Uusi palstahullu: alapeukuttaja!
Alapeukuttaja iskee ketjuun kuin ketjuun ja alapeukuttaa kaikki viestit sisällöstä riippumatta! Miten ihmeessä jaksat ja miksi ihmeessä tuollaista touhuat? Ärsyttääkö koko viestiketjun aihe vai mikä surettaa? Seikkailet kaikenlaisissa ketjuissa tosin eli voiko niissä kaikissa olla aihe vikana...
Tsemppiä, Alapeukuttaja! Olet uusi suosikkini <3
Kommentit (51)
Tää on ehkä pelottavinta shittiä ever... Nyt hoitoon hullut.
Mä en muuten pysty kännykälläni osallistumaan palstailuun muuten kuin lukemalla ja täysversiossa voi peukuttaa, joten jonkun kerran olen varmaan alapeukuttanut "selittämättä".
Mobiilisivulla ei onnistu enää sekään.
Ja itsellä kun ei toimivaa tietokonetta, niin harvoin näin myöhemminkään pääsen selittelemään mitään :)
holokausti kaikille alapeukuttajille!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 13:49"]
Minä pyydän minun amerikkalaista voodoo-yhteyshenkilöä manaamaan turhien alapeukkujen antajan, kunhan se nyt heräisi ensin kun siellä vasta hyvin aikainen aamu....
[/quote]
Muista mainita, että peukuttajia on useampia. Eikä aina alapeukkuja vaan joskus peukuttajat iskevät myös yläpeukkuihin.
[/quote]
Yhdeksän alapeukkua tullut minun viestilleni, voodoo-lady kanavoi niiden peukuttajien karmat ja iskee kun vähiten osaavat aavistaa :D Minun exä sai ansionsa mukaan, joten siksi luotan tähän ladyyn 100%sti ;)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:11"]
holokausti kaikille alapeukuttajille!
[/quote]
Seuraavassa elämässä viimeistään, joo! :)
Negatiiviset alapeukuttajamammat hakkaa alapeukkuja nähtävästi lastensakin kännyköillä nyt tähän ketjuun ja käskee kaikkia tuttuja ja sukulaisia alapeukuttamaan, aijaijai! Karma is a bitch =)
ahhahahahahahaa hajoon :DDDDDDDDDDDDD
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 14:17"]
Ei se mitään mimosameininkiä ole, vituttaa vaan perustelematon alapeukutushulluus. Jos on niin ikävä ihminen että pitää alapeukuttaa niin voisi tehdä hänelle ihan hyvää ottaa etäisyyttä palstasta.
[/quote]
Peukutuksen idea on, että pelkkä peukutus toimii mielipiteen ilmauksena.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:02"]
Onhan siinä jollekin pitkä päivä hommaa, kun täytyy kaikki ketjut alapeukuttaa. Jos joku saa alapeukutuksella sisältöä elämäänsä esim. työtön, niin siitä vaan ihan vapaasti.
[/quote]
Jotkut hiukan ehkä narsistiset kommentoijat ja ketjujen aloittajat kuvittelevat, että täällä on vain joku yksi ainoa, ja sekin pakosti hullu, joka on eri mieltä...
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 14:39"]
ei vittu te ootte rasittavia paskanaamoja jotka vingutte että älkää kirjotelko keskustelupalstoille jos häiritsee, yhy yhy... painukaa itse tunkiolle ja painakaa naamanne syvälle lantaan... olematonta aivotoimintaanne ei tarvita tässä maailmassa. Alapeukuttajille toivon vain pahaa, vielä ne teidän peukut katkeavat... sitten ei klikkailla eikä kikkailla hahahahaha
[/quote]
Miksi me minnekään painuttaisiin, peukuttaminen on kivaa, eikä meille tule siitä paha mieli (saati mitään agressioita)
Mä peukutan kaikkia ylös-ylös-ylöspäin, siksi koska arvostan sitä että teKIN vietätte aikaa täällä ja jaksatte naputella niitänäitä :D
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 14:17"]
Ei se mitään mimosameininkiä ole, vituttaa vaan perustelematon alapeukutushulluus. Jos on niin ikävä ihminen että pitää alapeukuttaa niin voisi tehdä hänelle ihan hyvää ottaa etäisyyttä palstasta.
[/quote]
Peukku on peukku, ei se perusteluja kaipaa.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:14"]Negatiiviset alapeukuttajamammat hakkaa alapeukkuja nähtävästi lastensakin kännyköillä nyt tähän ketjuun ja käskee kaikkia tuttuja ja sukulaisia alapeukuttamaan, aijaijai! Karma is a bitch =)
[/quote]
.. and then you die :)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:02"]
Onhan siinä jollekin pitkä päivä hommaa, kun täytyy kaikki ketjut alapeukuttaa. Jos joku saa alapeukutuksella sisältöä elämäänsä esim. työtön, niin siitä vaan ihan vapaasti.
[/quote]
Jotkut hiukan ehkä narsistiset kommentoijat ja ketjujen aloittajat kuvittelevat, että täällä on vain joku yksi ainoa, ja sekin pakosti hullu, joka on eri mieltä...
[/q
Ei kyllä olen ihan sitä mieltä että näitä hulluja on enemmänkin kuin yksi!
kiitos,että saan olla uusi suosikkisi
Mua ärsyttää alapeukuttajat jotka ei viitsi mitenkään osallistua keskusteluun. En siis meinaa jos jotain pervoa aloitusta alapeukuttaa, mutta jos vaan lykkää alapeukut kaikkiin viesteihin eikä kommentoi asiaa? Käyn täällä kuitenkin *keskustelun* takia... Ja muistan ton meikkaamista käsittelevän ketjun, jossa ei yhtään negatiivista kommenttia mutta KAIKKIIN kommentteihin alapeukku sisällöstä riippumatta... Hulluhan tollanen on. :D
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 22:10"]
kiitos,että saan olla uusi suosikkisi
[/quote]
Hmm, ei varmaan ollu susta kyse... ;)
te kaikki olette aivan sekaisin