Hyi, jos Kallesta ja Larista tulee pari.
Eihän Kallen pitäisi olla mikään pedofiili. Toisin kuin se Pekka...
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 10:47"]
Ja oikeasti Lari on jo 25 v ja Iida 22v :D
[/quote]
ei oo. Kyllä Lari on ihan oikeesti 18v ja Iida 16v. Ronny toki on 25v ja Rosa 22v.
No täähän on päivän selvää, että Larista ja Kallesta tulee pari.
No voi kyynel! Poistukaa Salkkareista ja ajatelkaa omalle kohdallenne näitä mahdollisia tilanteita 14 + 17, 15 + 14, 15 + 20 jne937. Eli ihanko pedofiliasta olis ollu kyse :D
Mistä lähtien pedofiilit ovat kiinnostuneet aikuisista ihmisistä? Olenko minäkin pedofiili kun harrastan seksiä aikuisen miehen kanssa??
Camillan paluun jälkeen tekisi mieli lopettaa koko sarjan katsominen :(
Olen katsonut alusta asti kaikki jaksot, mutta nyt jotenkin ei jaksa yhtään tuota Camillaa. Olisi edes pokannut jonkun toisen miehen eikä Sebastiania.
mites onko Katariina kanssa pedofiili kun on Jirin kanssa? Ja aiemmin vielä Nikon?
Minkä ikäinen kalle suurin piirtein on? Onko kukaan pysynyt laskuissa mukana? Mulla oli vuosien tauko katsomisessa niin en tiedä yhtään paljon on hyppiny. Toisaalta eikö ollut joku parikymppinen lähtiessään ja tässä välissä on oonat ja talet kasvanu jo vauvasta melkein aikuisiksi eli eiks kallen pitäs olla jo about 40? ellei jopa ylikin? Mutta eipä sillä väliä kun ei se silti pedofiliaa olisi. Itse en kyllä usko että alottavat suhteen
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 00:29"]
Minkä ikäinen kalle suurin piirtein on? Onko kukaan pysynyt laskuissa mukana? Mulla oli vuosien tauko katsomisessa niin en tiedä yhtään paljon on hyppiny. Toisaalta eikö ollut joku parikymppinen lähtiessään ja tässä välissä on oonat ja talet kasvanu jo vauvasta melkein aikuisiksi eli eiks kallen pitäs olla jo about 40? ellei jopa ylikin? Mutta eipä sillä väliä kun ei se silti pedofiliaa olisi. Itse en kyllä usko että alottavat suhteen
[/quote]
Nii ja Nikokin... Siis kallehan on varmaan 50 kohta xD kertokaa nyt seuranneet meneekö mun laskut ihan pieleen vai onko noin tyhmiä ne tuottajat/ohjaajat...?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 00:29"]
[/quote]
Nii ja Nikokin... Siis kallehan on varmaan 50 kohta xD kertokaa nyt seuranneet meneekö mun laskut ihan pieleen vai onko noin tyhmiä ne tuottajat/ohjaajat...?
[/quote]
Tuolla laskutavalla Ismo olisi kuollut jo vuosia sitten XD
Mistä helvetistä tämä aloitus puhuu?
Itte oot homo! Lari on idiootti! Kalle ei! Ronny on larin oikea nimi ja Rosa on iidan oikea nimi. Joten lari on 18v ja iida on 16v
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 14:28"]kyllä he sen verran ovat yhdessä, että Elias tulee mustasukkaiseksi ja monen kriisin ja draaman jälkeen Elias ja Lari päätyvät lopulta yhteen. Ei ole vaikea arvata.
[/quote]
Idiootti. Lari on 18-vuotias. Samoin Iidakin 16-17. Eli Kalle eikä Pekka ole kumpikaan pedofiili
Ja oikeasti Lari on jo 25 v ja Iida 22v :D
Tämän päivän jaksossa Janne puhuu Sannille Iidasta ja sanoo: "Pakko sanoo, et yllättävän ok:lta se vaikutti siihen nähden, et se on just karannu pedarin kynsistä." Eli Pekka on pedari. Samoin Kalle, jos Lariin sekaantuu. Katsoin siis jakson eilen ennakkoon.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 10:55"]Tämän päivän jaksossa Janne puhuu Sannille Iidasta ja sanoo: "Pakko sanoo, et yllättävän ok:lta se vaikutti siihen nähden, et se on just karannu pedarin kynsistä." Eli Pekka on pedari. Samoin Kalle, jos Lariin sekaantuu. Katsoin siis jakson eilen ennakkoon.
[/quote]
Siis oletko vittu tyhmä? LARI ON 18-VUOTIAS. KALLE EI OLE PEDARI.
Iidakin todennäköisesti on täyttänyt jo ainakin 16. Janne nyt voi sanoa mitä vain.
Lari söötti ja mä pikkasen ihastunu, toivottavasti Lari ei ihastu Kalleen, Kallehan on myynytkin itseään!! HYI Sit viel raiskattu!! Mä en voi kattoa Larii enää sillein jos se koskeekin Lariin, Oksettaa pelkkä ajatus. NÄPIT IRTI MUN LARISTA!!!!!!!!!!
Huoh.