Haukion puku riman alitus...
Kokonaisuus näyttää ihan pikkutytöltä, jonka isä on tuonut näytille sukulaisille. Sen lisäksi, että varsinainen rimanalitus on tuo Lapuan liikkeen väritys...Miten ihmeessä tuollainen valinta?
Kommentit (68)
Puku oli nätti, helma etiketin mukainen ja puhvihihat ovat muotia. Mutta olihan siinä vähän disney-lumikkia.
Jenni Haukiohan ei ole poliittinen henkilö, eikä hänellä ole näissä tilaisuuksissa muuta tehtävää kuin tukea puolisoaan, joten on ihan sallittua olla sanomatta mitään. Hän on paljon aloitteellisempi omissa tehtävissään, esim Turun kirjamessujen järjestämisessä ja hyväntekväisyystyössä, missä se kuuluukin rooliin.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt helma tietty pisti ekana silmään, mutta eihän nyt ole juhlia, joten etikettikin sallii helman lyhyyden. Sitten pisti silmään puhvihihat. Aikuisella naisella? - ei kiitos en tykkää. Värit olivat tympeät.
Masentunut Lumikki - se mielikuva vikana.
Lyhyt helma ei silti sovi itsenäisyyspäivään ja linnan juhliin. Juhlat nuo silti ovat vaikka ilman vieraita ei olekaan paikan päällä.
Rouva Jenni Haukio on tyylikäs nainen.
Halvan näköinen rääsy. Kuin jostain harrastelijateatterin lavalta.
Sopiiko Diandra laulamaan Sinua, sinua rakastan...piipitystä...ehkä voimakas miesääni oli toiminut paremmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt helma tietty pisti ekana silmään, mutta eihän nyt ole juhlia, joten etikettikin sallii helman lyhyyden. Sitten pisti silmään puhvihihat. Aikuisella naisella? - ei kiitos en tykkää. Värit olivat tympeät.
Lyhyt helma ei silti sovi itsenäisyyspäivään ja linnan juhliin. Juhlat nuo silti ovat vaikka ilman vieraita ei olekaan paikan päällä.
Jos miehellä on frakki, naisella on lattiamittainen iltapuku. Jos miehellä on tumma puku, naisella on LYHYT iltapuku. Etikettivirhe olisi ollut pukeutua pitkään iltapukuun. Pituus on täysin oikea, vaikkakaan tämä puku sinänsä ei ole minun mielestäni kaunis.
Kaunis mekko. Mä tykkäsin. Jennin tyylissä ei ole mitään vikaa.
Ette itse olisi yhtään tyylikkäämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Liian lyhyt helma eli etikettivirhe.
On se hyvä että sinä sentään tiedät miten Linnaan kuuluu pukeutua!
Itsenäisyys ei ole pukujuhlaa. Vaatteet ovat toissijaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on frakki, naisella on lattiamittainen iltapuku. Jos miehellä on tumma puku, naisella on LYHYT iltapuku. Etikettivirhe olisi ollut pukeutua pitkään iltapukuun. Pituus on täysin oikea, vaikkakaan tämä puku sinänsä ei ole minun mielestäni kaunis.
Pituus ei sovi klassisiin mittasuhteisiin. Mauton. Mutta vika ok suunnittelijan.
Puku on kaksivärinen varmaan siksi, että olisi osittain musta koronavuoden takia. Kieltämättä helma voisi olla suoremman mallinen. Tummansiniset osat ovat silti kauniit.
Mikävitun hopeinen rusetti sillä on vyötäröllä. Huoh 🤦🏻♂️
Lapsuudessa puhvihihat nylon mekossa.
Se on niin lyhyt että saadaan ehkä vielä nähdä pikkuhousut.
Valitettavasti tyylittömin asu, minkä olen rouva Haukion päällä nähnyt.
Lumikki-mekko. Puuttuu vain iso rusetti päästä.
Mekon mittasuhteetkaan eivät ole hyvät.
Mutta makunsa kullakin.
Ei ole etikettivirhe. Pukukoodina on näköjään ollut tumma puku, mikä naisella tarkoittaa, että polvet peittävä helma riittää ihan hyvin.
Siitä voi keskustella, onko tuo puku muuten tyylikäs (omasta mielestäni ei), mutta helman pituudesta ei tarvitse naputtaa.