Rumimman maalaiset miehet?
mistä maasta löytyy teidän mielestä rumimmat miehet? omaa kotimaata ei saa mainita, nyt mainitaan muun maalaisia ja rasistiksi ei tarvitse ryhtyä kunhan vaan mainitaan piirteitä joista ei pidetä!
Kommentit (29)
Kurdit
syy: karvaisia, liian tummat piirteet, juoruilijoita, ikävän puoleisia, usein yhteen kasvavat kulmakarvat, valehtelu kulkee verissä, ylemmyyden tuntoisia johtuen siitä että heiltä puuttuu oma maa jne. jne.
kurdit pieniä ja karvaisia sellaisia joka paikan höynäpäitä
Kurdit, marokkolaiset, tunisialaiset.
Ikään kuin huonompia versioita italialaisista, ranskalaisista ja espanjalaisista komistuksista. Ekana mainitut ovat paljon useammin lyhyenläntiä, uskontohulluja ja karvaisempia pthyi
Englantilaiset. Ne on vaan niin oudon näköisiä.
En rehellisesti voi sanoa muita kun suomalaiset. Sori..
Marokkolaiset! miten tyhmä nainen huolii marokkolaisen tai tunisialaisen miehen? teeskentelvät uskonnollisia ja juoksevat panemassa teinejä kaiket yöt, vaimoille sanovat olevansa moskeijassa/yötyössä ja vaimokkeet uskovat kaiken vain uskonnon tähden. Näin pk-seudulla toimitaan
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 01:08"]
Englantilaiset. Ne on vaan niin oudon näköisiä.
[/quote]
Nehän on sympaattisimman näköisiä just.
Olen matkustanut ainakin 15 eri maassa ja valitettavasti täytyy kyllä todeta että afrikkalaiset, kurdit ja turkkilaiset ovat niitä rumimpia joita olen nähnyt, minua ei myöskään viehätä intialaiset vaikka intialaiset ovatkin vielä ok näköisiä noihin verrattuna. Johtuisikohan tietynlaiset piirteet serkusavioliitoista, näin ollen periytyy vaikkapa kaljuus ja harvahampaisuus vielä sukupolvienkin päähän
Vatikaanissa on jokunen aika rupsahtanut ukko. Ja tietysti kaikki ei-valkoiset miehet ovat rumia valkoisiin verrattuna, kuten naisetkin. Sekarotuiset (esim.osa Balkanien väestöstä, osa Espanjan, Italian, Portugalin jne. väestöstä) siinä välissä.
-Mies 29v-
Venäläiset miehet ehdottomasti.Yleensä isomahaisia,kultakäädyt kaulassa,ahneita.Oltiin miehen kans kyproksella viime syksynä niin siellä venäläiset täytti aamupalapöydästä appelsiinimehua omiin pulloihin!! Ja päivällisellä mies otti jälkiruokapöydästä koko kakun kun oli vaimonsa kanssa syömässä..aivan uskomatonta käytöstä oli.
Intialaiset! Hyi helvata. Kaikilla tyhjä, möllöttävä katse silmissä ja muutenkin naamaltaan rumia isoneniä. Kamalan pienikokoisia. Rumat, lehmämäiset, muodottomat silmät lähes kaikilla.
Ei ole maa, mutta aboriginaalit Australiassa: http://www.thelovelyplanet.net/wp-content/uploads/2012/05/australian_aboriginals.jpg
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 01:33"]
Ei ole maa, mutta aboriginaalit Australiassa: http://www.thelovelyplanet.net/wp-content/uploads/2012/05/australian_aboriginals.jpg
[/quote]
:(
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 01:33"]
[/quote]
:D :D
Pitseriassa minua tuli iskemään luultavasti kurdimies joka oli rumin mies mitä olen koskaan eläessäni nähnyt:
hänellä oli sellainen siannaska eli kaulaton niska ja kaksoisleuka, mustat liian pitkäksi kasvaneet hiukset jotka taipui korvien kohdalta rumasti, gorillan niska, karvainen ja vielä mitä kaikkea
Kurdit, turkkilaiset, marokkolaiset, tunisialaiset ja jotkut muutkin afrikkalaiset, kuten somalit, sitten intialaiset miehet jne. Sisäinen rumuus ja TYHMYYS on kaikkein pahinta. Ensin mainitut niitä idioottimaisimpia ja luulevat itsestään liikaa.
Venäläiset miehet: Hörökorvaisia ja harvahampaisia, eivät osaa pukeutua, huono hygienia.
Kaikki Saharan eteläpuolisesta Afrikasta tulevat. Eivät vain viehätä eivätkä kiinnosta.