vuosi erosta ja ex toivoo vieläkin yhteen paluuta
miltä teistä tuntuisi tällainen? herattääkö mitään? olen uudessa parisuhteessa, enkä tiedä miten reagoisin. Mitään pahaa minulle ei ole ex:stä sanottavaa. kauniita viestejä minulle laittaa. väliin näistä viesteistä herää positiivisia muistikuvia.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 21:02"]
Miksi helvetissä erositte alunperin? Anna kun arvaan, arki kyllästytti ja oli erilaiset kiinnostuksen kohteet ja blaa blaa. Taas yksi turha ero, toivottavasti ei ollut lapsia kärsimässä... Koska te eroajat tajuatte, että mistään ei löydy ihmistä joka ei koskaan ärsytä, ja johon ei koskaan ( hetkellisesti) kyllästy...
[/quote]
Ihanan tunteikkaat avautumiset parin lauseen perusteella.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 21:02"]
Miksi helvetissä erositte alunperin? Anna kun arvaan, arki kyllästytti ja oli erilaiset kiinnostuksen kohteet ja blaa blaa. Taas yksi turha ero, toivottavasti ei ollut lapsia kärsimässä... Koska te eroajat tajuatte, että mistään ei löydy ihmistä joka ei koskaan ärsytä, ja johon ei koskaan ( hetkellisesti) kyllästy...
[/quote]
[/quote] Äläpä muuta sano, olen tunteikkaalla tuulella. T: avautuja
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 21:02"]
[/quote]
[/quote] Äläpä muuta sano, olen tunteikkaalla tuulella. T: avautuja
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 20:57"]
miltä teistä tuntuisi tällainen? herattääkö mitään? olen uudessa parisuhteessa, enkä tiedä miten reagoisin. Mitään pahaa minulle ei ole ex:stä sanottavaa. kauniita viestejä minulle laittaa. väliin näistä viesteistä herää positiivisia muistikuvia.
[/quote]
Se että exäxi oikeasti sinua rakastaa. Kannattaa miettiä rakastaako nykyisesi sinua ihan oikeasti. Muista että sanat on halpoja.
[/quote]
Olen täysin samaa mieltä
No ap, miksi erositte exäsi kanssa aikaisemmin?
ap: olin ehkä hieman iskenut silmiäni toiseen. Exäni halusi pariintua, minä sillä hetkellä mennä. Lisäksi exäni taisi olla hieman masentunut. makasi vaan sohvalla, mutta ei halunnut puhua mikä oli vialla. en jaksanut enää yrittää. en tiennyt mitä olin tehnyt väärin.
ehkä tunteellinen avautuja oli oikeassa.
Moni mies rupeaa vonkaamaan takaisin kun huomaa toisen siirtyneen eteenpäin ja uuteen suhteeseen. Riippuu täysin siitä miten ja miksi ero on tullut miten suhtautuisin. Mun ex jatkuvasti mouruaa takaisin, menisi naimisiin jopa jne jne. mutta erosin hänestä vakaasta harkinnasta ja syystä. Vaikka kauniita muistoja hänestäkin on en anna niiden sokaista itseäni. Pahaa tapahtui välillämme ja sekään ei unohdu. Mielenrauhaa sinulle ap.
[/quote]
Haista sinä yleistäjä piiiiiitkä.....
Niin, ja "avautuja" on ollut yhdessä miehensä kanssa 21 vuotta, ja olen hänestä kerran eronnut vuosia sitten, ja olin tehdä elämäni virheen, joten tiedän mistä puhun. Siksi ehkä suhtaudunkin niin tunteella:-) . Ja kyllä edelleen tulee kausia jolloin miehen naama ja kaikki mitä se sanoo ja tekee ärsyttää suunnattomasti. Ja sitten tulee niitä rakastumiskausia..
kuinka kauan olitte erossa toisistanne? Mulla on päinvastainen tilanne, mietin exääni jatkuvasti.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 21:02"]Miksi helvetissä erositte alunperin? Anna kun arvaan, arki kyllästytti ja oli erilaiset kiinnostuksen kohteet ja blaa blaa. Taas yksi turha ero, toivottavasti ei ollut lapsia kärsimässä... Koska te eroajat tajuatte, että mistään ei löydy ihmistä joka ei koskaan ärsytä, ja johon ei koskaan ( hetkellisesti) kyllästy...
[/quote]
Haista sinä yleistäjä piiiiiitkä.....
[/quote] Niin? No aina voit elää niissä prinsessakuvitelmissasi, mutta siinä tapauksessa pitkä parisuhde jää haaveeksi... Ja jos viittaat erojen syihin, niin joo, tiedän että moni eroaa ihan hyvästä syystä, mutta hei käsi sydämelle, aika monet erot ovat näitä erilleenkasvamiseroja ( joka olisi mahdollista välttää parisuhdetta hoitamalla. Kukaan ei ole sellainen sielunkumppani, että liitto kestäisi pelkän alkuhuuman voimalla esim 50 vuotta. Se ei vaan mene niin. Se vaatii välillä kovaakin työtä ja nimenomaan sitä tahtoa.
Mulla sama, mutta erosta 8 vuotta ja mulla kaksi lasta toisen miehen kanssa.....
Tuskin se sinua takaisin haluaa. Korkeintaan haluaa kostaa kun jätit sen, esittämällä mukavaa jos sun tunteet vielä herää. Vittupää, kertoo kaiken sinusta jos toinen on masentunut niin heti jätät sen. Terveisin eräs joka voisi hyvin olla se toinen osapuoli tässä jutussa.