Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

imetys ihan KAMALAA, apua!

Vierailija
22.04.2014 |

Vauva on nyt 6vko. Saa välillä pumpattua maitoa kupista. Ollut nyt ihan jatkuvasti tissillä viimeiset 4pvä. Meinaako tämä ettei maito riitä? Maito ei koskaan noussut kunnolla, rinnat ollu aina pehmeät eikä kuppikokokaan muuttunut. Imetys sattuu välillä tosi paljon, nänni on haavoilla ja litteä. Auttaako tässä mikään vai loppuuko tämä tarina alkuunsa? :(

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan ei siis ole matalat rinnanpäät vaan nänni menee litteäksi imetyksestä, väärän muotoiseksi. Syötän samalla vauvaa, kamala maraton, nyt ei satu niin pahasti mutta ei ole rentoakaan. Voitteko laittaa linkkejä suoraan noihin sivuihin missä ohjataan imetyksessä? Ihan lähellä ei ole mitään tukitoimia mutta saatan soittaa tuonne tukipuhelimeen.

Minua nyt askarruttaa huono imemis ote miten sen tunnistaa korjaa yms? Ootteko te saanu sellaista korjattua ja miten? Kiitos äidit!

Vierailija
42/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain väärää imuotetta korjattua siten, että puristin rinnan pään litteäksi ja työnsin mahdollisimman syvälle suuhun. Tai vauvahan sen siis itse ottaa. Eli vauvan ei oikeastaan kuulu ollenkaan imeä nänniä, vaan sitä nännipihaa siitä ympäriltä. Tämän ymmärrettyäni loppui kivut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nänni tulee myös siitä kipeksi että se ei ole tottunut siihen että sitä imetään niin paljon yht äkkiä, sen takia loppuraskaudesss neuvotaan hiroman rasvalla nännejä usein. T:3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän