Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi suhde, harmittaa miehen rahattomuus

Vierailija
17.03.2014 |

Ollaan oltu kuukausi yhdessä ja mies avautunut persaukisesta tilanteestaan. Ulosotto käynnistymässä jne. Ei siinä mitään, en mä rahan takia miestä tarvitsekaan. Mutta haluaisin tehdä jotain kivaa ja maksaisin mielelläni myös miehen osuuden, mutta miehestä tuntuu niin kovin vaikealta ottaa tuommoista vastaan. Onhan se sohvannurkassa pussailukin kivaa, ei käy kieltäminen, mutta jotain muutakin olisi kiva tehdä.

Miten asian voisi miehelle esittää?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan, että haluat tehdä jotain muutakin, kuin nyhjätä kotona. Ja erityisesti hänen kanssaan.

Sitten sanot rahasta, että voit maksaa miehenkin kuluja vaikka toistaiseksi, että johonkin pääsisitte yhdessä. Mies voisi sitten puolestaan maksaa menoja enemmän, kun taloutensa on kunnossa. Järjestely olisi siis jotenkin vain "tilapäinen".

Toivottavasti mies on sopinut ulosoton kanssa maksuista. Kysyisin kyllä siitä. Jos ei ole, niin edellyttäisin kyllä sitä, muuten en ehkä jatkaisi suhdetta. Siitä seuraisi liikaa ongelmia tulevaisuudessa.

Vierailija
2/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, mieshän on tähän asti edennyt hyvin.. kuukausi yhdessäoloa ja nainen jo haluaa maksaa, kun mies on rahaton. Taitava kaveri :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksen sanana, että siinä alkuhuumassa se toisen puolesta maksaminen voi tuntua ihan hyvältä, mutta kun etenette pidemmälle suhteessanne, se voi muodostua todelliseksi ongelmaksi, jos toinen on aina täysin pa eikä voi koskaan tehdä rahallisen tilanteen vuoksi kanssasi mitään. Mieti tarkkaan!

Vierailija
4/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut yhteydessä uo-mieheen ja sain semmoisen käsityksen että palkasta lähtee enemmän kuin laskurilla sain. En tunne ulosottokuvioit yhtään, mutta miehen puheista sain käsityksen että hän ei sille voi mitään. On kyllä tutkinut asioita netistä ja koittanut sopia asioita suoraan laskuttajien kanssa, mutta on ilmeisesti ihan liian myöhään liikkeellä sen asian kanssa. Mä olen koittanut pysyä erossa mielipiteineni ja neuvoineni kun en oikein tiedä noista jutuista kuitenkaan kaikkea.

Eli jos joku tietää niin saa kertoa! Velkaneuvojalle on menossa ensi kuussa.

ap

Vierailija
5/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te voi keksiä jotain ilmaista tekemistä, tai jotain mikä maksaa vähän? Kävelylenkki ja leffassa käynti ei nyt paljon maksa, ei kai miehelle ole ongelma jos maksat leffalipun?

Vierailija
6/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo unohda koko mies kun suhde on vasta noin alussa, saatat joutua maksamaan tulevaisuudessa hänen töppäilyjään! Jos jäät suhteeseen niin älä ainakaan lainaa rahaa, koska niitä tuskin takaisin saat.
nim. Kokemuksen syvä rintaääni

Vierailija
7/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:48"]

Mies on ollut yhteydessä uo-mieheen ja sain semmoisen käsityksen että palkasta lähtee enemmän kuin laskurilla sain. En tunne ulosottokuvioit yhtään, mutta miehen puheista sain käsityksen että hän ei sille voi mitään. On kyllä tutkinut asioita netistä ja koittanut sopia asioita suoraan laskuttajien kanssa, mutta on ilmeisesti ihan liian myöhään liikkeellä sen asian kanssa. Mä olen koittanut pysyä erossa mielipiteineni ja neuvoineni kun en oikein tiedä noista jutuista kuitenkaan kaikkea.

Eli jos joku tietää niin saa kertoa! Velkaneuvojalle on menossa ensi kuussa.

ap

[/quote]

Pidä raha-asiasi visusti erillään miehen raha-asioista. Älä ainakaan ala makselemaan miehen velkoja. Takaisin et tule niitä saamaan. Varsinkin jos tulee ryppy rakkauteen.

Tällä elämänkokemuksella unohtaisin tuon tyypin. Tuskin osaa jatkossakaan hoitaa raha-asioitaan. Hyvässä lykyssä sössii vielä sinunkin rahat ja luottotiedot.

Vierailija
8/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä kun tulee niin on helpompi keksiäkin ilmaista tekemistä :). Ja varmaankin mies saa järjestettyä asioitaankin siihen mennessä. En mä häntä elättämään meinaa ruveta, mutta olis kiva mennä vaikka leffaan tai jotain.

ap

Vierailija
9/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi tasoisesi mies.

Vierailija
10/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan meinaa unohtaa tuota miestä raha-asioiden takia. Sen verran tätä ikää (36) on, että tiedän että tuommoisia miehiä ei joka kulman takaa löydy. Hänellä luottotiedot olleet kuitenkin tähän asti, mutta ero ja ilmeisesti siitä seurannut masennus on aiheuttanut tuon ja nyt koittaa kovasti järjestää asioitaan. Mies on sanonut että ei halua että alan tarjoamaan hänelle taloudellista apua, enkä meinaakaan sitä tehdä.

ap

Vierailija
11/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:57"]

En todellakaan meinaa unohtaa tuota miestä raha-asioiden takia. Sen verran tätä ikää (36) on, että tiedän että tuommoisia miehiä ei joka kulman takaa löydy. Hänellä luottotiedot olleet kuitenkin tähän asti, mutta ero ja ilmeisesti siitä seurannut masennus on aiheuttanut tuon ja nyt koittaa kovasti järjestää asioitaan. Mies on sanonut että ei halua että alan tarjoamaan hänelle taloudellista apua, enkä meinaakaan sitä tehdä.

ap

[/quote]
Asutteko Porvoossa?

Vierailija
12/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nyt vaan merkkaa enemmän miehessä ne muut ominaisuudet kuin se pankkitilin saldo. Ja ei asutan Porvoossa ja tämä on ihan oikeeta elämää.

ap

Vierailija
13/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No justhan sanoit että haluat maksaa miehen kuluja ... etkä ole ottanut selvää, puhuuko mies totta vai ei.

Miten te naiset meette aina näihin maailman vanhimpiin huijauksiin?

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:57"]

Mies on sanonut että ei halua että alan tarjoamaan hänelle taloudellista apua, enkä meinaakaan sitä tehdä.

ap

[/quote]

Vierailija
14/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin samanlaisen miehen. Hullaannuin täydellisesti. Oltiin 20 vuotta kimpassa. Mies maksoi voudille vuosikausia.Oli kirvesmies ja teki välillä "firaapeliä". Katso vielä. Mies vaikuttaa kuitenkin siltä,että on lähtenyt hoitamaan asioitaan. Minä uskon teihin.

Vierailija
15/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 13! Elämässä kun on niin paljon muutakin kuin se raha. Eikä tässä käsittäkseni ole kyse kuitenkaan kuin jokusen tonnin veloista. Uskoisin että max 10000.

ap

Vierailija
16/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on parin tonnin velat tai sitten ei...voipi olla vaikka 100 000e.

Joka tapauksessa ei tuo kesä mitään pelasta vaikka silloin onkin enemmän "ilmaista" tekemistä.

Voi mennä vuosia ennenkuin velat maksettu eli kauan saat odottaa joka tapauksessa että miehellä on rahaa johonkin ylimääräiseen.

Jos rahattomuus tökkii jo kk jälkeen niin kuis sitten parin vuoden päästä?

Vierailija
17/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin että katsot max pari kuukautta rupeaako oikeasti hoitamaan asioitaan.. Siipeilijöitä kuitenkin riittää.. Ettet vain huomaa 2 vuoden kuluttua että mies asuu luonasi ja sinä maksat kaiken. Se on sitä aivopesua..8 vuoden kokemuksella puhun, juuri olen tekemässä suuria muutoksia elämässä,nyt riitti,nyt uskallan. So proud of myself!

Vierailija
18/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mulle näyttäisi mulle varmasti kaikki uo-lappuset jos pyytäisin ja varmaan pääsisin mukaan velkaneuvojallekin jos haluaisin. Mä vaan koen että nuo asiat ei tässä vaiheessa mulle kuulu niin en viitsi kysellä kun ei sillä merkitystä nyt ole. Rahattomuus ei niinkään töki vaan se, että ei ota mun apua vastaan

ap

Vierailija
19/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, olen kyllä varovainen ja pidän silmät auki!

ap

Vierailija
20/25 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vakavarainen nainen ja seurustelen miehen kanssa joka on henkilökohtaisessa velkasaaneerauksessa.

Mies on tosi kiva ja rehellinen rahakuviostaan. Tiedän tilanteeseen johtaneet syyt ja tiedän että hän on ottanut asioista opikseen. Hän tekee myös kovasti töitä mitä arvostan.

Raha ei onnea rakkauteen tuo, se on varmasti totta. Silti tässä muutaman vuoden aikana on tulee jatkuvasti tilanteita jolloin ohuesti harmittaa miehen varattomuus ja luottotiedottomuus. Olen myös koko ajan vähän varuillani, mikä ärsyttää itseänikin, kun en uskalla täysillä heittäytyä. Aika tarkasti myös ns vahdin rahojani, en halua koskaan joutua tilanteeseen että tuntisin myöhemmin katkeruutta siitä että olen ollut rahoittajana suhteessamme.