Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsinpestyjen jumppavaatteiden haju

Vierailija
21.04.2014 |

Kun pesen ja kuivatan sisällä, niihin jää outo haju. Pesen jumppavaatteita silloin tällöin käsin, niin saan  ne nopeasti seuraavaan kertaan käyttöön. Jos pesen koneessa tai kuivatan ulkona, hajua ei jää. Olen kokeillut vaihtaa pesuaineita, huuhdella viimeisen huuhtelun kylmässä vedessä ja puristaa kuivaksi. Jos joskus pesaisen jonkun puuvillavaatteen käsin, jostain syystä, niin siihen ei tätä hajua jää. Vain nämä tekniset paidat ja jumppahousut, mitä materiaalia lienevätkään, haisevat. Vähän sellainen luutun haju. Tietääkö joku mistä johtuu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummehtunutta hikeä. Liota vuorokausi etikkavedessä.

Vierailija
2/6 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen ne kuitenkin heti käytön jälkeen, mutta siltikö voi olla ummehtunutta hikeä? Hikeen kyllä olen ajattelut sen liittyvän, mutta miksi se konepesussa lähtee pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konepesusi oletettavasti kestää kauemmin kuin käsinpesu ja käyttää enemmän pesu- ja huuhteluvettä kuin käsin pestäessä.

Vierailija
4/6 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konepesusi oletettavasti kestää kauemmin kuin käsinpesu ja käyttää enemmän pesu- ja huuhteluvettä kuin käsin pestäessä.

Vierailija
5/6 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä urheilen vanhoissa puuvillarytkyissä. Ei toivoakaan, että tällä hikoilulla voisi käyttää jotain, mitä ei voi pestä 60 asteessa.

Vierailija
6/6 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen keinokuituisiakin jumppavaatteita 60 asteessa.