Yritin itsemurhaa joitakin vuosia sitten ja ambulanssin tultua paikalle kumpikaan vanhemmistani eivät lähteneet sairaalaan mukaan.
Kommentit (37)
Ethän yrittänyt. Kerjäsit huomiota. Kyllä ihminen saa itseltään hengen pois jos tosissaan haluaa.
Älä välitä. Mulla oli tietämättäni niin karmea anemia, että pökerryin aamiaispöytään. Puoliso ei piitannut paskaakaan vaan jätti mut siihen lojumaan ja häipyi. Tokenin about puolentoista tunnin päästä lattialta pöydän vierestä eikä kotona ollut ketään enkä muistanut mitään mistään. Koitin soittaa miehelle mutta ei vastannut puhelimeen. Oloni oli kuitenkin sen verran parempi että ajattelin että menen työterveyteen vasta, kun olen saanut miehen kiinni, ja sain syötyäkin jotain. Sit lapset tulikin jo koulusta ja sitten tuli mieskin ja oli aivan kuin lapiolla päähän lyöty. Multa meni liian kauan tajuta, että mies oli säikähtänyt ja yllättynyt kun olinkin vielä hengissä. Oli nimittäin luullut että sain aivoinfarktin ja kuolin ja oli päättänyt olla antamatta mitään ensiapua tai tilaamatta edes ambulanssia, mutta sen sijaan lähti tulevan uuden vaimonsa luo juhlimaan tulevaa leskeyttään. Oli ajatellut, että feikkaa ettei ole ollut kotona ja jotenkin järkeillyt, että se menee läpi kun lapset löytää mut. Se liitto loppui sitten siihen.
Jos sairaalassa ei ko hetkellä ollut vierailuaikaa, niin eiväthän he olisi päässeet sisälle. Eli ambulanssi vei sinut muuna aikana, eikä klo 13-18.
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä. Mulla oli tietämättäni niin karmea anemia, että pökerryin aamiaispöytään. Puoliso ei piitannut paskaakaan vaan jätti mut siihen lojumaan ja häipyi. Tokenin about puolentoista tunnin päästä lattialta pöydän vierestä eikä kotona ollut ketään enkä muistanut mitään mistään. Koitin soittaa miehelle mutta ei vastannut puhelimeen. Oloni oli kuitenkin sen verran parempi että ajattelin että menen työterveyteen vasta, kun olen saanut miehen kiinni, ja sain syötyäkin jotain. Sit lapset tulikin jo koulusta ja sitten tuli mieskin ja oli aivan kuin lapiolla päähän lyöty. Multa meni liian kauan tajuta, että mies oli säikähtänyt ja yllättynyt kun olinkin vielä hengissä. Oli nimittäin luullut että sain aivoinfarktin ja kuolin ja oli päättänyt olla antamatta mitään ensiapua tai tilaamatta edes ambulanssia, mutta sen sijaan lähti tulevan uuden vaimonsa luo juhlimaan tulevaa leskeyttään. Oli ajatellut, että feikkaa ettei ole ollut kotona ja jotenkin järkeillyt, että se menee läpi kun lapset löytää mut. Se liitto loppui sitten siihen.
Herranen aika, mikä tyyppi, jos tämä oli totta! Jotkut tyypit toki jäätyvät tai joutuvat jonkinlaiseen shokkiin vaikeissa tilanteissa, mutta huh..
Vierailija kirjoitti:
Jos sairaalassa ei ko hetkellä ollut vierailuaikaa, niin eiväthän he olisi päässeet sisälle. Eli ambulanssi vei sinut muuna aikana, eikä klo 13-18.
Kello oli silloin noin 13 ja ei koko päivänä näkynyt vierailulla. Ap
Miksi he olisivat tulleet katsomaan tuollaista luuseria?
Ne häpee sua!
Kyllä minä ainakin lapseni tukena olisin.
Vierailija kirjoitti:
Ai kauheeta!?! Miten voi tuollaista miestä edes olla olemassa!?! Sanoit että lähti uuden vaimonsa luokse?? Oliko hän mennyt naimisiin jo silloin sinun tietämättä, vai olitteko te edes naimisissa, vai mikä juttu tuo oikeen on?? Ja miten heillä menee nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kello oli silloin noin 13 ja ei koko päivänä näkynyt vierailulla. Ap
No sen tiedät sitten nyt, että ne on hyödytöntä sakkia. Ei kannata niiden varaan laskea mitään ..
Sincc
Häpeä. Kieltämisreaktio.
Miten tänään? Ovatko he elämässäsi?
Vanhemmilla varmaan kiintiö täynnä aapeen sekoiluja.
Mutta asiaan, vaimo ei päässyt ambulanssin kyytiin kun lapsi vietiin sairaalaan toiselle paikkakunnalle keskus-sairaalaan, eikä kukaan kertonut että olisi voinut ottaa kelataksin.
Jouduin lähtemään töistä kuskaamaan vaimoa sairaalaan, oli niin sekaisin ettei uskaltanut ajaa omalla autolla.
Teitkö itsemurhayrityksesi niin, että molemmat vanhempasi olivat paikalla?
Vanhempasi soittivat sinulle ambulanssin, mutta eivät itse nousseet mukaan ambulanssiin kun se tuli hakemaan sinut?
Nyt olet vihainen vanhemmillesi, kun he eivät olleet kanssasi ambulanssissa eivätkä tulleet mukaasi sairaalaan?
Mistä tässä pitäisi keskustella?
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmilla varmaan kiintiö täynnä aapeen sekoiluja.
Mutta asiaan, vaimo ei päässyt ambulanssin kyytiin kun lapsi vietiin sairaalaan toiselle paikkakunnalle keskus-sairaalaan, eikä kukaan kertonut että olisi voinut ottaa kelataksin.
Jouduin lähtemään töistä kuskaamaan vaimoa sairaalaan, oli niin sekaisin ettei uskaltanut ajaa omalla autolla.
Älä sano! Olette pohjanmaalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranen aika, mikä tyyppi, jos tämä oli totta! Jotkut tyypit toki jäätyvät tai joutuvat jonkinlaiseen shokkiin vaikeissa tilanteissa, mutta huh..
Toisaalta uskottava kertomus. Henkilökohtaisessa elämässäni kulissit pystyssä, mutta en luota puolisooni tippaakaan, jos itselle sattuu kotona jotain vastaavaa. Yritin kerran lähteä liitosta, mutta pahoinpiteli minut törkeästi ja suunnitelmallisesti. Jäin liittoon pelosta. Koen oloni turvattomaksi, enkä edes usko, että perusteetta.
Vierailija kirjoitti:
Ethän yrittänyt. Kerjäsit huomiota. Kyllä ihminen saa itseltään hengen pois jos tosissaan haluaa.
Suurin osa itsemurhaa yrittävistä ei oikeasti halua kuolla.
Meillä ambulanssikuski totesi, että tulkaa perässä omalla autolla. Isä sai infarktin, oli kohtalaisessa kunnossa tuossa vaiheessa eli siis tajuissaan ja aika lailla kivuton. Jatkoi vielä, että helpommin pääsette sitten kotiin takaisin, taksia voi joutua odottamaan eikä sitä korvaa kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa itsemurhaa yrittävistä ei oikeasti halua kuolla.
Tää on totta. Olin sairaanhoitajaopiskelijana teholla ja siellä oli 8. kerran itsemurhaa yrittänyt nainen potilaana. Ne vakihoitajat naureskeli, että taas kaivattiin huomiota ja mietti, että entä jos se joskus onnistuu, niin mies on helpottunut.
Yksin on pärjättävä. Ei minuakaan tulleet vanhemmat katsomaan kun olin useita viikkoja sairaalassa. AP:n kohdalla aika raju tapaus, voi olla että vanhempien jaksaminen ei riittänyt.
Olet saanut heikot ewäät elontielle.
Yksin on pärjättävä ..
Sincc