Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti naispuoleisen työkaverinsa kanssa, olen 9kk raskaana enkä tiedä mitä teen, olen aivan rikki

Vierailija
07.12.2020 |

Mitä teen?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksi ja sama on tehnyt jo useita provoja tänään.

Eikö sitä jo saada jonnekin hoitoon?

Vierailija
22/31 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tee mitään. Iso vauvamaha on kohta poissa.

Iso maha on ollut esteenä seksille, kenties et ole suostunut seksiin koska olet pelännyt että vauvalle voi sattua jotain pahaa?

Ei se niin  kamalan vaarallista ole jos mies pettää tuossa tilanteessa.

Missään tapauksessa älä jätä lapsesi isää ja omaa miestäsi.-

Puhutte asian yhdessä. toistenne tarpeita ymmärtäen.  Kyllä se siitä suttaantuu kun vauva syntyy ja lisää perheen keskinäistä rakkautta.

Ja muista, älä kieltäydy koskaan seksistä, äläkä anna vauvan koskaan tulla teidän seksuaalisen suhteen väliin esteeksi. Kyllä  niitä keinoja on monia, jotta toisen läheisyyden tarpeet tulee tyydytettyä.

Onko tämä jonkun miesvauvan tekstiä?

ei vaan paljon elämää kokeneen vanhemman äidin  (68v)tekstiä. Joka yhä naimisissa lastensa isän kanssa ja kiitollinen siitä ettei kriisitilanteessa  tehnyt pikaisia eropäätöksiä ja perhe säilyi ehyenä ja lapsiakin syntyi lisää.

Pettämiset on käsitelty ja toistemme tarpeita on ymmärretty.

Ja viisaaksi olen todennut sen, että toista en torju koskaan, ellen ole sairas. Läheisyyttä pitää avioliitossa riittää aina, jos toinen sitä tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroat. Minä en eronnut. Olisi pitänyt. Löysin siis mieheni kaverimme päältä olohuoneesta. Itse nukuin 5kk ikäisen lapsemme kanssa viereisessä huoneessa ja odotin jo toista lastamme. Nousin hakemaan vettä yöllä. Se näky ei ikinä unohdu. En pystynyt edes suuttumaan. Rakkaus loppui siihen. Tunsin itseni rumaksi ja kuvottavaksi vaikka tämä nainen jonka kanssa mies minua petti oli yli 20 vuotta minua vanhempi, rupsahtanut hevosennaamainen kanttura. En voinut pärjätä naiselle joka oli minua niin helvetisti rumempi ja vanhempi. Se oli synkkää aikaa.

Vierailija
24/31 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelet miehen kanssa, miksi näin kävi, mitä hän tuntee sinua kohtaan, raskaus ja tuleva vauva on isoja muutoksia elämässä, myös mies stressaantuu näistä, eikä välttämättä ole oma itsensä.

Vierailija
25/31 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso maha on ollut esteenä seksille, kenties et ole suostunut seksiin koska olet pelännyt että vauvalle voi sattua jotain pahaa?

Puhutte asian yhdessä. toistenne tarpeita ymmärtäen.  Kyllä se siitä suttaantuu kun vauva syntyy ja lisää perheen keskinäistä rakkautta.

Ja muista, älä kieltäydy koskaan seksistä, äläkä anna vauvan koskaan tulla teidän seksuaalisen suhteen väliin esteeksi. Kyllä  niitä keinoja on monia, jotta toisen läheisyyden tarpeet tulee tyydytettyä.

Siis mitä hevonpeetä tämä nyt on?!

Vierailija
26/31 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä jonkun miesvauvan tekstiä?

ei vaan paljon elämää kokeneen vanhemman äidin  (68v)tekstiä. Joka yhä naimisissa lastensa isän kanssa ja kiitollinen siitä ettei kriisitilanteessa  tehnyt pikaisia eropäätöksiä ja perhe säilyi ehyenä ja lapsiakin syntyi lisää.

Pettämiset on käsitelty ja toistemme tarpeita on ymmärretty.

Ja viisaaksi olen todennut sen, että toista en torju koskaan, ellen ole sairas. Läheisyyttä pitää avioliitossa riittää aina, jos toinen sitä tarvitsee.

Sinä saat toki olla kynnysmatto jos haluat, jotkut kuitenkin toivovat kumppania joka kunnioittaa heitä. Sallittakoon tämä erilaisuus ihmisille.

Vierailija
27/31 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin et tiedä, mitä teet? Tuommoinen heitetään pihalle, varsinkin jos on lapsi tulossa. Ei se pieni tarvitse noin epäluotettavaa henkilöä elämäänsä!

Vierailija
28/31 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko ulkoruokintaan.Parempi kaikille osapuolille.Ei selkeästikään osaa ajatella,kuin VAIN itseään.Olis käynyt ennen käellä.Ei tuollaisesta isää saa,joka ei osaa asettaa vaimonsa ja lapsensa elämää omansa edelle.

Vierailija
29/31 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin joku jo kommentoikin niin nyt keskityt itseesi ja lähestyvään synnytykseen. Suhdeasiat ehtii miettimään kun vauva on jonkin aikaa jo ollut maailmassa. Mieti haluatko miehesi muuttavan pois saman tien vai myöhemmin. Saat tehdä ihan mikä parhaalta nyt tuntuu. Jos päädyt heittämään ukon pihalle ja lopettamaan suhteen kokonaan niin muista kuitenkin, että lapsen etu on hyvä suhde kumpaankin vanhempaan. Varmasti tekisi mieli kostaa ja vieraannuttaa lapsi miehestä, mutta sitä et voi tehdä. Suhteen jatkaminenkin ja anteeksianto on vaihtoehto, on todella raskasta olla vauva-aika yksin. Mutta teet juuri niin kuin SINÄ haluat. Mies on tehnyt absoluuttisesti väärin tässä ja sinä olet se joka tekee päätökset ja mies kantaa tekonsa seuraukset. Sinä et ole tehnyt tässä väärin. Vaikka pettäminen johtuisikin teidän välisistä ongelmista on vastuu aina sillä pettäjällä. Asiat pitää keskustella ennen kuin pettää piste. On kyllä todella alhaista pettää raskaana olevaa naista.

Vierailija
30/31 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani mies oli kamala myös.

Hän muutti jonkun naisen luokse, kun tuttavani oli synnyttämässä. Tuttavan sukulainen kävi sen miehen hakemassa sieltä takaisin. Tosin tuttavani oli itsekin napannut miehen kaveriltaan. Edelleen ovat naimisissa. Ovat olleet naimisissa jo yli 20 vuotta tuon tapahtuman jälkeen.

Vierailija
31/31 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääset teini tiineenä ohjelmaan. tatskat ja naama niitit sulla on varmaan ennestään. teit netto maksaja äpärän koulu kiusatun suomen veron maksajien elätettäväksi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän