Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saunotteko vielä yhdessä ?

Vierailija
21.04.2014 |

Me ollaan oltu yhdessä kymmenen vuotta ja kolmisen vuotta ollaan saunottu erikseen..voisko olla syynä se,että olen laihtunut 16 kg ja mies ennen sitä sanoi läskiksi josta loukkaannuin verisesti.Nyt painan n,60 kg mutta alastomuus miehen edessä ahdistaa mua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunomme. Lapset 8-22v ja mies 44 ja minä 43.

Isommat lapset tosin käyvät perheen mukana saunassa hyvin harvoin enää, mutta joskus kuitenkin.

Vierailija
2/6 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että lasten kanssa... Joo saunotaan koko perhe yhdessä. Jos lapsella on kaveri yökylässä, niin saunoo hänen kanssaan, jolloin minä saunon miehen kanssa. Tytär täyttää kohta 10, saa nähdä kauanko saunoo vanhempiensa kanssa. Miehen kanssa on saunottu yhdessä jo yli 20 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla saunottu vuosiin vaan jokainen yksinään.

Vierailija
4/6 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, sehän on ihan paras paiika keskusteluun puolison kanssa!

Teini ei halua enää saunoa ollenkaan, käy vain suihkussa. 

Vierailija
5/6 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä saunotaan, vaikka mieheni on minulle sanonut yhtä ilkeästi ja ahdistaa tosiaan alastomuus hänen seurassaan sen vuoksi. Moni mies ei tajua, että ryssii ilkeilyllä omankin parisuhteensa. Tiedän, ettei mieheni ilkeä kommentti ole totta, mutta en silti viihdy hänen kanssaan alasti saunassa. 

Vierailija
6/6 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunotaan toki. Minä 37, mies 46 ja lapset 9-13 v. Vanhin lapsista haluaa yksityisyyttä kun saunoo, ja se hänelle suodaan. Hän käy joko ekana tai vikana. Emme tee siitä numeroa, vaan uskon sen olevan ohimenevä ikävaihe. Suomessa kuitenkin saunotaan perheen kesken yhdessä tai kavereiden.