Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestäisitkö 4 kk työssä jota vihaat?

Vierailija
07.12.2020 |

Olen nyt ollut pari kuukautta eräässä määräaikaisessa työssä, mikä jatkuu vielä 4 kk. En pidä työstä ollenkaan, halusin välivuodelle tekemistä, joten hain paljon eri paikkoihin ja tämä oli se minne pääsin. Joka päivä tuntuu vaikealta ja mietin vaan, miten jaksan nuo kuukaudet.

Kysymys siis kuuluu, kestäisitkö olla neljä kuukautta työssä josta et pidä yhtään, vai onko se mielestäsi lyhyt aika?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on kestänyt nyt 11 vuotta, mutta kyllä se kiukuttelee niin kovasti, että toivoisin, ettei enää kauaa tuota työtä joutuisi tekemään vaan löytäisi toisen työn.

Vierailija
2/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vuoden kestin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti

Sincc

Vierailija
4/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäisikin vain 4 kk

Vierailija
5/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän hyvin ihminen kestää ikäviä asioita kun tietää, että ne ovat väliaikaisia

Vierailija
6/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sinnitellyt jo 17vuotta...4kk on kevyttä kauraa.

Vierailija
7/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestin neljä vuotta ja vihasin jokaista päivää, vaikka muuta esitin. Onneksi hain ja sain mieluisen työpaikan ja nyt nautin jokaisesta päivästä.

Vierailija
8/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä työstä tekee vihattavaa. Jos vihaisin siksi, että joutuisin vaikkapa pelkäämään asiakkaita, en kestäisi. Jos vihaisin siksi, että työ on tylsää, kestäisin.

Vierailija
9/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta kestin kun yh:na ainoa lasten elättäjä. Nuorena sinkkuna en olisi.

Vierailija
10/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta olen kestänyt ja tyytynyt.

Vierailija
11/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita tuli tehtyä silloin kun oli rahasta tiukkaa. Kiukutti ja raivostutti joka ikinen aamu, mutta vielä paskempaa olisi ollut työttömänä ja rahattomana. Toisaalta aikoinaan noi hommat motivoivat myös opiskelemaan ahkerasti jottei olisi sellaista kärsimystä koko elämä. 

Vierailija
12/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen kokee isoja kiukku/ ja vihareaktioita työhön liittyen? Minulla on ollut erilaisia työpaikkoja mutten ole vihannut niistä yhtäkään. Kuulostaa kovin voimakkaalta ilmaisulta. Kertokaa tunne-elämästänne muutenkin? Oletteko niitä jotka myös vihaavat anoppia, naapuria, kummin miestä, ja rakastavat vaikkapa jotain uutta suklaata tai biisiä?

Vierailija
13/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen kokee isoja kiukku/ ja vihareaktioita työhön liittyen? Minulla on ollut erilaisia työpaikkoja mutten ole vihannut niistä yhtäkään. Kuulostaa kovin voimakkaalta ilmaisulta. Kertokaa tunne-elämästänne muutenkin? Oletteko niitä jotka myös vihaavat anoppia, naapuria, kummin miestä, ja rakastavat vaikkapa jotain uutta suklaata tai biisiä?

Esimerkiksi työpaikkakiusattu?

Vierailija
14/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo vuodesta 2010 työssä jota vihaan. Tai no, ensimmäiset 3 vuotta oli kivaa, sitten firma myytiin isolle yhtiölle jonka jälkeen kaikki muuttui ja nyt on ihan berberistä. Ahdistaa joka ilta, olen saanut rytmihäiriöitä yms kivaa. Pitäis kouluttautua uudelleen mutta kannattaako se enää 30-vuotiaana?

Vierailija
15/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 40v kun löysin työn/ammatin, jossa on kivaa.

Kesätöillä aloitin 15v ja kokopäivä töissä ehdin olla 17v, joissa useampia päivinä oli pxzx##!

Tiedän monia, jotka ovat koko työuransa valittaneet kurjaa työtään. Vanhemmilla sukupolvilla tuntui olevan asenne että työn kuuluukin olla kamalaa.

Vierailija
16/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut jo vuodesta 2010 työssä jota vihaan. Tai no, ensimmäiset 3 vuotta oli kivaa, sitten firma myytiin isolle yhtiölle jonka jälkeen kaikki muuttui ja nyt on ihan berberistä. Ahdistaa joka ilta, olen saanut rytmihäiriöitä yms kivaa. Pitäis kouluttautua uudelleen mutta kannattaako se enää 30-vuotiaana?

Kannattaa!

T. 57 vuotias.

Vierailija
17/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista elämäsi oli 40v sitten? Aiotko kärvistellä tuon ajan rytmihäiriöittesi kanssa kurjassa työssä.

Vierailija
18/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi työpaikkakiusattu?

Ok, no tuon ymmärrän. Toki en sitä että miksi ongelmaa ei ratkaista. Kaikista töistä voi lähteä, jos asiat eivät muuten ratkea. Ainutkertaista elämää ei kannata käyttää pahoinvointiin.

Vierailija
19/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin

Ottaisin asenteen että mää oon vain töissä ja en murehtisi liikoja

Vierailija
20/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa kouluttautua!!! Oikeasti, 30-vuotias on hyvin nuori. Minä olen 30v täytettyäni lähtenyt opiskelemaan kaksia eri maisterinopintoja joista toiset jo valmiit ja toisista valmistun toivottavasti jo ensi vuoden aikana. Ehtii hyvin vaikka tohtoriksi ennen 40v tai löytyy ainakin valinnanvaraa työssä.