kaappaus keittiössä äiti
Kamala mitä ruokaa tuo pikkuinen tyttö syö :( Surettaa lapsen puolesta.
Kommentit (101)
Haloo, eikös tuo ohjelma nimenomaan ole tarkoitettu tuollaisille perheille!! Se kokki on kyllä kannustava ja sopiva tuohon ohjelmaan.
Kari tekee kyllä tosi tärkeää valistustyötä ja ihanalla tavalla. Ei ole mitään sellaista liioiteltua pöyristelyä, kuten jossain supermarjossa.
Onkohan tämä äiti ollut ikinä koulun kotitaloustunneilla?!
Ruuanlaittoa voi opetella vaikka keittokirjoista, ohjeita on netti pullollaan jos ei ole kirjoja.
Lapsi joutui syömään sormin pöydältä, mihin äiti lappasi ruokaa omalta lautaseltaan. Mistä hän olikaan tällaisen tavan keksinyt?
Oli koulukiusattu. Nyt nettikiusattu. Thanks to you!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 11:38"]
Oli koulukiusattu. Nyt nettikiusattu. Thanks to you!
[/quote]
Täällä on selkeästi joku tai jotkut, joilla on jotain henkilökohtaista ko. henkilöä vastaan. Liekö sitten niitä entisiä koulukavereita, jotka jatkavat toimintaansa? Härskiä ja henkilökohtaisuuksiin menevää loukkaamista kuitenkin. Kuvottavaa lukea heidän kommenttejaan. Onko tällä palstalla ylläpitoa ollenkaan?
Ihana Anni! Hyvä, että pääsi mukaan ohjelmaan ja otti neuvoista oppia. Kaikkea hyvää hänelle ja tyttärelle!
Lämmitti kyllä Aihisen aito huoli tilanteesta, ja se, että se teki asialle jotain! Esim. se avoimen päiväkodin tarjoaminen oli mahtava juttu.
Ja just se, ettei tullut sellaisia jeesustelevia välispiikkejä, joissa auttaja ylentää itsensä ja taivastelee tilannetta, vaan että Aihinen oli perheessä selkeästi läsnä ja tahtoi sydämestään auttaa.
Anni, viestistäsi tuli tosi hyvä mieli. Tuolla asenteella pärjäät hienosti lapsesi kanssa. Kaikkea hyvää teille ja onnea elämäntaparemonttiin!
Kaikkea hyvää sinulle ja tyttärellesi Anni, oli paras jakso ikinä. Ja tsemppiä ruuanlaittoon!
Mäkin pidin Annista! Kaikkea hyvää sinun ja suloisen tyttäresi elämään!
10 pistettä sinulle Anni, että uskalsit mennä mukaan tähän ohjelmaan ja hakea apua. Monesta ei ole siihen. Olen järkytyksellä lukenut näitä kommentteja ja minua puistattaa ihmisten ilkeys. Toivon sydämestäni, että olet oppinut valmistamaan oikeata ruokaa pienelle tytöllesI ja itsellesi samaten kun löytämään virikkeitä ja kivoja juttuja arkielämäänne. Kaikkea hyvää jatkossa toivottaen ja arvostan roheuttasi tuoda esille näinkin vaikeat ongelmat.
Mietin kanssa, että miksi mun twitter-tiliä tarvii noin kovin seurata, jos aiheuttaa ahdistusta tai mielipahaa? Enkä kyllä ymmärrä, miten olen kiero taikka muille mieliksi.
Ja nuo hakemukset oli fanitwiittaajaksi tahi fanireportteriksi, eli ei taloon. Viime kaudella olin twiittaaja, joten epätodennäköisiä kumpikaan.
Mutta terkkuja kaikille täältä. Paino tippunut 12 kiloa sitten ohjelman. Kotiruokaa syödään, vietän aikaa keittiössä ja ruuan tekeminen on ihanaa. Lapsi maisteee uusia juttuja ja syö paljon erilaisuuksia. Hyvin menee siis!
-Anni-
Katsoin juuri uudet kaappaus keittiössä jakson. Ihan hyvä, että opetetaan perheille tekemään terveellistä syötävää, mutta miksi heittää ei-kielletyt ruoat roskiin !! Pöyristyttävää näinä aikoina, että opetetaan heittämään syömäkelpoista ruokaa roskiin, sen sijaan että lahjoitettaisiin vähävaraisille.
Nytkin oikein korostettiin, että "minä lähtiessäni menen roskiksen kautta ja vien ruokaa roskiin." En vaan tajua.
Ihmettelen kovasti tätä yksinhuoltajavihaa. Adoptoitavaksiko se lapsi pitää antaa jos tulee ero lapsen isän kanssa, kuten tässä tapauksessa satun tietämään että oli?
Ihmettelen myös näitä arvailuja siitä, että isä on lähikapakasta bongattu kertakäyttöpano. Arvailetteko noin kaikista yksinhuoltajista, siis myös niistä lääkärinaisista ja juristeista, vai onko syy Annin mollaamiseen ikä ja se, ettei ole tarpeeksi keskiluokkainen?
Ihme että tällaisten pitää tehdä lapsia jos ei niistä kykene huolehtimaan (tuhoaa niiden terveyden roskaruoalla). Siitä pitäisi rangaista lailla. Opiskelija, ei tuloja ei työtä ja oli pakko raskaaksi paneskella. Sitten vielä tuhotaan lapsen terveys.
Miksi hei ootte noin ilkeitä ? Mun mielestä oli kivan oloinen tyttö ja varmasti on parantanut tapansa. Ja so what jos on ollu BB extras ? Täytyykö sitäkin karehtia ? Grow up pliis !
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 00:28"]
Lihava, vähän vajaan olonen, laiska, r-vikainen... Ja silti saanut miestä... How?
[/quote]
Itsestäsikö puhut?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 00:28"]
Lihava, vähän vajaan olonen, laiska, r-vikainen... Ja silti saanut miestä... How?
[/quote]
Itsestäsikö puhut?
[/quote]
Nope, siitä äidistä, etkö huomannut samoja piirteitä kun mä?
On muuten säälittävä kiero ihminen, joka yrittää olla vain muille mieliks. Tämä Annin twitterissä..
"@Leppakorpi: @BigBrotherSuomi tuli ku apteekin hyllyltä tämä! Hihhihii! Eikun hakemusta sisään!" Ja "@Leppakorpi: @BigBrotherSuomi kertokaa vaan, koska saan hakea! ;)".. Ja nämä päivitetty muutama tunti sitten.