Vaimon kovat halut ei kulje omieni kanssa käsi kädessä. Mitä neuvoksi?
Vaimolla on halut kasvaneet niin suuriksi etten niit pysty täyttämään. Otimme aikalisän ja erosimme miettimisajaksi lopullinen ero ei ole vaihtoehto kummallekaan. En fysikaalisista ja henkisistä syistä pysty samaan mitä vaimo haluaa enkä kestä katsoa kun en pysty tyydyttämään rakastani. Ehdotin että vaimo kokeilee toista yhtä halukasta miestä mutta vaikka olisi tarjolla ei halua toista. Seksileluja ei olla kokeiltu ja vaimolla ei ole hormononaalista ehkäisyä ihan kumilla on menty ja lapsia ei vielä ole. Perä ja suuhommat ei ole meidän juttu, joten turha kokeilla. Emme ole nähneet toisiamme pariin kuukauteen mutta viestittelemme usein.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama homma. Mä haluaisin seksiä joka päivä, mies pari kertaa kuukaudessa. Tästä sitten riidellään eikä meilläkään ero ole vaihtoehto.
En tule varmaan koskaan ymmärtämään tällaisia ihmisiä. Riidellään jatkuvasti samasta asiasta mutta mitään ratkaisuja ei voi koskaan tehdä. Todella outoa.
No, olen minä ainakin yrittänyt tilanteen ratkaista mutta kun erota emme voi eikä mies hyväksy avointa suhdetta, niin mitä voi tehdä? Mitään lääkettäkään ei tunnu olevan, joka halujani hilitsisi. Muutaman vuoden päästä mulla pitäisi alkaa vaihdevuodet ja toivon, että haluni loppuvat.
Ilmoitat vain, että suhteenne on tästä lähtien avoin, ja haet seksisi muualta. Ei siinä miehen hyväksyntää kysytä. Hän on menettänyt valtansa sinun seksuaalisuusi, koska ei pysty vastaamaan tarpeisiisi.
Miksi ette muuten eroa?
Koska meillä on yhteinen työ ja toimeentulo, yhteiset velat ja lapsi.
Muuttakaa asumaan erillänne. Virallistakaa nykyinen suhteenne käytännölliseksi työ- ja kumppanuusvanhemmuussuhteeksi ja etsikää sopivamman rakastajat toisaalta.
Kun mieheni ei tähän suostu, jos olisi suostunut, oltaisiin niin tehty jo aikoja sitten.
Ymmärrätkö, että tässä asiassa ei kysytä miehesi suostumusta? Voit tehdä omaa elämääsi koskevat ratkaisut aivan itse. Jos haluat muuttaa omaan asuntoon, tee niin.
Mulla ei ole varaa suututtaa miestä. Jos noin tekusin, hän haluaisi eron.
No sittenhän ongelmasi ratkeaa tavalla tai toisella.
Tosin sinun ongelmasihan ei ole seksittömyys vaan hirviömäinen suhde, jossa toinen käyttää sinuun taloudellista valtaa ja emotionaalista kiristystä.
Mitä ulkopuolista apua olet hankkinut päästäksesi ulos tästä suhteesta?
Mm kelan, työkkärin kautta olen hakenut apua. Olen yrittänyt saada myös fyysisiin sairauksiini apua. Mies ei terapiaan lähde. Tiedän vain, etten voi erota.
Olet sairaassa suhteessa. Miehesi vahingoittaa sinua psykologisesti. Aina, jos tulee olo, ettei voi erota, täytyy erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama homma. Mä haluaisin seksiä joka päivä, mies pari kertaa kuukaudessa. Tästä sitten riidellään eikä meilläkään ero ole vaihtoehto.
En tule varmaan koskaan ymmärtämään tällaisia ihmisiä. Riidellään jatkuvasti samasta asiasta mutta mitään ratkaisuja ei voi koskaan tehdä. Todella outoa.
No, olen minä ainakin yrittänyt tilanteen ratkaista mutta kun erota emme voi eikä mies hyväksy avointa suhdetta, niin mitä voi tehdä? Mitään lääkettäkään ei tunnu olevan, joka halujani hilitsisi. Muutaman vuoden päästä mulla pitäisi alkaa vaihdevuodet ja toivon, että haluni loppuvat.
Ilmoitat vain, että suhteenne on tästä lähtien avoin, ja haet seksisi muualta. Ei siinä miehen hyväksyntää kysytä. Hän on menettänyt valtansa sinun seksuaalisuusi, koska ei pysty vastaamaan tarpeisiisi.
Miksi ette muuten eroa?
Koska meillä on yhteinen työ ja toimeentulo, yhteiset velat ja lapsi.
Muuttakaa asumaan erillänne. Virallistakaa nykyinen suhteenne käytännölliseksi työ- ja kumppanuusvanhemmuussuhteeksi ja etsikää sopivamman rakastajat toisaalta.
Kun mieheni ei tähän suostu, jos olisi suostunut, oltaisiin niin tehty jo aikoja sitten.
Ymmärrätkö, että tässä asiassa ei kysytä miehesi suostumusta? Voit tehdä omaa elämääsi koskevat ratkaisut aivan itse. Jos haluat muuttaa omaan asuntoon, tee niin.
Mulla ei ole varaa suututtaa miestä. Jos noin tekusin, hän haluaisi eron.
No sittenhän ongelmasi ratkeaa tavalla tai toisella.
Tosin sinun ongelmasihan ei ole seksittömyys vaan hirviömäinen suhde, jossa toinen käyttää sinuun taloudellista valtaa ja emotionaalista kiristystä.
Mitä ulkopuolista apua olet hankkinut päästäksesi ulos tästä suhteesta?
Mm kelan, työkkärin kautta olen hakenut apua. Olen yrittänyt saada myös fyysisiin sairauksiini apua. Mies ei terapiaan lähde. Tiedän vain, etten voi erota.
Olet sairaassa suhteessa. Miehesi vahingoittaa sinua psykologisesti. Aina, jos tulee olo, ettei voi erota, täytyy erota.
Se nyt ei taloudellisesti onnistu. Olen siitä 100% varma enkä voi sille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on sellaset fysikaaliset ja henkiset syyt jotka on niin peruuttamattomia ettei niille voi yrittää tehdä mitään tapauksessa jossa koko elämä tuntuu riippuvan niistä?
Sairaus
Itselläni on sellaiset halut, ettei mitään määrää! Onneksi mies sentään just ja just jaksaa vastata..kyllä silti tuntuu, että minä naisena haluan enempi. Aika monasti sóvitaan, että "aamulla lisää sitten". Olen melkoisen kyltymätön nainen. Ja 61 on mittarissa, mutta huolehdin ulkonäöstäni hyvin, (miksi tämä piti muuten sanoa?) en ole lihava. Mies on ihana ja seksikäs myös. Meillä ei kyllä pihtailla, ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on sellaiset halut, ettei mitään määrää! Onneksi mies sentään just ja just jaksaa vastata..kyllä silti tuntuu, että minä naisena haluan enempi. Aika monasti sóvitaan, että "aamulla lisää sitten". Olen melkoisen kyltymätön nainen. Ja 61 on mittarissa, mutta huolehdin ulkonäöstäni hyvin, (miksi tämä piti muuten sanoa?) en ole lihava. Mies on ihana ja seksikäs myös. Meillä ei kyllä pihtailla, ei ikinä.
Pihtaamisella ei ole mitään tekemistä sairauden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos et kykene vastaamaan toisen parisuhdetarpeisiin, sinulla ei ole asiaa hänen kumppanikseen. Surullinen juttu mutta niin se vain on. Kaksi ihmistä voi rakastaa toisiaan ja silti olla yhteensopimattomia.
Tai sitten voi kokeilla naisten tapaa. Teette pari lasta ankkuriksi, niin voi sitten ainakin syyllistää toista, että onhan sitä elämässä muutakin kuin seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskityt vaan niihin muihin asioihin. Ei se seksi niin tärkeää ole.
Mikset voi tyydyttää naistasi käsin?
Ero on aina vaihtoehto. Yleensä se paras vaihtoehto.
Mikähän siinä on, että jos nainen ei halua, pitää silti ns.antaa miehelle, mutta toisinpäin ei käykkään!
Jos ei se kalu nouse, on niitä muitakin tapoja, ihan helposti toteutettavia.