Maustamatonta jogurttia alapään vaivoihin, miten paljon ja millä tekniikalla?
Luin juuri että hiivan voisi hoitaa näin,. Ja nyt kun se näyttäisi mulla olevan, oman pienen pohdiskelun jälkeen, niin ajattelin kokeilla. Mutta onko jollain infoa asiasta? Omakohtaisia kokemuksia kenties?
Kommentit (13)
Kiitos, käy varmaan ihan toi rainbown:) huomen meen lääkärille, varmaan ihmettelee ku jogurtit tuoksuu, mut jos sitä suihkuun sitten ennen sitä :) Kaikee täytyy kokeilla:)
Kauanko sen jogurtin pitää olla alapäässä? Voiko jättää yöksi? Terv sama ongelma, jogurttia jääkaapissa, juuri nukkumaan menossa
Kyllä se varmaan yön yli voi olla? mä aion ainakin laittaa. sutasen kädellä joka puolelle ja sitten side suojaksi.... jos se helpottas :)
Voitele ihan reilusti alapää sisältä ja ulkoa sillä jogurtilla, päälle puuvillapikkarit ja ehkä sidekin. Hyvin voit jättää yön yli.
Toimii, viilikin kelpaa muuten.
Kiitos, en ookkaa ku pari viikkoo kutinan kans kärvistellyt :0 no parempi myöhään kun ei milloinkaan. t. ap
Voi sen ottaa yläkauttakin:) Mun gyne neuvoi juomaan gefiluspiimää lasin pari päivässä eikä 6 vuoteen ole ollut hiivaa - sitä ennen kerran kuukaudessa oireita ja vuodessa 3-5 kuuria
Minä tein niin, että menin kylppäriin puuhailemaan. Lusikalla lätkäisin jugurttia kämmeneen ja kämmenellä lätkäisin jugurtit pimppaan. Sitten odottelin puolisen tuntia ja menin suihkuun. Tepsi! Tein saman parina päivänä peräkkäin.
Voitelet miehen pippelin jugurtilla ja mies tyrkkää sen syvälle pilluusi. Toimii!
Lasten nestemäisten lääkkeiden mukana tulleet ruiskut ovat säästössä, joten olen yhden sellaisen pyhittänyt oman hiivan hoitoa varten, jos tujumpia lääkkeitä ei juuri silloin ole ollut saatavilla. Minä olen käyttänyt gefilus-piimää eli ottanut sitä ruiskullisen ja truutannut ruiskulla emättimeen. On toiminut tosi nopeasti. Ihan uskomatonta. Ja ei siis ole tullut mitään oireita tai ongelmia oudosta aineesta pimpsaloorassa :D
Dippaat tamponin jogurttiin ja tyrkkäät sisään. Pidät muutaman tunnin - toimii niinkin.
Joka pvä nappaan yhen maitohappopillerin ja ei oo sen koommin tarttenu hiivan oireista kärsiä. Joka kk tuppasi menkkojen jälkeen tulemaan..
Antibioottikuurin jälkeen alkoi peräaukon seutua kutittaa ja punoittaa. Voitelin sen jugurtilla ja pidin yön yli. Hyvin toimi. En tiedä uskaltaisinko laittaa emättimeen jugurttia.
mulla auttoi heti kutinaan ja varsinkin jääkaappikylmänä.ronskisti vaan sisään ja ulkopuolelle laitoin myös tai sittrn laita siteeseen ja side housuihin