Teineille ei yhtäkään lahjaa...
Eivät toivo mitään, harrastuksia ei nyt ole, rahaa saaneet juuri muun merkkipäivän vuoksi jne eli mitäs nyt sitten??
Vaikea ajatella aattoa ilman lahjojen jakoa kuten aina ennen, nyt ei suklaata kummempaa ole hankittuna. Argh😟🤔
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Aina ovat kelvanneet kampaamon, vähän kalliimmat hiushoitopaketit, samppoot ja kiinnitteet, vahat ja muut tykötarpeet. Alle 30 € paketti. Lapsi se on teinkin vielä ja odottaa lahjaa.
Meillä kys paketti olisi lajia evvk.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kirjasuosituksia voisin ottaa vastaan, ainakin vanhempi tykkää lukea ihan kirjakirjojakin ja tietty lehtiä. Faktapohjaiset asia-ja tietokirjat+historia ollut tähän asti niitä oikeita valintoja.
Ap
Obaman muistelmat
Astioita, petivaatteita, lahjakortti hierontaan, lahjakortti hotelliin tai kylpylään, olut tasting, museokortti, älykello.
Vierailija kirjoitti:
Rannekello, lompakko? Tyylikkäät juomapullot olisi kiva.
Lisäksi jo tuleviin omiin koteihin hankintoja, Savonian aterimia, puukkoteline, Sodastream, kattiloita?
Omaelämäkertoja? Se nuori halvaantunut urheilijamies, sori en muista nimeä nyt, mutta juuri julkaissut kirjan. Suomalainen kuitenkin.
Osta jotain kosmetiikkaa, pyyhe, lahjakortti kauneudenhoitoon/parturiin/kauppaan/pikaruokapaikkaan/ravintolaan/leffaan/Google Playhyn tms, herkkuja, vaatteita, kylpytakki, kuulokkeet, pyjama, alusvaatteita, urheiluvälineitä, sisustustavaroita, astioita, Soda Stream tai joku muu teinille mielekäs kodinkone, lautapelejä, konsolipelejä?
Ei voi olla noin mielikuvituksetonta!
Omalle teini-ikäisille kummitytölle olen ostanut astiasarjaa, keräilee jo. Keittokirjan ( tykkää kokkailla)
Lahjakortti kosmetologille/ setti ihonhoito/hiushoitotuotteita.
Laadukkaat pussilakanat tms.
Tykkää myös pienestä sisustus"krääsästä. Lahjakortti posterikauppaan tms
Lahjakortit ravintolaan/kirjakauppaan tms
Sulle ei tunnu mikään ehdotus kelpaavan. Tosiasia on että kyllä tuon ikäisille helposti pienet paketit keksii.
Jos ne kirjoista tykkää niin lahjakortit kirjakauppaan ja jotain suklaata pakettiin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisiahan nuo ovat herranen aika. Oma tyttäreni sai lapsen jo 18 vuotiaana. Potku perseelle jos kotona asuvat.
Ohhoh, kommenttisi perusteella ei ole ihme, että lapsesi sai teininä lapsen.
Meillä ihan opiskelevat, yliopistossa ja lukiossa ja ei ole tarvetta "potkia perseelle" ja ajaa kotoa pois, sen aika koittaa kuitenkin ajallaan. Sitä ennen minä tuen, autan ja olen saatavilla, toki sen jälkeenkin, mutta hieman eri tavalla.
Ap
Lahjakortti pakohuonepeliin voi mennä kavereiden kanssa.
Lahjakortti vaatekauppaan.
Minä ostin kirkasvaloherätyskellon, airpod prot, lahjakortin jungle juice barin, itsekasvatettavan lihansyöjäkasvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rannekello, lompakko? Tyylikkäät juomapullot olisi kiva.
Lisäksi jo tuleviin omiin koteihin hankintoja, Savonian aterimia, puukkoteline, Sodastream, kattiloita?
Omaelämäkertoja? Se nuori halvaantunut urheilijamies, sori en muista nimeä nyt, mutta juuri julkaissut kirjan. Suomalainen kuitenkin.
Pekka Hyysalo, lumilautailija? Se kirja oli pukinkontissa viimevuonna.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjasuosituksia voisin ottaa vastaan, ainakin vanhempi tykkää lukea ihan kirjakirjojakin ja tietty lehtiä. Faktapohjaiset asia-ja tietokirjat+historia ollut tähän asti niitä oikeita valintoja.
Ap
Obaman muistelmat
Kiitos, menee harkintaan. Kauniimman Obaman vastaava löytyykin jo hyllystä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun en keksi mitään, eivät välitä esim.vaatteista ja tekniikka-asioista en tajua mitään eli itse saavat ne valita, kun tarvetta on, mitään kommentointia siihen suuntaan en tosin ole kuullut, kännyköitäkään ei ole tarvetta nyt uusia. Huokaus.
Ja jos sillä on merkitystä niin eivät ole lapsiteinejä vaan 18-19v.Ap
Raha kelpaa aina. Sulla menee ne rahat joka tapauksessa jos jotain hankit, niin mikset vaan antaisi rahat suoraan lahjaksi ja saajat hankkivat mitä tarvitsevat tai säästävät ne.
Rahalahja teineille joulunakin. Ja jotain muuta, mitä toivovat. Kortti myös.
Eettinen lahja, vuohia ja koulutarvikkeita sun muita afrikkaan niitä tarvitseville
Täällä on jokunen kirjoittaja ehdottanut erinäisiä lahjakortteja. Osta vaikka S-ryhmän vastaava, jos ihan oikeasti et tiedä mitä hankkisit ja monen ehdotuksen täällä olet jo tyrmännyt. Ei mene ainakaan raha hukkaan ja lahjakortin voi käyttää mihin huvittaa.
tee niiden puolesta lahjoitus tai tee niistä kummeja vaikka jollekin afrikkalaiselle muksulle, saimaannorpalle tms vastaavaa. jos mitään oikeiasti eivät halua
Minä ostin teineille kirjat, lahjakortit johonkin vaateliikkeeseen, suklaata, villasukat, jokaiselle laksi leffalippua.
No on kai ihan yleistä ostaa parikymppisille lapsille jotain. Minä ainakin ostan vaikka opiskelevat ja asuvat jo omillaan.