Jos nainen on seksuaalisesti aktiivinen ja aloitteellinen
Mies. Voitko tinkiä muista asioista ja ominaisuuksista loistavan seksin vuoksi?
Kommentit (14)
Tietysti voisin tinkiä joistakin asioista, mutta kokonaisuus ratkaisee. Mutta todennäköisesti et silti olisi "vaimomatskua", koska korkean libidosi viemänä et pystyisi olemaan uskollinen kumppani. Eli jättäisin sinut lopulta mielelläni muiden päänsäryksi.
No ei sitä kyllä minkään hullun kanssa kauaa jaksaisi olla, vaikka olisi miten halukas seksiin.
Vierailija kirjoitti:
No ei sitä kyllä minkään hullun kanssa kauaa jaksaisi olla, vaikka olisi miten halukas seksiin.
Niin ja ei minkään 100+ painoisen. En kyllä kehtais kehuskella kavereille hyvästä seksistä, jos tyttöystävä olis joku haahkannäköinen tonnikeijukainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja ei minkään 100+ painoisen. En kyllä kehtais kehuskella kavereille hyvästä seksistä, jos tyttöystävä olis joku haahkannäköinen tonnikeijukainen.
Outo heppu kehuskelee avioseksillä kavereilleen? Haloo...
Aika paljon voi kriteereistä karsia jos seksi on aivan huippua ja usein.
Monipuolista seksiä ja lähes liian paljon oli exän kanssa, mutta silti lähdin suhteesta lopulta. Kyllä arki ja toimiva suhde tarvitsee peruskohteliaisuutta ja vastavuoroisuutta. Ja ei se vastavuoroisuus paljoa seksissäkään näkynyt. Lähinnä häntä piti tyydyttää jatkuvasti.
Nykyisen kanssa seksiä niin paljon kuin haluaa, lähes yhtä monipuolista, mutta sen päällä keskinäinen kunnioitus ja vastavuoroisuus. Seksissä minä teen edelleen lähes kaiken, mutta se ei niin haittaa, kun muussa arjessa saa hellyyttä ja huomioimista.
Unelma tyttöystävä nuorelle miehelle. Kovin pitkäikäistä suhdetta tuosta tuskin saa, kun aktiivinen ja aloitteellinen nainen halunnee lisää kokemuksia muistakin miehistä. Merkittävä miinuspuoli on se, että kun joskus oikeasti vakiintuu, niin varmasti jää kaipaamaan sitä aktiivisuutta ja aloitteellisuutta, ja on mahdoton olla mielessään vertaamatta siihen mitä silloin nuorena miehenä sai kokea.
Kyllä on taas kaksinaismoraali huipussaan! Siis nytkö ei nainen saa ollakkaan aktiivinen ja aloitteellinen? Voi taivahan jumala...itse olen todellakin aloitteellinen ja aktiivinen, haluan seksiä jokaikinen päivä, se on monipuolista ja haluan lähes aina. Olen silti VAIN oman mieheni kanssa, joka hänkinn onneksi haluaa seksiä päivittäin. Yhdessä ollaan oltu pian 40 vuotta, ja ihan hyvin menee. Mikä saa..ana siis vialla?
Te miehet kekkuloitte vieraissa miten sattuu, ja kas, sekö on hyväksyttävä? oi aikoja oi tapoja!!
Mua myös v*tuttaa nuo "aktiivinen nainen on huoooora" höpinät. Olen sellainen enkä koskaan ole puolisoani pettänyt. Pitkässä suhteessa ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas kaksinaismoraali huipussaan! Siis nytkö ei nainen saa ollakkaan aktiivinen ja aloitteellinen? Voi taivahan jumala...itse olen todellakin aloitteellinen ja aktiivinen, haluan seksiä jokaikinen päivä, se on monipuolista ja haluan lähes aina. Olen silti VAIN oman mieheni kanssa, joka hänkinn onneksi haluaa seksiä päivittäin. Yhdessä ollaan oltu pian 40 vuotta, ja ihan hyvin menee. Mikä saa..ana siis vialla?
Te miehet kekkuloitte vieraissa miten sattuu, ja kas, sekö on hyväksyttävä? oi aikoja oi tapoja!!
Mistä tämä kiivastuminen. Se on ihanaa jos nainen on aktiivinen ja aloitteellinen. Kaikki naiset eivät vain ole aktiivisia ja aloitteellisia, ja sekin on täysin ok ja hyväksyttävää. En sitä kiellä, että monet aktiiviset ja aloitteelliset miehet kekkuloi vieraissa miten sattuu. Ja ei, se ei ole hyväksyttävää ellei mies ole sinkku tai suhde on avosuhde.
Sillon näet unta jos löydät sellaisen naisen
Vierailija kirjoitti:
Sillon näet unta jos löydät sellaisen naisen
Älä höpäjä! Minäkin olen just sellainen, ja moni kavereistani on myös.
Oletko j ännänainen? 🥺