kaappaus keittiössä äiti
Kamala mitä ruokaa tuo pikkuinen tyttö syö :( Surettaa lapsen puolesta.
Kommentit (101)
Ihmettelen ihan vaan yleisesti että miten tollaset vähemmän imarteleviakin ominaisuuksia omaavat naiset tuntuu aina saavan niitä miehiä... Ei mitään muuten tätä kyseistä henkilöä vastaan.
Ja ps. ei muuten varmana kaikki naiset saa, rumat ei saa.
No, ehkä rumien on vaikea löytää mitään prinssiä tai pysyvää suhdetta mutta kyllä munaa saa.
Onneksi tuli muutos tuohon meininkiin! Olen joskus ihmetellyt millaiset ihmiset kasvattavat näitä puolivillejä lapsia, jotka eivät osaa mitään tapoja, nyt tiedän.
Haista vittu. Ei ollut lähiökapakasta, ja mitä väliä vaikka olisi ollut? Anni ei myöskään syöttänyt Luminalle ranskalaisia joka päivä, toi 5 kertaa viikossa on kärjistys tv-ohjemaa varten. Annin oli vaikea syödä uusia makuja, mutta Luminalle on kyllä tarjonnut erilaisia hedelmiä ja kasviksia välipalaksi. Pääruokia ei osannut laittaa, mutta nytpähän osaa. Anni on ihana ja pitää paljon parempaa huolta Luminasta kuin moni ihq keskikiluokkainen muija surkeassa avioliitossaan.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 02:59"]
Haista vittu. Ei ollut lähiökapakasta, ja mitä väliä vaikka olisi ollut? Anni ei myöskään syöttänyt Luminalle ranskalaisia joka päivä, toi 5 kertaa viikossa on kärjistys tv-ohjemaa varten. Annin oli vaikea syödä uusia makuja, mutta Luminalle on kyllä tarjonnut erilaisia hedelmiä ja kasviksia välipalaksi. Pääruokia ei osannut laittaa, mutta nytpähän osaa. Anni on ihana ja pitää paljon parempaa huolta Luminasta kuin moni ihq keskikiluokkainen muija surkeassa avioliitossaan.
[/quote]
<3
Mun mielestä tuossa näky aika hyvin se sosiaaliperimä, mitä ruokailutapohin ja itsestään huolehtimiseen tulee. Hyvä, että alkoi itse laittaa ruokaa.
Mua surettaa kyllä äidinkin puolesta ei vain lapsen!
Täälläkin palstalla monet hehkuttaa sitä ettei viitsi laittaa ruokaa vaan lapsille syötetään mitä tahansa p...kaa suoraan kaupan hyllyltä - tuolla äidillä oli vanhemmat jotka teki samoin. Ja katsokaa mitä seurauksia sillä oli!! Tuo äiti olisi pilannut oman ja lapsensa terveyden ihan vaan koska oli niin totaalisen tietämätön ihan perusasioista (meillä 11v tietää tuhannesti enemmän ruuasta ja ruuanlaitoista) ! Mua niin säälitti molemmat! Eikä se vetelyys yhtään antanut parempaa kuvaa äidistä, toivottavasti ottaa itseään muutenkin niskasta kiinni.
Onhan tuossa ohjelmassa ollut vanhempiakin, korkeasti koulutettuja naisia, jotka eivät osaa laittaa perheelleen ruokaa. Sekin yksi ranskanopettaja, jolla oli kaksi tytärtä. Toinen söi joka ilta valmishampparin ja joi cokista päälle. Toinen yritti tehdä itselleen ruokaa sillä välin, kun äiti puputti leipää, jolla korvasi kaikki ateriansa.
Anni tarttui ongelmaansa sentään hyvissä ajoin ja hyvällä asenteella.
Oli paras jakso koko sarjan historiassa. Kari Aihinen on tosi empaattinen ja kannustava.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 00:21"]
Miksi hei ootte noin ilkeitä ? Mun mielestä oli kivan oloinen tyttö ja varmasti on parantanut tapansa. Ja so what jos on ollu BB extras ? Täytyykö sitäkin karehtia ? Grow up pliis !
[/quote]
Kadehtia? Ei hyvä tyttö, emme me kadehdi vaan pikemminkin säälimme.
Mitä nykyään tai muutama vuosi sitten on tehty koulun kotitaloustunnilla? Omat lapseni ovat pienen kirkonkylän koulussa oppineen niin oikeaa kattausta kuin oikeaa ruuanvalmistusta. Ihan joka lajia koulun kotitalouskirjasta ei ole kokeiltu, mutta on onnistuneet niin pihvit kuin piirakat.
Jep.. 1,5 vuotias vetää kebabia, aika sanattomaksi tässä jää
Katsotaan 10 vuotiaan tyttäreni kanssa samaa ja juteltiin kuinka jo hän osaa tehdä vaikka mitä ruokia. Hän osaa ja haluaa tehdä, enkä usko, että hänellä tulee ikinä olemaan vastaavanlaista ruokatilannetta kuin tuolla telkkarin äiteellä... Hui...
Ei lautasta. Ei lusikkaa. Kiesus!
Mä vaan mietin että miten toi on saanu miehen.......
Eiköhän tuo mamma ole mukana pelkästään julkisuuden vuoksi.
Ei oo niin vaikeaa tehdä salaattia? Luulis yksinhuoltajan tietävän myös, että kebabien tilaaminen tulee kalliimmaksi kuin, että ostaisi tuoreita aineksia kaupasta ja tekisi ruokaa, joka riittäisi useammalle päivälle.
Tuohan on hänellä kotoaan opittu malli. Eineksiä eikä ruoka-aikoja. Toivottavasti opit uppoavat eikä siirrä mallia taas sukupolvea eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 00:28"]
Lihava, vähän vajaan olonen, laiska, r-vikainen... Ja silti saanut miestä... How?
[/quote]
Naiset saa aina. Varmaan jostain lähiökapakasta ja mies hoiti paksuksi ja häipy. Nainen jäi yh:ksi syöttämään lapselleen sormin kebabbia ja ranskalaisia joka päivä. Sossu maksaa viulut. Ja me veronmaksajat loisijoiden kulut ja terveydenhoitomaksut mikä kahdessa sukupolvessa ylipainoiset aiheuttaa.