Miehen suihinotossa laukeaminen
Olen tavannut miestä, joka sanoo, ettei voi laueta, jos otetaan suihin (muuten kyllä).
Mistä se on kiinni? Onko joku onnistunut muuttamaan ajatusmaailmaansa siten, että laukeaminen onkin onnistunut?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 23:53"]
Olen tavannut miestä, joka sanoo, ettei voi laueta, jos otetaan suihin (muuten kyllä).
Mistä se on kiinni? Onko joku onnistunut muuttamaan ajatusmaailmaansa siten, että laukeaminen onkin onnistunut?
[/quote]
jos teet liian "naismaisesti" ton homman.
eli sieltä vähä ja tuolta vähä vaikka rytmihän sen miehen laukasee.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 23:53"]
[/quote]
Uskomaton väite.
Minulle on sanottu, että se on parempaa kuin mikään muu seksissä
[/quote]
Aijaa. Vaimo ihan surkea suihinottaja ja käsihoitokaan ei onnistu. 15 vuoden aikana ei ole kehitystä tapahtunut. Ei opi edes rautalankametodilla. Pillun hieromiset ja nuolemiset kyllä kelpaa. Niin, osaahan se maata selällään ja pitää jalkoja käsillään kuin olisi synnyttämässä. Ratsastaakaan ei osaa eikä jaksa.
Helpostihan tuo laukee, mutta toivoo useinkin pääsevänsä pilluun hoitamaan sen osuuden.
Minulla oli aikoinaan rakastajatar joka todella nautti suihinottamisesta,aloitti aina koska nautti siitä kuinka sai kuunnella kiimaista äänehtelyäni,välissä naimme hänelle muutaman orgasmin jonka jälkeen hän imi minut orgasmiin,oli taas minusta tosi kiihottavaa kuulla kuinka hän nieli pitkät paksut runsaat spermani,maiskutellen makua,usein miten jotkoimme leikkejä saman tien sillä penikseni ei moisessa käsittelyssä laske ollenkaa ;) t:Rockmies -50