole suurin ongelmani, mutta väkisinkin sitä pahoittaa mielensä välillä.

Vierailija
7/18 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku äijä huolttiksella. Mä olin jonottanut mittarille jo hetken ja kun se edellinen lähti niin tää yks onnistu kiilaamaan siihen ennen mua. Onneks samaan aikaan vapautu toinenkin mittari, mutta jouduin vähän kierteleen että pääsin siihen oikein päin. Siinä tankatessani sitten huomasin, että se etuilija äijä ei edes tankannut vaan kävi vaan ostamassa lavallisen vesipulloja. Olis siinä ollu ihan parkkiruutujakin yhtä lähellä jos halus mittarille parkkeeraamalla lyhentää kävelymatkaa raskaan taakan kanssa.

Vierailija
8/18 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen ystäväni, valehteli törkeästi. annoin noin 20 mahdollisuutta puhua totta ja sitten välit poikki.

Vierailija
9/18 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen ystäväni, valehteli törkeästi. annoin noin 20 mahdollisuutta puhua totta ja sitten välit poikki.

Vierailija
10/18 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri. En tiedä mikä häntä tympii, mutta jatkuvaa "pomottamista" ja vinoilua sekä virheiden etsimistä. Hän on siis kollegani, ei esimies.

Vierailija
11/18 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies. Itsetuntoaan kohottaakseen viljeli huomiota mulle (tapahtuu mulle ani harvoin) ja koitti herättää kiinnostukseni. Sitten kun otin ja rakastuin, sanoi: en pysty suhteeseen. Tiesi siis koko ajan, ettei pysty, mutta halusi kohottaa kanssani itsetuntoaan. Satutin itseni pahasti hänen kanssaan, koska rakastuminen ei ole minulle pikkujuttu.

Vierailija
12/18 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 00:04"]

Työkaveri. En tiedä mikä häntä tympii, mutta jatkuvaa "pomottamista" ja vinoilua sekä virheiden etsimistä. Hän on siis kollegani, ei esimies.

[/quote]

Tuttua täälläkin... On nokkimisjärjestystä hakeva kana? (Mieheni tuomio)

Vierailija
13/18 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, tällä hetkellä tuntuu että maailma kohtelee mua väärin kun paskaa sataa koko ajan niskaan. Kai mä itse kohtelen itseäni eniten väärin, mun pää on vain niin sekaisin.

Vierailija
14/18 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 00:04"]

[/quote]

Tuttua täälläkin... On nokkimisjärjestystä hakeva kana? (Mieheni tuomio)

[/quote]täällä myös!! Arghhh, kun pistää vihaksi sellainen, joka luulee olevansa jotakin ylempää kuin muut, vaikka samalla viivalla ollaan :(

Vierailija
15/18 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Menneet on menneitä ja ne on anteeksi annettu.

Vierailija
16/18 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsin kollegalle virheen jonka hän oli tehnyt, jottei tekisi samaa pomon ollessa läsnä jolloin tulisi seurauksia. No ei mennyt hyvällä. Odotan nyt milloin molemmille tulee sanomista tai pahimmillaan vain minulle kollegan tekemästä virheestä.

Vierailija
17/18 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti:<

Vierailija
18/18 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka kaahasi kolmion takaa ja näytti keskisormea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä