Mitä rippilahjaksi tytölle?
Ei ristiä, rahaa tai lahjakorttia harrastuksiin. Muita ehdotuksia? Budjetti <150e
Kommentit (11)
Jotain tän suuntaista ap:kin harkitsee. Onko muita ideoita?
Mä olen ostanut kummitytöille Kalevala korun Vanamo-sarjan rannekorut. Valitettavasti mulla ei ole ollut resursseja sijoittaa enempää rahaa. Mutta nähdäkseni korut on molemmilla olleet käytössä eli niistä on tykätty.
Korun sijaan voisi kysyä nuorelta, josko hän haluaa hommata esim. mopon/skootterin, siihen voi aina lahjoittaa rahaa.
Eikös rippilahjaksi yleensä anneta astioita tms. Omaa kotia varten. Kysy kerääkö jotain astiasarjaa tai lakanoita tai muuta.
Pitääkin katsoa noita Kalevalan uudempia sarjoja! Kiitos vinkistä!
Skootteria tuskin on hommaamassa, lisäksi antaisin milellään jotain "henkilökohtaisempaa" kuin rahaa.
Ei kerää astioita, tietysti sitäkin voisi kysyä. Luulen ettei ne ole vielä tytöllä mielessä käyneetkään. Lakanat tuntuvat hiukan vaatimattomalta, kun kyseessä on oma kummityttö.
Sama probleema täälläkin. Kummityttö ei halua ristiä eikä käytä koruja muutenkaan...
Mites joku elämyslahja, yhteistä tekemistä? Matka johonkin tms. ?
Mitä jos maksaisit valokuvaajan juhliin joka tekisi kollaasin parhaimmista kuvista tytöstä ja siitä vanhemmat voisi teettää taulun tms...netistä löysin itse kivan kuvaajan ja hintakaan ei ollut paha,100,-..ja otti pari tuntia kuvia jotka onnistuivat hienosti.Tietääkseni kukaan teini ei tykkää huonoa jos saa itsestään kivoja kuvia.Hyvä kuvaaja löytää jokaisesta parhaimmat kuvakulmat.
Mopoauto..kai niitä saa satasella?
Meillä myös kummitytön rippijuhlat tulossa. Minä ajattelin, että saa itse valita mieluisan korun kertomallani hinnalla (oli se sitten kaulakoru, korvikset tai rannekoru). Tulee ainakin mieluinen.