Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsynyt miehiin

Vierailija
06.12.2020 |

Vedän puoleeni toinen toistaan sairaampia miehiä. Oon väsynyt, kyllästynyt ja ahdistunut. Haluaisin parisuhteen, mutta en koskaan löydä tervepäistä miestä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tekisit itse asialle jotain, etkä vain olisi passiivinen objekti.

Vierailija
2/20 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikeaa. Omalla kohdallani alan nyt nelikymppisenä tiedostamaan, etten onnellista loppuelämän suhdetta tule löytämään. Pitää keksiä muuta mielekästä sisältöä elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis miehenä.

Elämä on.

Vierailija
4/20 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo vain siitä että tasosi ei riitä muunlaisiin. Kehitä itseäsi, opiskele, laihduta, opettele meikkaamaan, jätä päihteet vähemmälle, niin alat vetää puoleesi toisenlaisia miehiä.

Vierailija
5/20 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hieman tässä iässä. Yksikin haaveili romanttisesta viikonlopusta jonka aikana pieksee minut verille, saunottaa, hakkaa lisää ja nussii kaikkiin reikiin, hakkaa lisää ja saunottaa ja sitten syödään makkaraa ja ranskalaisia. Jätin väliin tarjouksen.

Vierailija
6/20 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo vain siitä että tasosi ei riitä muunlaisiin. Kehitä itseäsi, opiskele, laihduta, opettele meikkaamaan, jätä päihteet vähemmälle, niin alat vetää puoleesi toisenlaisia miehiä.

Ei muuten auta! Paitsi jos itsensä kehittämisellä on tässä jokin ihan erityinen sisältö.

Vierailija
7/20 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten auta! Paitsi jos itsensä kehittämisellä on tässä jokin ihan erityinen sisältö.

Oletko siis toteuttanut kaikki listalta? 

Vierailija
8/20 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisiköhän sitä kiinnostumaan naisista? Jos oikein kovasti yrittäisi. Naisilla olisi miehiä paljon enemmän kaikkia sellaisia piirteitä, joita suhteessa olevalta haluaisin.

Vierailija
9/20 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis toteuttanut kaikki listalta? 

En siis ole ap, mutta hieman samoissa tunnelmissa ja kyllä, olen toteuttanut koko listan - tosin laihduin tahattomasti eivätkä päihteet ole koskaan maistuneet.

Vierailija
10/20 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisiköhän sitä kiinnostumaan naisista? Jos oikein kovasti yrittäisi. Naisilla olisi miehiä paljon enemmän kaikkia sellaisia piirteitä, joita suhteessa olevalta haluaisin.

Joskus miettinyt samaa, mutta koska olen minä, vetäisin naispuolisia vastaavia puoleeni. Ja muutenkin haluan parisuhteen miehen kanssa.

Vierailija
11/20 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen väsynyt ihmisiin. Kaikkiin. En jaksa ihmisten vittuiluja. Ärsyynnyn niin paljon pienistäkin heitoista, että välttelen nykyään kaikkia kohtaamisia.

Vierailija
12/20 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Aina ne on varattuja flirttailijoita, jotka minuun kiinnittävät huomion.

Testaavat omaa viehätysvoimaansa ja katoavat kuin tuhka tuuleen.

Vierailija
13/20 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, jotkut miehet on ihan perseestä. Itse olen liian luuseri saadakseni naista. M31

Vierailija
14/20 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset: Miesten täytyy lopettaa ahdistelemasta meitä, ja jättää meidät rauhaan.

Miehet: OK, sopii meille.

Naiset: Miksi miehet välttelevät meitä?

Vierailija
15/20 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOTUUS SATTUU

Vierailija
16/20 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on hieman tässä iässä. Yksikin haaveili romanttisesta viikonlopusta jonka aikana pieksee minut verille, saunottaa, hakkaa lisää ja nussii kaikkiin reikiin, hakkaa lisää ja saunottaa ja sitten syödään makkaraa ja ranskalaisia. Jätin väliin tarjouksen.

Mitä vikaa ?????????????? Tuohan on oikeinkin reilun ja mukavan kuuloinen diili ja vkoloppu. Mikään ei piristä miestä niin paljoa kuin rehellinen HuoraaTurpaan.exe ja KöyrintäJokaReikään.exe. Koska eihän tuollaisen vkolopun tarkoitus olekaan kuin tehdä kaksi asiaa tyytyväiseksi, Mies ja sen Qyrpä.

Vierailija
17/20 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kilttistä.

Vierailija
18/20 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen väsynyt. Itseeni. Saamattomuuteeni.

T: Mies.

Vierailija
19/20 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile kilttistä.

Tiedätkö kun se ongelma ei ole siinä ettei se "kilttis" kelpaisi, vaan siinä etten tunnista sellaista.

Vierailija
20/20 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme