Tiesittekö tämän postimerkistä?
Sitä EI tarvitse enää nuolla ja sitten kiinnittää postikorttiin.
Itseasiassa olisi parempi jos sitä ei nuolisi, sillä se ei pysy enää kiinni kovin hyvin.
Ja se maistuu aika pahalta, yäääääääk.
Kommentit (7)
Tiesitkö sen, että kun se nyt maksaa 1,75.
Ostat niitä ikimerkkejä ja kun ne vuoden päästä maksavat 2 euroa, olet tienannut 25 senttiä.
Niin, ja kun olis ostanut ekoja ikimerkkejä, sinivuokkoja, jotka maksoivat julkaisuvuonna 1,80 markkaa (32 senttiä), olisi tienannut nyt...
Tärkeää tietoa myös: jos keräilee postimerkkejä, sitä sahalaitaa ei kande leikata pois. Keräsin alle 10-vuotiaana postimerkkejä, leikkasin sahalaidat veks ja liimailin niitä merkkejä hienon keräilykirjan täyteen :D
Te jotka ihmettelette miksi ei nuoltu merkki pysy kiinni, tämä oli loistavaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja kun olis ostanut ekoja ikimerkkejä, sinivuokkoja, jotka maksoivat julkaisuvuonna 1,80 markkaa (32 senttiä), olisi tienannut nyt...
Minä ostin useita 100 kpl:n ikimerkkirullia silloin, kun merkin arvo oli 2,80 mk. Niitä on edelleen jäljellä. Kyllä olen tienannut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin useita 100 kpl:n ikimerkkirullia silloin, kun merkin arvo oli 2,80 mk. Niitä on edelleen jäljellä. Kyllä olen tienannut!
Minä vien itse kaikki kortit perille ja säästän eniten näin.
En tarvitse postimerkkiä.
Ahaaaa. = /