Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vain kiinnostu tasoisistani miehistä

Vierailija
06.12.2020 |

Olen kolmekymppinen nainen, enkä voi sanoa olevani mitenkään hyvännäköinen.
Huono iho, miehekkäät kasvonpiirteet, raskaat kulmat, riippuvat pikku tissit ja niin edelleen. Aika kaukana monista ihanteista.
En ole koskaan ollut kovinkaan suuresti miesten suosiossa, toki nyt ehkä silloin alle parikymppisenä olin kai ihan ok kun silloin vielä edes jonkun näköisiä miehiä riitti.
Monet kyllä pitävät seurastani ja minulla onki monia miespuoleisia ystäviä.
Nyt tässä iässä kuitenkin olen huomannut, ettei oikesti minulla ole enää minkäänlaisia mahdollisuuksia sen näköisiin miehiin, mistä itse kiinnostuisin. En tarkoita, että miehen pitäisi olla lihaksikas miesmalli, vaan vaikka vähän arkisemmallakin tavalla miellyttävän näköinen. Sen sijaan ainoat miehet mitkä minusta kiinnostuu, ovat ulkonäöltään sellaisia mitkä ei herätä minkäänlaisia kiinnostuisen tunteita. Toki tutustumalla itse ihmisen luonteeseen ihastuminen tapahtuu, mutta olen tutustunut kymmeniin "rumiin" ja kivoihin miehiin, mutta en vaan saa itseäni kiinnostumaan heistä. Pari kertaa olen koittanut vain tsempata kun kyseessä on ollut todella mukava ja kiinnostava ihminen. Edennyt jopa sänkyyn asti, mutta en vaan saa minkäänlaisia seksuaalisia tunteita heräämään.
Tämä on ihan tajuttoman turhauttavaa, sillä olisi kiva joskus saada itselleen parisuhteen.

Muita saman asian kanssa painivia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Oli oikeasti aika karua tajuta, että se ainoa miespuolinen ihminen joka on osoittanut jotain kiinnostusta viimeiseen viiteen vuoteen oli kaikessa kamaluudessaan ihan kaikin puolin itseni miespuolinen vastine.

Olen tosiaan mieluummin yksin.

Vierailija
2/6 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai naisillakin on tuollaisia ongelmia. Meille miehille tuo on tosi tuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoreetikko yrittää tekeytyä naiseksi.

Vierailija
4/6 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille voi mitään. Oma ulkonäkö ei merkitse mitään siinä minkänäköisistä pitää.

Vierailija
5/6 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko masentunut?

Vierailija
6/6 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin edes yksi nainen myöntää asian rehellisesti täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän