Raskaana vai ei?
Noniin täältä tulee taas tää klassinen raskaana vai ei kysymys... Eli mulla tosiaan alkoi kuukautiset 6pv myöhässä ja ne ei oo mulla _koskaa_ myöhässä, ennemminki ajoissa. Syy miksi mä lähin täältä kyselee tätä on se, että mä oon oikeestaan tosi kokematon näissä asiossa (aina on ollut kondomi käytössä ja ennen söin vielä e-pillereitä).
Tosiaan tossa nelisen viikkoa sitten harrastin kumppanini kanssa keskeytettyä yhdyntää ja laskin sitten netissä jälkeenpäin että mullahan oli ovulaatio just niiden päivien kohdalla ja tosiaan tää keskeytetty yhdyntä tapahtu useamman kerran päivässä. Mulle alko tulee viime viikolla raskausoireita: rintoja aristi, etenkin nännejä, takalantio oli aivan järjettömän kipeä, alavatsa kipeä, hajut ällöttivät, välillä oli ihan kauhea nälkä ja välillä taas mikään ruoka ei kelvannut, jatkuva huono olo, mielialan vaihtelut yms..
Tein sitten noiden oireiden perusteella raskaustestin, mutta se oli kuitenkin negatiivinen. Itse en lasta tällä hetkellä toivo, eikä minulla ole koskaan ollut mitään kipuja kun kuukautiset ovat alkaneet, joten en usko kuvitelleeni kaikkea tuota. Tänään sitten kuukautiset alkoivat eli 6pv myöhässä, vuoto oli runsasta ja vetistä. Onko tämä keskenmenon merkki vai normaalit kuukautiset vai onko mahdollista että olen raskaana???? Auttakaa tietämätöntä!
Kommentit (2)
Miksi ihmeessä käytät keskeytettyä yhdyntää "ehkäisynä" jos et halua lasta? Ota ne pillerit takaisin, jos se kumin käyttö ei suju.
Tee vielä toinen testi. Vuotoa voi tulla vaikka olisitkin raskaana.